China Glaze - Don't Let The Dead Bite

Keď som na Vianoce dostala od tety peniažky, hneď som vedela, čo si za ne kúpim.

China Glaze - Don't Let The Dead Bite

Keď som na Vianoce dostala od tety peniažky, hneď som vedela, čo si za ne kúpim.
Už dlhšie som sa chodila kochať na maďarský lakový e-shop Nailland.hu, ktorý predáva značky ako ILNP, Picture Polish, Models Own, Dance Legend, China Glaze a iné, ktoré nie sú bežne dostupné na Slovensku. Vybrať si len zopár bolo naozaj ťažké a v košíku sa mi prestriedalo množstvo lakov. Nakoniec som si kúpila päť. Štyri od China Glaze a jeden značky Moyra. Možno sa pýtate, prečo som objednávala zrovna z Maďarska. Poštovné stojí 6€, laky prišli kuriérom za pár dní (na stránke uvádzajú jeden deň od expedovania, len ja som objednávala pred víkendom) a majú tam množstvo zaujímavých kúskov.

When I got money from my aunt on Christmas, I already knew what I will buy. I discovered Hungarian nail shop Nailland.hu which is selling all those famous brands such as ILNP, Picture Polish, Models Own, Dance Legend or China Glaze, that are not very accessible here in Slovakia. It was quite hard to pick only few and I got so many in my basket but finally I picked five bottles. Four are from China Glaze and one is from Moyra.

Minulý týždeň som vám na Instagrame a Facebooku dala možnosť vybrať, ktorý z nich vám ukážem ako prvý. Najviac žiadaný bol China Glaze Don't Let The Dead Bite z minuloročnej Halloweenskej kolekcie Apocalypse of Color. Z tej som si objednala ešte aj But Of Corpse ;)

Asi si to chúďa lak nezaslúži, asi to bude tým Halloweenom, ale vo fľaštičke mi pripomína mozog :D Tá červená a ružová, zombíci a tak... Ale to bude asi len tým názvom, ktorý je mimochodom skvelý a kolekciou :)

Last week I asked you on Instagram and Facebook to pick one you would like to see first. The most wanted was China Glaze Don't Let The Dead Bite from their last Halloween collection Apocalypse of Color. I ordered But Of Corpse too ;)

This poor little guy reminds me brains :D I think it's because of the pink and red combination and the name helped too. You know, zombies... Brrrraaaaiiinsss.


China Glaze - Don't Let The Dead Bite

Lak ako taký je veľmi pekný, rozkošný. V priesvitnom ružovom mliečku nájdete rôzne veľkosti šesťuholníkových glitrov a nitky. Glitrov je v tomto laku naozaj hojne a pri lakovaní sa dajú pekne rozmiestniť po nechte. So štetčekom sa dobre manipuluje aj vďaka vrchnáku, ktorý sa dobre drží v ruke.

The polish is really pretty and cute. In sheer base are floating hexes of various sizes and strands. Glitters are dense enough and they distribute well. The brush is really easy to work with and the top / handle is really comfortable.

China Glaze - Don't Let The Dead Bite

Základ laku je priesvitný, preto ho treba lakovať buď na nejaký podklad, alebo ho navrstviť. Zvolila som si druhú možnosť. Úplne by stačili aj dve vrstvy, no pridala som ešte jednu pre úplné krytie. Jednotlivé vrstvy schli celkom rýchlo. Po uschnutí je lak jemne hrboľatý, treba mu dopriať vrstvu nadlaku. Jediné, čo ľutujem je, že som nepoužila zlupovaciu bázu. To bude peklo pri odlakovávaní.

The base is translucent so you have to put it over some other polish or to layer it. I chose the second way. Two coats would be enough, but I added another one to achieve full coverage. Each layer was dry pretty quickly. When it's dry the surface is bit bumpy and it looks better with layer of top coat. Only thing I regret is I forgot to use peel off base. It will be really hard to remove.

China Glaze - Don't Let The Dead Bite

China Glaze - Don't Let The Dead Bite

China Glaze - Don't Let The Dead Bite

Čím dlhšie ho mám na nechtoch, tým viac sa mi páči. Už teraz sa teším na moje zvyšné China Glaze laky, ktoré mi prišli a určite mi ešte ďalšie do zbierky pribudnú. Máte aj vy nejaký lačík z tejto kolekcie? :)

The longer I'm wearing it the more I like it. I'm really looking forward to try the rest of my China Glaze polishes I ordered and I will buy some more for sure. Do you have any of this Halloween collection?




7 komentárov :

  1. Ten je tak nádherný! Viem, že som ho už kdesi obdivovala a strašne sa mi páči, avšak môj problém je, že ja tieto trblietavé laky neviem veľmi nosiť. Na druhých ich ale s radosťou obdivujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A máš pravdu - vyzerá ako mozog vo fľaštičke :D :D :D

      Odstrániť
    2. Ha! Som rada, že to nevidím len ja :D Ako to myslíš, že nevieš nosiť trblietavce? Veď to sa nosí samo :)

      Odstrániť
  2. Krasny, nezvykly, jiny nez ostatni. Moc se mi libi a tesim se, jake dalsi poklady nam ukazes!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože, já ty tvoje fotky fakt miluju !
    Taky ho mám a moc jsem si ho oblíbila, je to krásnej kousek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, ďakujem za taký milý kompliment! Práve u teba som ho videla a veľmi sa mi zapáčil. Dovtedy som ho akosi prehliadala :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...