Colors by Llarowe - Hillbilly Harlot

Ešte stále je leto, však? :)

Colors by Llarowe - Hillbilly Harlot

Ešte stále je leto, však? :)
Pri tej zmene počasia a Instagrame plnom nových jesenných kolekcií lakov ma akosi chytila nálada a nutkanie nalakovať si niečo... jesenné.

Premohla som sa však a vytiahla som jeden z najletnejších kúskov vo svojej zbierke. Krásnu korálovú neónku Hillbilly Harlot od Colors by Llarowe z tohtoročnej letnej kolekcie Overboard. Zohnala som ho ako inak, na maďarskom Nailland.hu :)


It's still summer, isn't is? :) Right now the weather is not very summer-y here in Slovakia and since all I can see on the Instagram are new fall collections I'm in real "fall / autumn" mood I had that urge to paint something appropriate on my nails.

But I forced myself and picked one of the most summer polishes in my stash. Lovely coral neon Hillbilly Harlot by Colors by Llarowe from their Overboard summer 2015 collection. I bought this beauty at Nailland.hu :)


Colors by Llarowe - Hillbilly Harlot

Za neónovými lakmi sa už veľmi neobzerám, no tento ma zaujal svojím užasným žuvačkovo ružovým shimmerom.


I'm not that mad about neons now but this one really caught my eye because of that gorgeous bubble gum pink shimmer.

Colors by Llarowe - Hillbilly Harlot

Nemám veľa podobných lakov, no pre predstavu som ho porovnala so Summer Crush od ILNP a Infuse od SpaRitualu.


I actually don't own many similar polishes but here I compared it with Summer Crush by ILNP and Infuse from SpaRitual.

Colors by Llarowe - Hillbilly Harlot

Na záver trošku nail artu. Pôvodne išlo o pečiatky, no zradilo ma moje čierne holo Black Saint od Colour Alike a tak som zobrala do ruky štetec a pečiatky som domaľovala.


And here is a little nail art. Originally the pattern was stamped but I was betrayed by my black holo Black Saint by Colour Alike so I grabbed a striping brush and finished it.

Colors by Llarowe - Hillbilly Harlot

Aby tých holografických odleskov nebolo málo, celú manikúru som na druhý deň pretrela holo glitrami od H&M.


Since there is nothing like too much of holo I added a layer of holo glitters from H&M over the whole manicure.

Colors by Llarowe - Hillbilly Harlot

Čo naň poviete? Bavia vás ešte neónky? Akým lakom si v takomto počasí zlepšujete náladu vy? :)


What do you think? Do you still like neons? Which polish cheers you up when it's gloomy outside? :)




10 komentárov :

  1. Tak ale tohle je ta nejkrásnější neonka, jakou jsem kdy viděla ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som z nej dosť unesená :) Čo je lepšie na pochmúrny deň než neónka :)

      Odstrániť
  2. Pri tomto tvojom príspevku som aj ja dostala chuť nalakovať neónku a asi to aj poobede urobím :) Škoda len, že nemám takúto krásnu ako máš ty, lebo si ma na takýto odtieň úplne navnadila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páči. A akú si si vybrala, ak si teda lakovala? :)

      Odstrániť
    2. Nakoniec som lakovať nestíhala, resp. bola som na to lenivá po odlakovávaní tých mojich glitrov, ktoré som mala na celých nechtoch :D Takže dnes som trapka a nemám na nechtoch žiaden lak :D Ale dnes to snáď už napravím :)

      Odstrániť
  3. Neonky já můžu a toto je teda opravdu nádherný kousek! Zdobení taky perfektní ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že som sa ti trafila do vkusu ;) Ďakujem, teším sa, že sa páči aj zdobenie :)

      Odstrániť
  4. tak tento je teda riadne super. Aj ten nail art sa mi veľmi páči

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...