Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Pečiatkovanie som vždy pokladala za tú ľahšiu a rýchlejšiu cestu k dosiahnutiu pekného nail artu, ale niečo vo mne mi vravelo, že to bez ...

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Pečiatkovanie som vždy pokladala za tú ľahšiu a rýchlejšiu cestu k dosiahnutiu pekného nail artu, ale niečo vo mne mi vravelo, že to bez nich prežijem.
Preto patrím medzi nováčikov v tejto sfére nail artu. Treba sa však neustále zlepšovať a zdokonaľovať. A predvianočný výpredaj na Born Pretty Store mi to umožnil.

I consider stamping as a easier and quicker way to achieve a nice nail art, but something inside me told me that I can live without it. So that's why I belong to newbie in this field of nail art. But it's good to improve. And pre-Christmas sale at Born Pretty Store made it possible.

Najväčší problém pre mňa vždy predstavuje výber vzorov. Veľa platničiek ma vôbec nezaujme (najmä trilión kvetinových vzorov). Prípadne sa mi páči len jeden vzor. Potom mi je ľúto za to vôbec dať peniaze. Preto sa mi veľmi páčia tie od Moyou London. Každá kolekcia má nejakú tému. Len sú trochu drahšie.

The biggest problem for me is to choose patterns. Lot of plates aren't interesting enough for me (like billion of flower patterns). Or I only like one thing from the plate. And I don't want to pay for whole thing. That's why I like those from Moyou London. Every collection is themed. But they are bit more expensive.

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Veľmi ma potešilo, keď som pri brúzdaní BPS eshopom objavila platničku so 14 veľkými, pre mňa základnými vzormi a 8 malými. S určitosťou môžem povedať, že až na jeden malý, ich využijem všetky.

Táto platnička je väčšia ako zvyčajne bývajú, približne 6 cm x 12 cm. Navyše má zospodu prilepenú ružovú podložku. Dá sa dať dole, ak by to niekomu nevyhovovalo, no je celkom užitočná, ak si platničky ukladáte na seba. Takto sa jedna od druhej nepoškriabu.

Platnička vám príde prekrytá modrou ochrannou fóliou. Napriek tomu, že fólia je farebná, mnoho ľudí ju zabudne strhnúť a potom sa čudujú, že to nefunguje :)

I was really pleased when I saw this large stamping plate with 14 (which I consider as basic) big and 8 small patterns. I can say with absolute certainty that I will use them a lot,except maybe one little one.

This plate is bigger than usually plates are, it measures 6 cm x 12 cm. It has a pink plastic glued on the bottom. You can take it off, but it can be useful when you will stack them on top of each other. They won't scratch this way.


It had a blue foil on top and you are supposed to take it off. Otherwise it won't work, obviously.

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Na platničke nájdete všetko od prúžkov, cikcakov, hviezdičiek až po zvieracie vzory. Okrem toho aj nejakú tú lebku, fúziky a snehové vločky.

On this plate you will find everything from stripes, zig-zags, stars and even some animal patterns. And there is also a skull, moustaches and snow flakes.

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Väčšie vzory sú veľké cca 2 cm x 1,4 cm. Menšie približne 1 cm x 1cm.

Larger patterns are approx. 2 cm x 1.4 cm big and smaller approx. 1 cm x 1 cm.

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

K doštičke som si kúpila aj razítko. Doma síce jedno mám od Essence ale je kruhové a menšie. Pre takéto väčšie vzory je lepšie takéto obdĺžnikové, veľké 1,6 cm x 2,7 cm. Je tak akurát mäkké. Čítala som rady, že je dobré ho pred prvým použitím zdrsniť (papierovým pilníkom napr.), aby lepšie prenášal pečiatky. V balení bola aj stierka, no neodporúčam ho používať. Môžete si ňou poškriabať doštičku. Miesto toho si na pomoc zoberte nejakú starú plastovú kartu.

I bought also this stamper. I have one from Essence but it's round and smaller. For bigger images like these is better to use rectangle one. It is 1,6 cm x 2.7 cm big. It's soft just enough. I saw some bloggers recommending to roughen it with nail file to pick the images better. In the package was also a scraper. But I recommend not to use it. You can scratch the plate with it. It's better to use some old plastic card.

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

A tu môžete vidieť výsledok môjho snaženia. Najskôr bol problém nájsť lak, ktorý by na Orlýku vynikol. Nakoniec som si vybrala strieborný Sally Hansen Celeb City.

And here you can see the result. I had problem to find something that will look good on my Orly. Finally I picked silver Sally Hansen Celeb City.

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

A miesto činu. Najskôr som pár krát opečiatkovala papier, aby som vyskúšala každý vzor :)

And my crime scene. I started with stamping the paper to try every single image :)

Pečiatkovanie s Born Pretty Store / Stamping with Born Pretty Store

Tento raz som si objednávala za vlastné peniažky. Doštička stála okolo 4€ a razítko asi 2€. Ak by ste si z Born Pretty Store chceli niečo objednať, nezabudnite použiť kód EMSQ10. Získate tak 10% zľavu ;)

This time I bought this plate by myself. The plate cost about 4€ and the stamper 2€. If you would like to buy something from Born Pretty Store use my 10% off code EMSQ10.




7 komentárov :

  1. Ahoj, určitě doporučuju podívat se na nehtomania.cz, mají super destičky za rozumný peníz a jejich razítkovací laky jsou super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za skvelý tip! Tam zas strávim celý večer preklikávaním a obzeraním vecičiek :D

      Odstrániť
  2. To je krasa! Mam takovy pocit, ze to budu muset s razitkovanim taky zkusit:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba tomu dať šancu. Nechápem, prečo som sa pečiatkovaniu tak vyhýbala :)

      Odstrániť
  3. prosím, pošleš mi odkaz na tuto destičku, musím ji nutně mít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš pravdu, na tejto platničke sú super "základné" motívy, z ktorých by som využila skoro všetky (keby sa mi chcelo pečiatkovať). Je zvláštne, ako často si obzerám platničky a robím si plány na nákup, no napokon sa zamyslím a pochopím, že aj tak najradšej nosím obyčko jednofarebné nechty a všetku tú krásu radšej obdivujem na iných, šikovnejších... ako si ty :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...