I'm sorry, Seche Vite

Občas si človek musí priznať, že sa mýlil...

I'm sorry, Seche Vite

Občas si človek musí priznať, že sa mýlil...
Nedávno som opäť objednávala laky z Nailland.hu a rozmýšľala som, čo si ešte prihodiť do košíka. Zrak mi padol na mini fľaštičku rýchloschnúceho nadlaku Seche Vite, ktorý som v recenzii pred pár mesiacmi dosť ohejtovala.

Odvtedy som ho sem-tam používala a postupne som mu prišla na chuť. Zistila som, ako s ním pracovať, aby sa mi farebný lak po nanesení nezmrštil a nebublinkoval. A žiadny iný, čo som doteraz skúsila, neschne tak rýchlo...

Jeho schopnosti som poriadne otestovala počas dovolenky. Nesklamal a prekvapil. Lak držal a držal päť dní. Potom som to už nevydržala :D

Takže by som sa mu chcela ospravedlniť :)

~

Sometimes we have to admit that we were wrong...

Recently I was ordering nail polishes from Nailland.hu and I was thinking what to add to my basket. My eyes stopped at a tiny bottle of quick drying top coat Seche Vite. I wrote quite nasty review about it because I was really disappointed back then.

But I was using it from time to time and gradually I started to like it. I figured out how to use it so I doesn't shrink my colored polish and create bubbles underneath it. And it dries super fast, faster than any topcoat I own...

I tested it properly on the vacation. I was thrilled. The polish stayed on my nails for five days... Then I just had to change my manicure :D

So I would like to apologize to it :)


I'm sorry, Seche Vite

Verím, že ostaneme kamošmi ešte veľmi dlho :)

I believe we will be friends for a long long time :)




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...