SpaRitual - Brilliance

Keď som Brilliance uvidela prvýkrát, predsavzala som si, že si ho raz kúpim.

SpaRitual - Brilliance

Keď som Brilliance uvidela prvýkrát, predsavzala som si, že si ho raz kúpim.
Podarilo sa mi to až na seminári SpaRitualu. Asi si viete predstaviť, ako veľmi som sa tešila, že som ho tam našla. Veď sa len pozrite!

When I saw Brilliance for the first time, I made up my mind that I will buy it once. And it happened at the SpaRitual workshop. You can imagine how happy I was when I found it there. Just look at it!

SpaRitual - Brilliance

Brilliance je iridescentný nadlak. Slovíčko iridescentný najlepšie vystihuje dúhový povrch mydlovej bubliny. Z neznámeho dôvodu ma neuveriteľne priťahujú objekty s podobnou povrchovou úpravou ;)

Lak vo fľaštičke vyzerá ako jemná, nenápadná mentolka s trblietavými čiastočkami. Keď sa pozrieme zblízka a pod správnym svetlom, z trblietok sa stávajú drobulinké holografické úlomky a v mentolke sa objaví duochromatický shimmer. Úžasná kombinácia.

Nadlak Brilliance sá dá kúpiť samostatne, ale aj v sade s žuvačkovo ružovým lakom Magnify. Bola som zvedavá, prečo práve tieto dva laky skončili spolu v jednej krabičke :) A tak som si podobným odtieňom na nechtoch vytvorila niečo na pomedzí swatchu a nail artu.

Brilliance is an iridescent top coat. Like a rainbow surface of soap bubbles. I still don't know why but I'm total sucker for objects with similar surface finish.

In the bottle the polish looks like a soft and inconspicuous mint with some glittery particles. But under a proper light and closer look you will see tiny holographic shatters and lovely duochromatic shimmer. Stunning combination.

You can buy Brillance separately or together in kit with bubblegum pink Magnify. I was curious why these two ended up in one box:) So I used similar shade to create something between swatch and nail art.


SpaRitual - Brilliance

Necht som rozdelila diagonálne na polovice. Jednu som nalakovala ružovým voňavým lakom Strawberry od Claire's. Na druhú som si vybrala mentolový (S)wimbledon od Catrice. Cez to som potom v opačnom smere (opäť diagonálne) nalakovala na jednu polovicu Brilliance. Všetko som maľovala voľnou rukou, lebo som lenivá používať maskovaciu pásku :)

I divided the nail diagonally to halves. I filled one with pink scented polish Strawberry from Clarie's. The other half I filled using mint (S)wimbledon from Catrice. Over that I painted from the other side diagonally Brilliance. All was done freehand since I'm too lazy to use masking tape :)

SpaRitual - Brilliance

Raz som v kreatívnych potrebách narazila na tieto iridescentné "anjelské vlasy" a hneď som vedela, že budú tým správnym doplnkom na fotenie Brilliance :)

When I was in craft store last time I noticed these iridescent shreds and I knew immediately that these will be the perfect backdrop to take photos of Brilliance :)

SpaRitual - Brilliance

SpaRitual - Brilliance

Trochu pozornosti si určite zaslúži aj Strawberry od Claire's. Šialená farba na fotenie, musíte mi jednoducho veriť, že je naozaj neónová. A navyše vonia ako syntetické jahody :D

I think the pink Strawberry from Claire's deserves some attention too. Insane color to capture, you just have to believe me that it is really vibrant and neon. And it smells like synthetic strawberries :D

SpaRitual - Brilliance

Ako sa vám páči táto kombinácia? Najbližšie Brilliance vyskúšam na nejakom tmavom laku. Už sa nemôžem dočkať! :)

What do you think about this combination? Next time I will try Brilliance over some dark polish. Can't wait to do it! :)




8 komentárov :

  1. wau, nádhera, nikdy by som nebola povedala, že taký "odtieň" tak dobre ukáže práve v takejto kombinácií!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa zaujalo, že ho dali do setu s tou ružovou, preto som to musela vyskúšať! :)

      Odstrániť
  2. To je tak slaďoučký ♥ Nemůžu se dočkat fotek na tmavém podkladu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte k tomu aj voňavé... :) Aj ja sa na to teším, plánujem s ním nejaký nail artík :)

      Odstrániť
  3. Aah love your blog, great photos and beautiful nail art! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, thank you! Sorry for late reply. I'm always admiring your blog :)

      Odstrániť
  4. Láčik je krásny, nail art vydarený a fotky dokonalé. Super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za toľkú chválu :) Ty ešte stále nekupuješ laky? ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...