Sexy pršteky / Sexy fingers

Keď som naposledy nakupovala na Born Pretty Store, nedalo sa inak a do košíka som si prihodila aj tieto chutnučké vodolepky so spodnou bie...

Sexy pršteky / Sexy fingers

Keď som naposledy nakupovala na Born Pretty Store, nedalo sa inak a do košíka som si prihodila aj tieto chutnučké vodolepky so spodnou bielizňou.
A vzhľadom k blížiacemu sa sviatku sv. Valentína som sa rozhodla použiť ich a pripraviť si pre vás romantickú manikúru.

Last time I was shopping at Born Pretty Store, I had to buy these super cute water decals with lingerie, bras and panties. And because the Valentine's day is approaching, I decided to use them and do some romantic manicure.

Sexy pršteky / Sexy fingers

Po týchto vodolepkách som poškuľovala už dávnejšie. Myslím, že sú naozaj netradičné a originálne. Vďaka nim, môžete svoje nechtíky zahaliť čipkou, kvietkami, prúžkami, či bodkami v rôznych farbách. Na výber sú rôzne veľkosti a aj súpravy :) Vodolepky sú skvelým pomocníkom, ak chcete rýchlo niečo pekné na nechtoch.

I was surreptitious looking at these water decals before. I think they are quite unusual and original. With these, you can dress your nails into lace, flowers, or dots in different colors. Also you can choose from various sizes and sets :) Water decals are great if you want something fast and nice on your nails.

Sexy pršteky / Sexy fingers

Škoda len, že vodolepiek nie je viac. Myslím, že si ešte aspoň jedny objednám do zásoby. Ak sa aj vám páčia tak veľmi ako mne, stačí kliknúť na tento link a hodiť do košíka :)

It's such shame that there is just one sheet in the package. I think I will order at least one of these to back up. If you like them as much as me, just click on this link and throw them into your cart :)

Sexy pršteky / Sexy fingers

Ako základ pre túto manikúru som si vybrala lak od Rimmelu z kolekcie Rita Ora Lose Your Lingerie. Samozrejme aj kvôli tomu názvu :D Do úvahy pripadal ešte aj L'Oréal Peach Neglige. Opäť jasné, že aj kvôli názvu ;) A aby ostatné pršteky neboli smutné, zvolila som fialové holografické glitre z fľaštičky s cibuliačikom.

As a base for this manicure I picked a nail polish from Rimmel's Rita Ora Collection named Lose Your Lingerie. Of course also for the name :D I was thinking about L'Oréal Peach Neglige too. Again aslo because of the name ;) For the rest of my nails I used purple holographic glitter from this cute "onion head" bottle.

Sexy pršteky / Sexy fingersTrochu fotenia s čipkou, hádam to nikoho nepobúri :)

A little photo with some lace, I hope no one will be offended :)

Sexy pršteky / Sexy fingers

Sexy pršteky / Sexy fingers

Nechty na pravej ruke som obliekla do žltej súpravy a červenej podprsenky :)

On my right hand I had yellow set of underwear and red bra :)

V najbližších dňoch sa môžete tešiť na ďalší tematický nail art. Nejak sa mi tá romantika, ružová farba a srdiečka zapáčili :)

In upcoming days you can check out my next thematic nail art. Somehow I really fancy all that romantic, pink color and hearts :)




4 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...