Essence - #secret party

Nová limitka #secret party od Essence sa dostala aj do našich drogérií a prináša nám štyri letné farebné krémové laky na nechty.

Essence - #secret party

Nová limitka #secret party od Essence sa dostala aj do našich drogérií a prináša nám štyri letné farebné krémové laky na nechty.
Dnes mám pre vás swatche každého z nich a jeden rýchly a jednoduchý nail art :) 

The new limited edition #secret party by Essence is in drugstores now and it brings us four summery and colorful creme nail polishes. Today I have for you swatches of all four polishes and one quick and easy nail art :)

Essence - #secret party

Prvým, ktorý vám predstavím je Pink Up Your Life. Žiarivá ružová s nádychom koralovej. Podobných ružových je v dogérkach dosť, no pretože som si dávno žiaden ružový lak nekúpila, prihodila som si do košíka aj tento :) Na úplné krytie stačia dve vrstvy.

First one I will show you is Pink Up Your Life. Bright pink with hint of coral. You may find similar polishes in every drugstore but I didn't buy any pink polish lately so it ended up in my basket :) You will need two coats for full coverage.

Essence - #secret party

Essence - #secret party

Nasleduje pekná oranžová Keep Calm And Party On. Podobné odtiene ma v poslednom čase dosť bavia a preto ani tento lak nemohol v mojej zbierke chýbať. Skôr ako k pomaranču by som ju prirovnala ku chutnej broskyni :) Aj táto krémovka kryje v dvoch vrstvách.

Next one is very pretty orange Keep Calm And Party On. I really enjoy this color lately so I had to have this one. Actually it's more peachy than orange :) With this one you will need two coats too.

Essence - #secret party

Essence - #secret party

Swimming Pool To Go je úžasná svetlá mentolka. Mám slabosť na podobné odtiene a nikdy ich nemám dosť :) Trochu som sa bála či nebude presvitať, no na moje prekvapenie perfektne kryla už v prvej vrstve. Tu na fotke vidíte opäť dve vrstvy.

Swimming Pool To Go is gorgeous light mint. I have real weakness for shades like this and I have never enough of them :) I was bit concerned about the coverage but this one has really nice opacity. Here you can see two coats.

Essence - #secret party

Essence - #secret party

Posledným lakom z kolekcie je Too Pool For School. Modrá ako bezoblačná obloha. Alebo voda v bazéne :) Naozaj pekná farbička. Na úplné krytie budete potrebovať dve vrstvy.

Last one of this collection is Too Pool For School. It's blue like cloudless sky. Or water in the pool :) Really pretty color. Two coats are just enough.

Essence - #secret party

Nakoniec som si na tejto farebnej manikúre vytvorila jednoduchý a rýchly nail art. Aztécky vzor som si na nechty nakreslila bielym gélovým perom :) Túto techniku som chcela vyskúšať už dávno, keď som ju prvý raz videla u One Nail To Rule Them All.

I also created really easy and quick nail art. I drew this simplified aztec pattern with white gel pen! :) I wanted to try this technique for a long while since I saw it at One Nail To Rule Them All.

Essence - #secret party

Ako na to? Po tom, čo som si nechty nalakovala som počkala, kým úplne uschnú. Inak by som si mohla celú manikúru poškodiť. Aby som proces schnutia urýchlila, pridala som vrstvu rýchloschnúceho laku. Potom už stačilo gélovým perom nakresliť vzory. Podobne ako pri maľovaní akrylovými farbami aj tu platí, že ak sa pomýlite alebo vzor nevyzerá úplne podľa vašich predstáv, dá sa jednoducho umyť :) Keď som bola s nail artom spokojná, nechala som gélové pero uschnúť. Odporúčam počkať aspoň desať minút a až potom prelakovať nadlakom, aby ste si celý výtvor nerozmazali.

Ja osobne asi začnem gélové perá využívať v mojich manikúrach častejšie. Zoženiete ich snáď vo všetkých farbách a dajú sa nimi kresliť naozaj detailné vzory :)

And how to do it? After I painted my nails I waited until they are completely dry. Otherwise I could ruin my manicure. I added a coat of quick dry top coat to speed it up. Then I could start to draw what I wanted. Just like with acrylic paints when you are not satisfied with your creations you can simply wash it off :) When I was happy with my nail art I let it dry. I recommed to wait about ten minutes and then apply top coat so you don't smudge it.

I think I will use gel pens more often since you can buy them in each color and you can draw really detailed patterns :)



Essence - #secret party

Ako sa vám páčia laky z tejto limitky od Essence, už ste si niektorý z nich kúpili? A čo hovoríte na nail art vytvorený gélovým perom? Vyskúšate to tiež? :)

How do you like these new polishes from Essence, did you buy some of them? And what do you think about drawing gel pens on your nails? Will you try it too? :)




7 komentárov :

  1. Nebudem klamať, mám vážne nutkanie ísť si ich aj napriek počtu v čakárni kúpiť. Tie farbičky sa mi veľmi, veľmi páčia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by som neváhala. Všetky štyri sú veľmi pekné "basic" laky a ešte k tomu aj dobre kryjú :) Ja som ich kupovala na dva razy, najskôr dva a potom si vravím, že čo budem a kúpila som aj zvyšok :)

      Odstrániť
  2. Mentolku uz mam, no nejsem si jista, jestli zustane jen u ni;) Krasny nail art, jako vzdy nechapu, jak muzes mit tak dokonale nalakovano...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj dokonale nalakované.
    Napriek tomu, že farby sa mi veľmi páčia a vynosila by som ich, striktne dodržiavam "lakovaciu stopku". Snažím sa minúť aspoň časť zbierky...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Mne sa zdali veľmi použiteľné, univerzálne aj ako podklad pre nail art. Naozaj ťa obdivujem... Sto razy si poviem, že už si ďalšie nekúpim (tento mesiac) a aj tak podľahnem... Ja zas obmedzujem nakupovanie lakov v drogérke, ale ak sa objaví unikátny kúsok, neváham :D Ale postupne zo zbierky vyraďujem, čo nepotrebujem...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...