F.U.N. Lacquer - Ariel

Dúhová kolekcia Disney Princess od F.U.N. Lacquer inšpirovaná rozprávkovými princeznami ma zaujala hneď, ako sa na blogoch objavili prvé ...

F.U.N. Lacquer - Ariel

Dúhová kolekcia Disney Princess od F.U.N. Lacquer inšpirovaná rozprávkovými princeznami ma zaujala hneď, ako sa na blogoch objavili prvé swatche.
Potom autorka F.U.N. Lacquer Yuin Ying túto kolekciu vylepšila a tak vznikla kolekcia Disney Princess 2.0, z ktorej vám dnes predstavím krásku Ariel :)

Rainbow collection Disney Princess by F.U.N. Lacquer inspired by fairytale princesses intersted me right as I saw first swatches on other nail blogs.

Then creator of F.U.N. Lacquer Yuin Ying released this collection once again as Disney Princess 2.0. And from this collection I will show you beautiful Ariel :)


F.U.N. Lacquer - Ariel

Celkom ma prekvapilo, keď sa z celej tejto kolekcie na Nailland.hu objavili len dve princezné - Ariel a Anna z Frozen. Mne však stačila ku šťastiu práve Ariel, ktorá ma zaujala úplne najviac. Ako decko som malú morskú vílu mala naozaj rada, či už vo filme alebo v knižke :)

I was quite surprised when I saw only two princesses at Nailland.hu - Ariel and Anna (Frozen) from whole collection. But all I needed was there - Ariel that interested me the most. I really liked the Little Mermaid as a kid :)

F.U.N. Lacquer - Ariel

Myslím, že tento lak už dokonalejší ani nemôže byť! Zelenkavý základ má úplne rovnakú farbu ako šupinky na Arielinom chvoste :)

And I think that this polish is just perfect! The sea green base is the same color as scales on Ariel's tale :)

F.U.N. Lacquer - Ariel

Navyše lak obsahuje krásny duochromatický žlto-ružovo-fialkový prášok. Vďaka nemu lak vyzerá akoby svietil zvnútra...

The polish also contains lovely duochromatic shimmer that shifts from golden yellow to light purple. It looks like the polish is glowing from within...

F.U.N. Lacquer - Ariel

Čerešničkou na torte sú holografické čiastočky, ktoré sa objavia hneď ako na nechty zasvieti slniečko.

The holographic particles are a cherry on top and they are nicely visible in direct light source.

F.U.N. Lacquer - Ariel

Ariel som na záver ešte vyšperkovala malými striebornými mušličkami, o ktorých si budete môcť viac prečítať hneď v nasledujúcom článku :)

I embellished Ariel with small silver shell studs. You will be able to read a little about them in my next post :)

F.U.N. Lacquer - Ariel

V poslednom čase sa mi darí zladiť si ku nechtom aj prstene. Ku Ariel to musel byť samozrejme prsteň z pravej mušle, ktorý mám z poslednej dovolenky v Chorvátsku :)

Lately I mnaged to match rings to my manicure. So I paired Ariel with the ring made of a real sea shell that my mum bought me last time we were in Croatia :)

F.U.N. Lacquer - Ariel

F.U.N. Lacquer - Ariel

Ako sa vám páči Ariel od F.U.N. Lacquer? Ktorá bola, či ešte stále je vaša obľúbená Disney princezná? :)

Do you like Ariel from F.U.N. Lacquer? Which Disney princess was your favorite? :)




10 komentárov :

  1. To je naozaj nádherný kúsok, len tu tak ochkám a achkám! :D Ja mám však akurát na nechtoch tiež jeden krásny holograf, tak ti aspoň tento až tak nemusím zavidieť... Ale nebudeme si klamať, závidím :D O to viac, že nesie meno Disney princeznej, keďže pre ne mám obrovskú slabosť :) Moja obľúbená princezná je Cinderella, ale keď som si vygúglila túto kolekciu, tak by som určite brala Snow White, Rapunzel a Auroru <3 Alebo kľudne aj všetky odtiene :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vedela som, že teba táto kolekcia zaujme :) Škoda, ju na Naillande nemali celú, všetky princezné sú ozaj krásne! A aký holograf si mala na nechtoch ty? ;)

      Odstrániť
  2. Je překrásnej a moc pěkně jsi ho popsala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ariel je veľmi krásna a tiež som ju mala rada ako malá. Mala som jednu fialovú mikinu cez hlavu s jej motívom a chcela som ju kvôli tomu nosiť skoro stále :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mna veľmi bavila :) Tuším sa mi tu v izbe ešte niekde povaľuje môj milovaný plechový peračník, čo mám ešte zo základky :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...