SpaRitual - Infuse & Tend

Letná kolekcia 2015 značky SpaRitual s názvom Gathering je naozaj šťavnatá.

SpaRitual - Infuse & Tend

Letná kolekcia 2015 značky SpaRitual s názvom Gathering je naozaj šťavnatá.
Obsahuje šesť sýtych odtieňov vrátane žiarivého grapefruitu, vodného melónu, žltej papriky, pikantných chilli papričiek a malinového krému. Všetko veľkoryso zmiešané s bohatými tónmi vína. Určite sa bude páčiť milovníčkam teplých ružových, červených a oranžových farieb.
Dnes mám pre vás dva laky z tejto kolekcie - okrovo žltý Tend a neónovo oranžový Infuse.

SpaRitual’s 2015 summer collection Gathering is really juicy. It contains six rich hues that include pops of bright grapefruit, watermelon, yellow pepper, zesty red chilies and raspberry crème generously blended with rich wine tones. If you are fan of warm pink, red or orange colors you will love this collection.

Today I have for you two polishes from this collection - yellow ochre Tend and neon orange Infuse.


SpaRitual - Infuse & Tend

SpaRitual - Infuse & Tend

Infuse je neónka ako vyšitá. S takto nalakovanými nechtami vás bude vidno na kilometre :) Reflexná vesta sa môže ísť schovať... Lak obsahuje aj zlaté glitre rôznych veľkostí. Na úplné krytie stačia dve vrstvy. Určite treba pridať vrstvu nadlaku, ktorý vyhladí jemne hrboľatý povrch laku.

Infuse is crazy neon orange. With this one on your nails you will be visible from distance :) The polish also contains various sized gold glitter. For full coverage you will need two coats. The surface is bit bumpy because of al that glitter but a layer of topcoat will smooth everything out.

SpaRitual - Infuse & Tend

Tend mi hneď pripomenul karí korenie. Lak vlastne tvorí obrovské množstvo zlatých črepiniek. Je trochu tekutejší ako Infuse, no pekne kryje v dvoch vrstvách.

Tend instantly reminded me of a curry spice. The polish is actually made of tons of gold glass flecks. It's more liquid than Infuse but two coats are enough.

SpaRitual - Infuse & Tend

Laky som nakoniec spojila v jednoduchej manikúre. Keďže obidva obsahujú dávku zlatej, myslela som, že by to mohlo vyzerať pekne.

I decided to combine polishes in one manicure. Both of them contain decent amount of gold and I thought they could look nice together.

SpaRitual - Infuse & Tend

Najskôr som si na prsteníky nalakovala Tend. Na "načrtnutie" trojuholníka som použila Infuse a tenký štetec na nail art. Zvyšnú plochu som potom vyplnila štetčekom priamo z fľaštičky. Na nechty na ľavej ruke som si potom nalakovala Infuse a na pravú zas Tend.

First I applied Tend on my ring fingers. To map out the triangle shape I used Infuse and small nail art brush. To fill the rest I used the brush straight from the bottle. On the other nails on my left hand I used Infuse and on the right one Tend.

SpaRitual - Infuse & Tend

SpaRitual - Infuse & Tend

SpaRitual - Infuse & Tend

SpaRitual - Infuse & Tend

SpaRitual - Infuse & Tend

Ktorý odtieň z letnej kolekcie Gathering sa vám páči najviac? Laky SpaRitual a aj kolekciu Gathering si môžete kúpiť v e-shope Zahir :)

Which color from Gathering summer collection you like the most?




2 komentáre :

  1. Vidím, teda už včera som na IG videla, že sme zvolili podobné prevedenie a štýl prezentácie lakov. Ja ich budem mať tiež spolu, len budem mať iný tvar :-))) Sparitualtelepatia :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, tak to som teda zvedavá! :) Tak tak, pekne si to nazvala :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...