Vrstvený ligot / Layered sparkle

Rada by som povedala, že som na túto krásnu kombináciu prišla sama, no nebola by to pravda.

Vrstvený ligot / Layered sparkle

Rada by som povedala, že som na túto krásnu kombináciu prišla sama, no nebola by to pravda.

Ako vždy som cez týždeň robila mamine nechty. Vybrala si na nalakovanie krásny modro fialový lak od Golden Rose 307. Potom som odišla na víkend za priateľom a keď som prišla domov, niečo mi na jej nechtoch nesedelo. Zvyčajne sa pýtam, ako lak drží, či netreba zachraňovať alebo aj nalakovať. Teraz bola moja otázka čo to má na nechtoch. Predsa viem, čo som lakovala. A mama na to, že si niečo glitrové z môjho lakovacieho šuflíka vybrala a pleskla cez to, čo som jej lakovala ja, aby jej to dlhšie vydržalo.

I really want to say that this amazing combination was my idea, but it isn't true. As usual, I did my mum's nails last week. She picked lovely blue and purple Golden Rose 307. Then I went to see my boyfriend during the weekend and when I got back, something was different with her nails. I usually ask if the polish doesn't chip, if she need to repair something or to paint her nails. This time my question was what the heck she has on nails. After all I know what I used. And she told me that she just grabbed a glitter polish that matches one on her nails so it will last longer.

Vrstvený ligot / Layered sparkle

A čo to vlastne ku Golden Rose skombinovala? Vybrala si efekťák Glitz & Glam od Essence. A musím ju pochváliť. Laky sa k sebe fantasticky hodia a manikúra dostáva ďalšiu dimenziu (možno aj viac ako jednu :D). Obidva sú plné drobných farebných črepiniek a ružové glitre z Glitz & Glam na elektricky modrej krásne vyniknú. Naozaj vydarená kombinácia, mami :)

And what exactly she used? It is a effect polish from Essence called Glitz & Glam. And I have to say it looks amazing. They look so good together and the glitter takes it to another dimension, or even more than just one :D They both contain colorful flecks and pink glitter from Glitz & Glam looks so pretty on that electric blue. A really good looking combination, mum :)

Vrstvený ligot / Layered sparkle

Samozrejme, že som to nemohla nechať len tak a túto kombináciu som si nalakovala aj ja. Pretože trblietok nie je nikdy dosť!

Of course I had to recreate it and I painted it on my nails. Because there is never enough glitter!

Vrstvený ligot / Layered sparkle

Vrstvený ligot / Layered sparkle




5 komentárov :

  1. Téééda, velká pochvala mamince. :) Mě by vůbec nenapadlo kombinovat tenhle typ laku s efektovým a jak dobře to vypadá :)) Jinak i moje mamka dává často přes lak ještě efektový, aby jí manikúra déle vydržela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odkážem. Tiež som ju už chválila :) Myslím, že by som asi nikdy neprišla na podobnú kombináciu...

      Odstrániť
  2. Wow výsledný efekt nemá chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to úchvatne!!!
    Tento lak GR som si raz kúpila, ale na svojich nechtoch ho neznesiem, tak som ho dala sestre. A pritom je to tak krásny kúsok.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...