Heartagram

Ako správna fanúšička fínskej kapely HIM som si nemohla nechať ujsť ich bratislavský koncert.

Heartagram

Ako správna fanúšička fínskej kapely HIM som si nemohla nechať ujsť ich bratislavský koncert.
A ako správna nechtová maniačka som si musela na túto príležitosť patrične ozdobiť nechty :)

As a true fan of Finnish love metal band HIM I went to see their show in Bratislava. And as a true nail maniac I had to create proper nail art for this occasion :)

Heartagram

Zvolila som si kombináciu gradientu a pečiatkovania. Na gradient som použila krásny fialový Purplicious od Avonu a čierny lak číslo 35 od Golden Rose.

I decided to do a combo of gradient and stamping. For the gradient I used lovely purple polish Purplicious by Avon and black polish from Golden Rose number 35.

Heartagram

Na gradient som potom tým istým čiernym lakom opečiatkovala kvetinový vzor z doštičky z Born Pretty Store BP-48.

Then I stamped the floral image from Born Pretty Store plate BP-48 over the gradient using the same black polish.

Heartagram

Na prstenníku som ešte na fialový základ namaľovala čiernym lakom symbol typický pre HIM - heartagram.

Again with the same black polish I painted the symbol of the band - heartagram over the purple base on my ring finger.

Heartagram

Neodolala som a na záver som celý nail art prelakovala matným lakom od Gabriella Salvete :)

I couldn't resist to top the nail art with matte top coat. I used one from Gabriella Salvete :)

Heartagram


Ja, môj priateľ a aj moje nechty sme si koncert poriadne užili. HIM naživo boli jednoducho skvelí :)

Me, my boyfriend and my nails we all really enjoyed the show. HIM were simply amazing :)




2 komentáre :

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Romči. Po dlhšom čase som maľovala a dosť mi to chýba. Musím sa k tomu opäť vrátiť :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...