A-England - Captive Goddess

Do lakov A-England som sa zaľúbila na prvé nalakovanie :)

A-England - Captive Goddess

Do lakov A-England som sa zaľúbila na prvé nalakovanie :)
Neraz som o tejto značke čítala samé superlatívy. Ako názov napovedá, značka pochádza z Anglicka. Autorka značky Adina Bodana tvorí krásne, jedinečné odtiene, ktoré sú dokonalým doplnkom osobnosti nositeľky.

My love with A-England polishes was at the first application :) I heard so many superlatives about these polishes. As the name suggest, the brand comes from England. It's creator Adina Bodana is making beautiful, unique shades as the ultimate personal accessory.

A-England - Captive Goddess

Mojím prvým lakom, ktorý som si od A-England zadovážila je Captive Goddess z najnovšej kolekcie Rossetti's Goddess. Zaujala ma zaujímavá oceľovo modrá farba v spojení s azúrovým shimmerom a holografickými čiastočkami.

My first polish I bought from A-England is Captive Goddess from the newest Rossetti's Goddess collection. I was mesmerized by the steel blue color, the amazing azure shimmer and holographic particles.


A-England - Captive Goddess

Holografický efekt je v tomto prípade jemný, nežný a neprebíja krásny modrý shimmer.

The holographic effect is in this case soft, delicate so the blue shimmer can show through.

A-England - Captive Goddess

Lakoval sa fantasticky. Blogerky si vždy A-England chválili nielen pre krásne odtiene ale aj pre ich kryciu schopnosť. Napriek tomu som bola prekvapená, že už v prvej vrstve bol výsledok takmer dokonalý. Druhú som pridala len na "doťuknutie" :)

The application was just fantastic. I knew many bloggers commend A-England's polishes not only because of amazing colors and effects but also because of the coverage. But I was still really surprised that one coat was almost perfect. I added the second one just because :)

A-England - Captive Goddess

A-England - Captive Goddess

Po pár dňoch nosenia som pridala na prostedník a prstenník vodolepky s čiernym vzorom, cez ktoré je Captive Goddess stále pekne vidieť :) Vodolepky mám z Neé Jolie, čo je vlastne Born Pretty Store vo francúzštine :)

After a few days of wearing it I added clear water decals with black patterns on my middle and ring finger. I got these water decals from Neé Jolie, which is actually Born Pretty in French :)

A-England - Captive Goddess

A-England - Captive Goddess

Captive Goddess som si kúpila na Nailland.hu. Už teraz som si stopercentne istá, že to nie je posledný lak od A-England v mojej zbierke :)

I bought Captive Goddess at Nailland.hu. And I'm absolutely sure that I will buy more and more polishes from A-England :)




2 komentáre :

  1. Tak to jsou zase naprosto famózní fotky. ♥ Už ani nevím, jak bych slovy vyjádřila, co při pohledu na ně cítím. :D Prostě krása a dokonalost, opravdu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči! Veľmi si to cením :) Ale musím znova napísať, že tak krásny lak je radosť fotiť :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...