Pond manicure with Pupa Jelly Glow

Pond manicure, v preklade jazierkovú manikúru, som mala na mojom TO DO zozname už poriadne dlho.

Pond manicure with Pupa Jelly Glow

Pond manicure, v preklade jazierkovú manikúru, som mala na mojom TO DO zozname už poriadne dlho.
A potom som v Pupe uvidela novú Jelly Glow kolekciu a jeden "želúšik" v odtieni Cherry Jam odišiel so mnou domov. A keď som rozmýšľala, čo s ním vykúzliť, napadlo ma vyskúšať "pond".


I had the 'pond manicure' on my TO DO list for very long time. And then I saw new Jelly Glow collection in Pupa and I had to buy at least one cute jelly polish. I picked shade Cherry Jam. And when I was thinking what to do with it I remembered I wanted to try the 'pond'.

Pond manicure with Pupa Jelly Glow

Cherry Jam je dokonalé želé. Takto presne má lak s jelly efektom vyzerať. Nikdy s ním nedosiahnete úplné krytie, no bola by hlúposť sa o to snažiť. Tento lak je totiž najkrajší, keď je priesvitný.


Cherry Jam is just perfect jelly. This is how the jelly polish should look like. You will never achieve the full coverage with it but it's not the purpose of this polish. This polish is prettiest when it's sheer.

Pond manicure with Pupa Jelly Glow

Ako správna nail bloggerka som si po jeho nalakovaní povedala: "It's so squishy" :D Ako keď je na ovocnom koláči vrstva želé a vy ho stlačíte prstom. Soooo squishy! Ak stále nerozumiete, o čom to hovorím, pozrite si toto video od Simply Nailogical :)


As a true nail blogger after painting my nails I had to say 'It's so squishy' :D Squishiness of the polish is like when you have a layer of jelly on the top of the cake and you press it with your finger. Soooo squishy! If you still don't understand just watch this video from Simply Nailogical :)


Pond manicure with Pupa Jelly Glow

Aj dnes mám pre vás malý ilustrovaný návod :) Najskôr som si nechty nalakovala base coatom. Bielym lakom a bodkovačom som na nechte náhodne rozmiestnila rôzne veľké bodky. Po uschnutí bodiek som celý necht prelakovala želé lakom. Znova som si zobrala bodkovač a biely lak a opäť som náhodne nabodkovala vrstvu bodiek a po uschnutí som pridala vrstvu farebného laku.

Tento "sendvičový" postup som opakovala dokým som nebola spokojná. Nakoniec som mala na nechtoch štyri vrstvy bodiek a laku. Môže sa to zdať veľa no Cherry Jam je dosť riedky a vrstvy nie sú veľmi hrubé. Za ten efekt to naozaj stojí :) Nezabudnite pridať vrstvu rýchloschnúceho nadlaku.

Okrem bodiek môžete vyskúšať aj iné tvary - kvetinky, či srdiečka alebo podobným spôsobom vrstviť pečiatkovanie.


Again I did little illustrated tutorial :) I stared with base coat and then I randomly placed some white dots on my nails. I waited for the dots to dry and then I added layer of jelly polish. Then I dotted another layer of dots and added layer of jelly.

You can repeat the sandwich procedure as many times as you want. I did four layers of dots and polish. Normally it would be too much for me but Cherry Jam was thin enough to layer. But it's so worth it :) Don't forget to add quick drying top coat.

Besides dots you can try many various shapes - flowers or hearts or you can do some layered stamping.


Pond manicure with Pupa Jelly Glow

Cherry Jam na nechtoch nádherne, takmer neónovo žiaril a v kombinácii s bielymi bodkami vykúzlil dokonalú dievčenskú manikúru.


Cherry Jam was glowing almost like a neon and in the combination with dots it was such a cute and girly manicure.

Pond manicure with Pupa Jelly Glow

Ako sa vám páči dnešná manikúra? Vyskúšate jazierkovú mani tiež? :)


What do you think? Do you like pond manicure? Will you try it? :)




8 komentárov :

  1. Jé, tohle je teda super :) O téhle technice slyším prvně, určitě se na to v první volné chvíli vrhnu, moc mě to zaujalo.
    Opravdu to vůbec nevypadá, že bys měla tolik vrstev, moc pěkně to vypadá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti páči :) Ja som na to nejakou náhodou narazila, asi keď som hľadala jelly laky na sadwichovú manikúru s glitrami... Určite vyskúšaj, nemôžem sa dočkať až uvidím výsledok! :) S tou hrúbkou to záleží od laku, tieto od Pupy sú na tento typ manikúry super :)

      Odstrániť
  2. Aké milé! A to dokonalé prevedenie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Musíš vyskúšať, je to fakt jednoduché a ten efekt ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...