Seminár SpaRitual

Tak ako Suzi , či Veve som aj ja piatok, 29. 5. 2015 absolvovala skvelý celodenný seminár so značkou SpaRitual.

Seminár SpaRitual

Tak ako Suzi, či Veve som aj ja piatok, 29. 5. 2015 absolvovala skvelý celodenný seminár so značkou SpaRitual.

To all my dear English readers... I'm sorry but this post is quite long to translate separately. If you are still interested in reading about this seminar/workshop, please let me know in the comments :)

Bol to naozaj deň nabitý informáciami a ja stále rozmýšľam, ako by som vám všetko spostredkovala :D Možno by som dokonca niektorým témam venovala aj samostatný článok, nech vás hneď nezničím :)

Po úspešnom docestovaní (moja prvá cesta do Bratislavy autom :D) som sa v Hoteli Viktor v Petržalke osobne stretla s Dandelijonkou, ktorá mi celý deň robila milú blogerskú sparingpartnerku :)

Seminárom nás sprevádzala profesionálka a majsterka Českej republiky v manikúre pani Veronika Mořkovská a neustále zo seba chrlila množstvo užitočných informácií.

Na začiatku nám pustili krátke video s Jeffom Pinkom, zakladateľom značky Orly. Okrem iného sme sa dozvedeli, že je autorom francúzskej manikúry, ktorá sa pôvodne volala "natural look" alebo teda prirodzený vzhľad... A vlastne sa spočiatku ženám nepáčila. Francúzskou ju Jeff nazval, až keď sa raz vracal z módnej prehliadky vo Francúzsku, kde ju lakoval modelkám.

Značka SpaRitual vznikla v roku 2004 z iniciatívy jeho nevesty Shell Pink a ponúka luxusnejšiu kozmetiku pre salóny, hotely a kúpele.

Orly a SpaRitual majú spoločného menovateľa a tým sú krásne obaly. O tvar a ergonómiu sa postaralo dizajnérske štúdio Ferrari. Unikátny uzáver je vrúbkovaný a potiahnutý vrstvičkou kaučuku. Vďaka tomu sa dobre drží a zároveň aj ľahko otvára. Flakóniky sa dokonca vyrábajú z 50% recyklovaného skla. Na všetky tlačoviny sa používa sójový atrament.

Ako som už písala v mojom prvom článku o lakoch SpaRitual, všetky sú vegánske a 5 Free, čo znamená že neobsahujú škodlivé látky toluén, formaldehyd, formaldehydovú živicu, dibutylftalát a gáfor. Gáfor ma zaujal asi najviac, ako bývalého obhrýzača nechtov, lebo preniká do vrchných vrstiev laku a malé množstvo môže byť smrteľné.

Minule som sa čudovala, prečo SpaRitual uvádza, že ich produkty sú bezgluténové. Teraz už viem, že glutén sa môže vyskytovať v leskoch na pery a to by alergici asi neboli veľmi spokojní. SpaRitual teda glutén zo svojich výrobkov vylúčil. A ak by sa chcel niekto diviť ako môže byť lak vegánsky, tak je to tým, že nepoužíva farbivá živočíšneho pôvodu.

Seminár SpaRitual

Po infoškách o značke samotnej nasledovalo trochu anatómie a diagnostiky nechtu a vtedy mnoho vecí (aspoň mne) zrazu začalo dávať zmysel :D Ani poznámky som si nestihla písať, toľko toho bolo.

Seminár SpaRitual

Napríklad by sme mali asi zahodiť svoje sklenené pilníky, lebo vďaka svojmu mikroskopickému tvaru podobnému zubom na pílke sa vrstvy nechtu potrhajú. Zaujímavá bola informácia o rozvibrovaní nechtu pri pilníkovaní a prenose vibrácií na koreň nechtu. Lepšie sú teda pilníky s rovnako vysokým zrnom, ktoré vyberáme v závislosti na dĺžke a tvrdosti nechtu.

Seminár SpaRitual

Veronika nám porozprávala o umelých materiáloch v manikúre a pedikúre a o tom, ako môžu nepriaznivo vplývať na kondíciu tých našich prirodzených.

Potom sme sa už vrhli na samotnú ukážku manikúry. Veronika nám v miestnosti pripravila príjemnú atmosféru, keď do miestnosti rozprášila vonnú hmlu. SpaRitual je okrem iného aj vnemová značka a vône v nej hrajú hlavnú úlohu.

Seminár SpaRitual

Nasledovalo odlakovanie zvyškov laku a dezinfekcia nástrojov rúk, ako manikérky tak aj klientky a aj dezinfekcia nechtov. Na odlakovávanie nám odporučili 100% bavlnenú vatu, ktorá v sebe lepšie drží odlakovač a tak ho neminiete na litre.

Seminár SpaRitual

Potom Veronika urobila modelke peeling, ktorý následne umyla v kúpeli s pár kvapkami tonika. Po osušení rúk naniesla na každú ruku inú masku (aby sme toho videli čo najviac :)).


Seminár SpaRitual

Seminár SpaRitual

Seminár SpaRitual

Vynechala pritom končeky prstov. Na okolie nechtov potom aplikovala vyživujúci krém na nechtovú kožičku a na druhú ruku multifunkčný balzam. Takto ošetrené ruky potom zabalila do netkanej textílie a vložila do elektricky vyhrievaných návlekov. Po chvíľke ruky opäť opláchla v teplom kúpeli s tonikom.

Pokračovalo sa s masážou rúk, na výber bolo mnoho produktov no najviac ma zaujala sójová sviečka, ktorá naozaj horela ale "vosk"bol po nabratí príjemne teplý.

