Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Francúzska manikúra je nestarnúca klasika.

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Francúzska manikúra je nestarnúca klasika.
Myslím, že jej trochu ublížil trend umelých nechtov. Jednoducho zovšednela. Tak ako dnes všade vídavam dlhé špicaté nechty, pred pár rokmi si takto "fičala" francúzska na hranatých nechtoch akejkoľvek dĺžky. Osobne sa mi dlho nepáčila a až do tohto príspevku som ju nikdy nemala nalakovanú. Nutkanie vyskúšať ju prišlo až poslednom čase, keď som na Instagrame zaznamenala zopár francúzskych manikúr, dokonca v rôznych pekných a kreatívnych kombináciách, ktoré sa mi naozaj páčili.

Ako som sa dozvedela nedávno, autorom francúzskej manikúry je Jeff Pink, zakladateľ značky Orly. Pôvodne sa volala prirodzený vzhľad a spočiatku ženám nepáčila. Francúzskou ju nazval, až keď sa raz vracal z módnej prehliadky vo Francúzsku, kde ju lakoval modelkám.

Začneme teda s tou najklasickejšou klasikou. Bielymi špičkami a jemným priesvitným lakom. Odtieň môžeme vybrať podľa vlastného vkusu, či nálady. Napríklad jemne ružový, mliečne biely, marhuľkový a pod.

French manicure is timeless. I believe the trend of gel and acrylic nails did a bit of injustice to it. It simply became overused. The same way I see long pointed nails everywhere nowadays, I saw french manicure on square nails. Personally, I didn't liked it and I did my first real french for this post. The urge to try it came when I saw many pretty ones on Instagram even in some pretty and creative combinations.

I learned just recently that french manicure was created by Jeff Pink, the founder of Orly. Originally it was called natural look and in the beginning women didn't like it. He named it "french manicure" on his way back from one runway in France.

So let's start with the most classic one. White tips and soft sheer polish. There is wide selection of shades you can pick from pretty pink, milky white or peachy...


Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Ja som si zvolila kombináciu bielej White On z rady Hard As Nails od Sally Hansen a krásnej nežnej Shell We Dance z rady Complete Salon Manicure rovnakej značky. Biele špičky som lakovala voľnou rukou, no môžete použiť aj špeciálne oblúčikové šablóny na francúzsku manikúru. Najskôr som naniesla jednu vrstvu Shell We Dance, potom nalakovala bielou špičky a nalakovala druhú vrstvu priehľadného laku. Na záver som pridala vrstvu nadlaku Big Shiny Top Coat opäť od Sally Hansen.

I decided to go for combination White On from Hard As Nails range by Sally Hansen and lovely delicate sheer Shell We Dance from Complete Salon Manicure range also by Sally Hansen. The white tips are freehand but you can use special curved guides for french manicure. I started with coat od Shell We Dance and then I painted white tips. After that I added another coat of sheer pink. Finally I used Big Shiny Top Coat .

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Takto hotovú manikúru môžete v momente zmeniť prelakovaním špičiek napríklad neónovým lakom. Treba však pracovať oparne a nanášať ho v tenkej vrstve, aby ste na končekoch nemali bambule :)

This manicure can be changed in a minute painting the tips for example with some neon polish. You have to be bit careful and add thin layer.

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Čo sa týka neónky, môj výber padol na Dermacol Neon Polish číslo 17 Neon Kiwi. Stačila jedna vrstva na biele špičky a bolo hotovo :)

I picked yellow/ green Neon Polish by Dermacol number 17 Neon Kiwi. I needed only one coat on tips :)

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Tretia manikúra je novým a zaujímavým podaním klasickej francúzskej. Oblúčik nenamaľujete na špičku nechtu, ale zboku. Tento štýl sa volá "sideway french manicure".

The third manicure is an interesting alternative of classic french mani. The curve is painted on the side of the nail. This style is called sideway french manicure.

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Pre túto sviežu alternatívu manikúry som si zvolila veselú, letnú kombináciu farieb - Sun Kissed a Twisted Pink. Sun Kissed je naozaj krásna oranžová s kvapkou bielej. Tú som nalakovala na celú plochu nechtov. Potom som fuchsiovou Twisted Pink (s úžasným zlatým shimmerom) urobila oblúčiky na jednej strane nechtov. Všetko som prelakovala nadlakom Big Shiny Top Coat.

For this fresh alternative I chose funky summer combination of colors - Sun Kissed and Twisted Pink. Sun Kissed is really pretty orange with a drop of white. I used it as my base color. Then with fuchsia Twisted Pink (with amazing gold shimmer) I painted curves on one side of my nails. I topped it all with Big Shiny Top Coat.

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Francúzska manikúra trikrát inak / Three ways to do a french manicure

Čo vy a francúzska manikúra? Obľubujete, nosíte, alebo sa vám vôbec nepáči? Ktorá, z týchto troch sa vám páči najviac?

Všetky produkty mi boli zaslané za účelom vytvorenia recenzie. Pre viac informácií, viď záložku disclosure. Touto cestou tiež ďakujem internetovej parfumérii El Nino za poskytnutie všetkých produktov.


So what about you? Do you like french manicure? Do you wear it or you don't like it at all? Which one of these three you like the most?

All products were send to me for review. For more information, please see my disclosure. I would like to thank El Nino perfumery for sending me these products.




8 komentárov :

  1. kedysi som ju celkom nosievala, ale už som ju nemala riadne dlho...najviac ma oslovila letná šťavnatá ružovo-oranžová kombinácia! je dokonalá, no nezaostávajú za ňou ani ostatné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár! Teším sa, že sa páči. Tá posledná je môj favorit :) Na kombinácii ružovej s oranžovou je niečo magické, vždy sa mi veľmi páčila. Dokonca mám také balerínky :D

      Odstrániť
  2. Musím sa pousmiať, lebo francúzsku manikúru som nosila niekoľko rokov asi od 17. rokov :) Samozrejme na mojich prirodzených nechtoch, žiadne umeláky. Ale teraz ma nebaví. Ibaže by som u nejako zaujímavo obmenila, napríklad neónkou alebo zboku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Francúzska asi nikdy nebude môj obľúbený štýl a tiež ma klasika až tak nenadchýna. Takže ti rozumiem :) Práve tá "bočná" ma naozaj zaujala a musela som ju vyskúšať :)

      Odstrániť
  3. Ta poslední se mi moc líbí. :) Dokonalá barevná kombinace. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ja se musim postavit na stranu franc. manikury, vzdy se mi libila, proto se mi taky nejvic libi prvni varianta, krasna, nezna, naprosto univerzalni...:)) Prekrasne jsou vsechny tri varianty, precizni provedeni, dokonale fotky. Ale stejne ta prvni...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak! Univerzálna :) S tým úmyslom vraj vlastne francúzska manikúra bola vytvorená, aby sa hodila herečkám vo filmoch ku každému kostýmu :) Ďakujem za pochvalu!

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...