Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Dnes mám pre vás druhé kolo svadobných manikúr.

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Dnes mám pre vás druhé kolo svadobných manikúr.
Nedávno som vám ukázala prvé dve trblietavé. Tie dnešné sú trochu viac "nail artové" :)


Today I have for you the second round of wedding manicures. Recently I showed you first two glittery manis. These are more 'nail art-y' :)

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Prvá je tak trochu odvážna, no zároveň milá a vtipná :) "Bride and Groom" alebo teda nevesta a ženích. Na prstenník dámu, keďže tam príde prsteň a vedľa nej na prostredník budúcu polovičku.


Na zvyšok nechtov som použila krásnu červenú Double Decker Red od Rimmelu. Občas sa stane, že ma nejaký červený lak chytí za srdce a práve tomuto sa to podarilo.


The first one might be daring but I believe it's cute and fun :) It's Bride and Groom. On the ring finger is the bride, since she is expecting a ring and next is her groom.

On the rest of my nails I used lovely Double Decker Red by Rimmel. Sometimes it happens that I really love some red nail polish and this one is so pretty.


Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Možno to tak nevyzerá, no tento nail art je naozaj jednoduchý a s troškou trpezlivosti ho zvládne každá z vás. Nevyžaduje žiadne špeciálne nástroje, stačí vám bodkovač alebo špáradielko.


It may look too complicated but it is quite simple and with bit of patience everyone can create it. You won't need any special tools. Just some dotting tool or toothpick.

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Opäť som si pre vás pripravila aj malú vizálnu pomôcku ;)

Začneme s nevestou. Najskôr som si nalakovala basecoat. Celý necht som pretrela vrstvou telového laku Bamboo Shoot od Sally Hansen. Štetčekom priamo z fľaštičky som potom namaľovala dva oblúčiky bielym lakom White Hot Love značky Rimmel. Tým istým lakom a bodkovačom som pri kožtičke vytvorila perlový náhrdelník z bodiek.

A teraz ženích. Znova som začala basecoatom. Potom som celý necht nalakovala nabielo s White Hot Love. Štetčekom priamo z fľaštičky som na nechte vytvorila čierne véčko lakom Black Out od Sally Hansen. Môžete použiť aj tenký štetec alebo pásku, no ja som lenivá :D Nakoniec som tým istým čiernym lakom a bodkovačom/špáradlom vytvorila motýlika a gombíky.

Obe manikúry som na koniec pretrela vrstvou nadlaku.


Again I have for you little tutorial ;)

Let's start with the Bride. I painted my nail with base coat and then with one layer of nude polish Bamboo Shoot by Sally Hansen. Then with the brush straight from the polish bottle I painted two arches using white polish White Hot Love by Rimmel. With the same polish and dotting tool I created pearl necklace.

And now the Groom. Again I started with base coat. Then I painted whole nail with White Hot Love. Then with the brush straight from the bottle I painted black 'V' using Black Out by Sally Hansen. You can use striping brush or tape but I was just too lazy :D Then with dotting tool/ toothpick I added bowtie and buttons.

Then I added a layer of top coat.


Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Druhá manikúra je o niečo jednoduchšia a jemnejšia. Veľmi sa mi zapáčil odtieň Peachella od Rimmel a vedela som, že ho v niektorej z týchto svadobných manikúr musím použiť.


The other manicure is softer and more simple. I just fell in love with Peachella by Rimmel and I knew I want to use it in one of my wedding manis.

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Na jej vytvorenie som použila šablónky od Essence. Ja som ich kúpila v Košiciac, no ak sa k nim náhodou nedostanete, nezúfajte. Stačí vám obyčajná papierová páska, ceruzka a nožničky. Na pásku si nakreslíte požadovaný vzor a jednoducho vystrihnete.


To create it I used nail guides by Essence. If you can't buy them anywhere you can DIY them. Just grab some painters tape and scissors and cut out the shape you like.
Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II






Keď mi uschla vrstva basecoatu uschla, nalepila som si srdiečkové šablóny na spodnú polovicu nechtu.


Once the base coat was dry I sticked the guides on the lower half of my nails.

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Po nalepení šablón stačí necht pretrieť zvolenou farbou. Odporúčam naniesť hrubšiu vrstvu laku, pretože šablónu treba z nechtu odlepiť čo najskôr, inak lak na šablóne zaschne a pokazíte si celú manikúru. Nakoniec som bielym lakom White Hot Love "obodkovala" líniu srdiečka. Na záver stačí pridať rýchloschnúci nadlak.


Then I painted the upper half with Peachella. I reccomed to use thicker layer for better coverage because you have to remove the guide as soon as possible otherwise the polish will dry and stick to the guide. Then with White Hot Love I dotted the 'heart' line. Finally I added coat of quick dry topcoat.

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Na svadbu! Časť II. / To the wedding! Part II

Dúfam, že sa vám aj druhé dve manikúry páčia a nezabudnite mi napísať, ktorá je tá naj ;)


Hope you like the rest of my wedding manis and don't forget to write me which one you like ;)

~

Všetky produkty mi boli zaslané za účelom vytvorenia recenzie. Pre viac informácií, viď záložku disclosure. Touto cestou tiež ďakujem internetovej parfumérii El Nino za poskytnutie všetkých produktov.


All the products were send to me for review. For more information, please see my disclosure. I would like to thank El Nino perfumery for sending me these products.






3 komentáre :

  1. Jéj, aké rozkošné! Veľmi sa mi páčia obe manikúry :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné manikúry. :-) Už vidím, že do mojej zbierky pribudne ďalší červený lak. Nie, že by som ich nemala dosť. :-p A aj tie ďalšie dva od Rimmelu sú krásne, takže asi mám chrobáka v hlave. :-) Chválim článok a aj ten predošlý diel. Šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...