Life in plastic is fantastic...

Celý minulý mesiac som tento lak v DMke obchádzala, dumala či kúpiť, či nie... Nebol totiž z tých najlacnejších.

Life in plastic is fantastic...

Celý minulý mesiac som tento lak v DMke obchádzala, dumala či kúpiť, či nie... Nebol totiž z tých najlacnejších.

No nakoniec som predsa podľahla a minulý piatok som z drogérky odchádzala s lakom vo farbe Barbie topánok s názvom Fluorescent Fuchsia Neon z rady Color Blast. To ma napadlo ako prvé pri pohľade na tekutinu v bacuľatej fľaštičke.

Ešte z Dánska som si doviezla podobný odtieň, ale už sa mi ho podarilo minúť. Takže v podstate som len doplnila zásoby ;)

I had this beauty in my hands so many times last month thinking if I should buy it or not... It's a bit out of my usual nail polish budget.

But then I gave up and last friday was leaving the drugstore with nail polish in color of Barbie's heels. It's called Fluorescent Fuchsia Neon and it belongs into Color Blast range of Orly polishes.

When I was in Denmark I bought a polish similar to this one, but I ran out of it. So basically I did a restock in this case ;)


Life in plastic is fantastic...

"Fluo" je prvým Orly lakom v mojej zbierke a som rada, že môj vzťah k tejto značke sa začal takto pozitívne. Nielenže ide o krásnu farbu, ale aj aplikácia bola fantastická. Na plné krytie stačia pohodlné dve vrstvy. Fľaštička ukrýva perfektný mäkký štetček. Veľmi ma potešilo, že pri "upratovaní" okolo kožtičky nefarbil. Niektoré laky sú úplné peklo a ak sa raz dostanú na pokožku, dávajú sa dole len veľmi ťažko.

"Fluo" is my very first polish from Orly and I'm glad that my relationship to this brand started so positively. It's not only really pretty but also apllication was fantastic. For full coverage you will need only two easy coats. And the brush inside is perfectly soft. I was pleased that during the clean up phase the polish doesn't stain cuticles. Some polishes are awful when they flood you cuticles.

Life in plastic is fantastic...

Ako väčšina neóniek aj tento lak je po uschnutí jemne matný, či skôr saténový. Preto mu treba dopriať vrstvu nadlaku, ktorého lesk mu naozaj svedčí. So svetelným zdrojom a podmienkami sa mení aj jeho odtieň, v prirodzenom svetle je viac ružový pod umelým zas dofialova.

The polish is slightly matt or better, satin when it's dry. The shine of top coat looks so pretty on this one. With different light sources the color shifts from more pink in daylight to purpl-y under lightbulb.

Life in plastic is fantastic...

Vďaka 25% zľave v DMke ma Orlýk nakoniec vyšiel niečo cez 7€, čo je trochu viac ako som zvyknutá dať za jeden lak. Napriek tomu som rada, že som si ho zadovážila a určite mi dobre poslúži pri mnohých manikúrach.

I bought it in drugstore with 25% discount so I cost me something over 7€, which is bith more than I usually pay for one polish. But I am really happy for this one and I already see it used in many my manicures.

Life in plastic is fantastic...

Vlastníte aj vy nejaký lak od Orly? Ak áno, aký? A kupovali ste virtuálne alebo v drogérii? Môžete mi aj napísať kde :)

Do you own Orly polishes? If yes, which? And you can write me in the comment, where did you bought them :)




6 komentárov :

  1. Tak ten je ♥♥♥ Orly mám dva ( zlatý a takový do červena ), ale zatím žádnou krémovku. Tuhle bych brala okamžitě. Jeden jsem kupovala na Modeláži, kde byl zrovna nějak ve slevě a na ten druhý jsem narazila v blogsale. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Modeláž som poslednú dobu narážala dosť často, asi by som si mala odtiaľ niečo kúpiť :D U nás na Slovnesku majú takú minikolekciu týchto v DMke, no len tento ma chytil za srdce ;)

      Odstrániť
  2. Orly lak ešte v zbierke nemám, no tuším, že ak by som doma nemala už dva podobné, utekala by som po tento. Je to pre mňa farba radosti a skvelej nákady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasna barva a moc Ti slusi:) Zadny Orly lak nevlastnim.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...