Seminár SpaRitual

Potom nasledovalo pilníkovanie nechtov v jednom smere pilníkom zodpovedajúcim tvrdosti a dĺžke nechtov a zatláčanie zmäkčenej kožtičky elektrickou brúskou s teflonovým nástavcom a zahladenie palcom obaleným v netkanej textílii. Opäť nasledoval krátky kúpel, ktorý zmyl zvyšky po pilníkovaní a zatláčaní kožičky.

Seminár SpaRitual

Veronika nechty odmastila odlakovačom a vatou namotanou na drievku. V tomto momete sa spýtala modelky, či si nepotrebuje odskočiť, lebo teraz už sa nesmie nechtov dotknúť. Ani len si vlasy rukou prebehnúť. To všetko totiž môže ovplyvniť výdrž laku.

Pred samotným lakovaním ešte použila opravnú sadu na nechty od Orly, ktorou si okrem spevnenia slabučkých a tenkých nechtov, či zreparovaniu nalomeného nechtu viete aj transplantovať celý komplet zlomený necht. Sada sa skladá z lepidla a prášku a keď som ju videla v akcii nadšene som zhodnotila, že je to ako 3D tlač, čomu pravdepodobne nikto nerozumel :D

Seminár SpaRitual

Potom nalakovala modelke primer a podlak z profesionálnej sady True Bond. Nasledovali dve vrstvy farebného laku nanášané až ôsmymi ťahmi aby bol povrch nechtu pokrytý rovnomerne. Pri každej vrstve produktu (aj pri podlaku) zalakovala špičky, čo je celkom náročný proces, pri krorom je potrebné dostať lak pod špičku nechtu a na jeho hranu, no zároveň by sa nemal dostať na jeho povrch. Chce to cvik a trpezlivosť... Na záver pridala vrstvu nadlaku zo sady True Bond, rýchloschnúce kvapky a na každý necht aj kvapku olejčeka. Vďaka tomu mohla modelka hneď po nalakovaní ako-tak fungovať :) Tento trik rada používam aj ja.

Seminár SpaRitual

Nasledovala krátka prestávka a na požiadanie nám Veronika ukázala lakovanie francúzskej manikúry. Zároveň prebehla aj ukážka pedikúry, ktorú som však veľmi nesledovala...

Seminár SpaRitual

Potom som sa už aj ja dostala ku lakom a ostatným produktom. Bolo naozaj ťažké kontrolovať sa a nezobrať si domov všetko :D

Seminár SpaRitual

Seminár SpaRitual

Nakoniec som sa uskromnila a vybrala som si jeden z "hrabáku" (nádoby, kde boli laky za polovicu) s názvom Trail Blazer a môj vysnívaný Brilliance Top Effect. Navyše sa mi ešte ušli dva laky z letnej kolekcie Infuse a Tend, ktoré u mňa na blogu budú čo nevidieť :) Nechala som seba-sa nahovoriť aj na trochu nechtovej starostlivosti a vybrala som si podlak Nutri-Thick, mini kombinovanú starostlivosť Multi-Tasker - podlak a nadlak v jednom, multifunkčný balzam v tyčinke a tri pilníčky na krátke a mäkké nechty. V taštičke s propagačnými materiálmi som našla aj zopár vzoriek, na ktoré sa už teraz teším :)

Seminár SpaRitual

Veľmi sa teším, že som sa mohla takejto skvelej akcie zúčastniť. Odchádzala som plná našenia z množstva nadobudnutých vedomostí. Rada by som sa touto cestou poďakovala agentúre Staff, zastúpeniu značky SpaRitual na Slovensku za pozvanie a českému SpaRitualu za organizovanie takýchto akcií :)

Na záver mám pre vás už len krátku vtipnú príhodu. Ako som tak obzerala stojany s lakmi, vedľa stojaca pani sa zrazu na mňa otočila a vraví mi: „Ja rozumiem, čo je to blog aj čo je to blogerka. Ale nerozumiem, čo tu vlastne robíte.“ Väčšinu osadenstva semináru totiž tvorili manikérky a pedikérky zo salónov :)




5 komentárov :

  1. Ty si šikulka najväčšia! Taká rýchlosť (a super fotky:-)). Jej, tak pri tom rozhovore o tom, že prečo sme tam, som nebola.:D Ale verím, že si podala uspokojivé vysvetlenie;-)). Parádny nákup! (sme si urobili), už sa teším, keď nalakujem(e). :-) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Púpavka :) Železo treba kuť kým je horúce... Radšej som to naťukala skôr, než polovicu vecí pozabúdam :D Myslím, že pani to potom pochopila, ale teda riadne ma to zaskočilo v prvom momente :D A teda nákup sme urobili, už som obdivovala tvoju koláž na Insta ;) Teším sa na tvoje Spa-články :)

      Odstrániť
  2. Čo je to tá blogerka :-D Ale by si sa čudovala, s koľkými ľuďmi som sa stretla, že tiež absolútne nemali tušenie, čo to je, nehovoriac o tom, že mnohí nechápu, prečo si vlastne fotíme nechty ap.
    Informácií je na tomto seminári fakt veľa a presne, ako si napísala. Zrazu niektoré veci začali dávať zmysel :-))) Presne takýto pocit som mala po prvom seminári aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fotíme si ich preto, lebo ich máme pekné! :D Ono, za tých sedem, či koľko hodín, sa toho naozaj nazbieralo. Mala som si pustiť diktafón :D Už sa teším na ďalší! :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...