F.U.N. Lacquer - Distinct

Keď sa asi pred dvoma týždňami začali na Instagrame objavovať fotky holografických krabičiek s logom F.U.N. Lacquer, spozornela som.

F.U.N. Lacquer - Distinct

Keď sa asi pred dvoma týždňami začali na Instagrame objavovať fotky holografických krabičiek s logom F.U.N. Lacquer, spozornela som.
Netušila som síce, čo v nich bude, no už vtedy som vedela, že aspoň jedna bude moja :) Netrvalo dlho a blogerky, ktoré mali to šťastie a dostali celú túto úžasnú kolekciu na testovanie, zaplavili internet krásnymi swatchmi limitovanej edície.


When I saw pictures of holographic boxes for the first time on the Instagram I was instantly interested. I had no idea what they are hiding inside but I knew that at least one will be mine :) It didn't take so long and bloggers who received whole collection to test it, filled the Internet with beautiful swatches of this limited edition.

F.U.N. Lacquer - Distinct

2015 Limited Edition od F.U.N. Lacquer pozostáva zo siedmych super ligotavých lakov. F.U.N. Lacquer vypustilo do sveta len niekoľko stoviek týchto lakov a dokonca platí obmedzenie jednoho odtieňa na osobu.

2015 Limited Edition by F.U.N. Lacquer consist of seven super sparkly nail polishes. They are one time release and there is only few hundreds of these in whole world and there was limit one bottle of one shade per person.

F.U.N. Lacquer - Distinct

Ja som si z tejto limitky vybrala Distinct. Ide o úžasnú kombináciu tmavo sivého základu s kvapkou modrej, ružovo-fialovým shimmerom, holografickým práškom a drobnými šesťuholníkovými holo glitrami, šupinkami pravého striebra a aj multichromatickými fliačkami. Stále nerozumiem, ako sa im toto všetko podarilo napchať do jednej fľaštičky :)

I decided to go for Distinct. Amazing combo of dark grey base with a drop of blue, pink-purple shimmer, holographic micro glitter and small hex holo glitter, sterling silver flakies and multichromatic flakies. I still don't understand how it's possible to put all these things in one bottle :)

F.U.N. Lacquer - Distinct

Lakoval sa úžasne a ku dokonalosti stačili dve vrstvy. Pre lepšie "odlakovávanie" som ho aplikovala na zlupovaciu bázu Unveil od Sparitualu.

The application was a dream and I needed only two coats. For better removal I used my Unveil peel off base from Sparital.

F.U.N. Lacquer - Distinct

F.U.N. Lacquer - Distinct

F.U.N. Lacquer - Distinct

Veľmi sa teším, že aj mne sa podarilo uchmatnúť si aspoň jeden z tejto úžasnej limitky. Priznám sa, mala som zálusk aj na Legend či Midnight In Paris, no to už by moja peňaženka asi neustála :)

Ak vás táto kolekcia zaujala tak veľmi, ako mňa, niektoré odtiene sú ešte stále dostupné na Nailland.hu alebo Hypnoticpolish.com :)

I'm so happy that I could buy at least one nail polish from this amazing limited edition. I have to admit that I also love Legend or Midnight In Paris but that would be too much for my wallet.

If you like this collection as much as me you still can get some colors at Nailland.hu or Hypnoticpolish.com :)




2 komentáre :

  1. Nádhera ♥ Snad se taky někdy dokopu k nějaké té objednávce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mi trvalo hodnú chvíľu, kým som si objednala prvé laky... Teraz už takmer mesiac vopred viem, čo si prihodím do košíka :D Totálna závislosť a môj wishlist je stále dlhší a dlhší! :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...