Najlepší krém na svete ?! / The best cream in the world ?!

Ako osoba večne trpiaca nejakými kožnými problémami a veľmi suchou pokožkou hľadám produkty, ktoré mi perfektne sadnú a pomôžu mi zbaviť ...

Najlepší krém na svete ?! / The best cream in the world ?!

Ako osoba večne trpiaca nejakými kožnými problémami a veľmi suchou pokožkou hľadám produkty, ktoré mi perfektne sadnú a pomôžu mi zbaviť sa ich. A verte mi, nestáva sa to často.

As a person permanently suffering from various skin problens and super dry skin I'm looking for products that fit me perfecly and help me to get rid of them. And believe me, it doesn't happen often.

Kozmetiku Mixa už u nás pozná snáď každý, recenzií ich produktov na rôznych blogoch je neúrekom. Ja sama ich mám veľmi rada. Preto, keď som minule hľadala nejaký krém na ruky, nazrela som aj do regálu s Mixou. A úplne dole som si všimla tento, určený na najsuchšie miesta na tele ako sú lakte, kolená, päty...

The Mixa cosmetics is well known and there is a vast amount of rewievs of their products on many blogs. I personally really like them. Therefore, when I was looking for some hand cream I glanced on the Mixa stand. And on the bottom shelf I found this cream for the exremely dry skin like elbows, knees, heels...

Najlepší krém na svete ?! / The best cream in the world ?!

Pôvodne som myslela, že ho budem používať len na noc. Predpokladala som, že bude dosť mastný, keď má byť taký výživný. No už po prvom použití som sa doňho zaľúbila. Bez váhania môžem povedať, že je to najlepší krém, aký sa mi kedy dostal do rúk.

I thought that I will use it only in the evening. I assumed that it will be quite greasy since it's so nourishing. Bt after first use I fell in love with it. Without hesitation I can say it's the best cream I ever had.

Najlepší krém na svete ?! / The best cream in the world ?!

Konzistenciou patrí medzi tie hutnejšie, resp. výživnejšie. S podobnými krémami som mala vždy problém pri aplikácií, tento sa ale rozotiera dobre a ľahko. Najpodstatnejšie však je, že sa dobre vstrebáva a nezanecháva mastný film na rukách.

In terms of consistency it's thicker than usual hand creams. With similar ones I usually had problem to spread it well and easily on hands, but this one goes on smootlhy. However the most important is that it absorbs quicky and doesn't leave greasy feeling.

Najlepší krém na svete ?! / The best cream in the world ?!

Nepoužívam ho ale len na ruky. Skvele zhydratuje akékoľvek suché miesto na tele. Dokonca sa zniesol s ekzémami a už skončil aj na mojej tvári, keď som si zabudla pleťový krém.

I don't use it only on my hands. It's great for any dry spot on the body. It even didn't irritated my eczema and I used it on my face when I forgot my face cream.

Najlepší krém na svete ?! / The best cream in the world ?!

Jedinou nevýhodou je jeho balenie. Tým, že je taký hustý, nesteká v tube. Už som si myslela, že som ho minula a kúpila som si druhé balenie. Potom na napadlo pozrieť sa dnu, či tam predsa len niečo neostalo a hľa, skoro tretina krému. Po takomto odstrihnutí tuby si ten zvyšok nechajte. Dá sa nasadiť naspäť ako vrchnák ;)

Only disadvantage is the package. Because it's so thick it doesn't go down the tube. I thought it was empty so I bought another tube. Then it came to my mind to look inside if there is something. A there was stll almost third of the tube. After you cut the tube open like this keep the rest of it, you can use it as a lid ;)

Najlepší krém na svete ?! / The best cream in the world ?!

Poznáte tento krémik od Mixy? Aký je váš obľúbený?

Do you know this creme? What is you favourite one?




4 komentáre :

  1. Tak tento krem moc rada vyzkousim, dekuji za tip, protoze ten "nej" porad jeste hledam. Zatim mi nejvic na suche ruce vyhovuje telove mleko smichane s dynovym, konopnym nebo merunkovym olejem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či každému sadne, ja som ním úplne nadšená. Zabudla som napísať, že pekne vonia :) S tými olejmi to bude isto fungovať. To si nejak vo väčšom zarábaš vopred?

      Odstrániť
  2. To ne, vzdy si to tesne pred pouzitim namicham v ruce, na dlani:) A pouzivam to s uspechem i jako mazani na telo pro meho syna, vzdy v zime bojujeme s presusenou a svedivou kuzi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to vôbec neznie zle :) Možno sa na to dám aj ja, už rok ma znovu trápia ekzémy...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...