Balíček od Burt's Bees / A package from Burt's Bees

Nedávno som písala o mojej záchrannej taštičke a v komentároch som spomenula, že by som veľmi chcela balzam na nechtové okolie Lemon Butt...

Balíček od Burt's Bees / A kit from Burt's Bees

Nedávno som písala o mojej záchrannej taštičke a v komentároch som spomenula, že by som veľmi chcela balzam na nechtové okolie Lemon Butter Cuticle Cream od Burt's Bees ospevovaný všetkými svetovými blogerkami.
Pátrala som po ňom snáď všade, na Slovenských aj Českých stránkach, na Ebayi. No nikdy som celkom nebola spokojná s poštovným alebo s nedôveryhodnosťou daného e-shopu. A potom som našla recenziu na ich balzam na pery, ktorá ma nasmerovala na feelunique.com, anglický obchod s kozmetikou všetkého druhu. Najpodstatnejšie pre mňa bolo poštovné zdarma pri objednávke nad 15 €.

It's not so long ago when I replied in one comment that I really want to try the cuticle balm Lemon Butter Cuticle Cream from Burt's Bees, which is praised by all nail bloggers as a best stuff you can put on your nails.

I was searching for it all over the Internet. And either shipping was too high or the e-shop looked unreliable. And then I found a review on their lip balm, that leaded me to feelunique.com, a e-shop in UK that sells all kinds of cosmetics. But the most important was that they ship for free if your order is over 15 €.


Balíček od Burt's Bees / A kit from Burt's Bees

Pôvodne som si chcela objednať len balzam Lemon Butter Cuticle Creme, ktorý stál 6,58 €. Len to by sa mi veľmi neoplatilo, tak som si do košíka prihodila darčekové balenie Burt's Bees Essential Collection, ktoré obsahuje krém na ruky, balzam na pery a ešte jeden balzam na kožtičku. Ten bol v akcii za 11,96 €.

Doručenie balíčka prebehlo bez problémov a aj po rozbalení bolo všetko v poriadku. Essential Collection bola zabalená v krásnej žltej krabičke.

Originally I wanted only the Lemon Butter Cuticle Creme, which was around 6,58 €. And I added to my cart gift set Burt's Bees Essential Collection to get the free shipping. The set contains hand cream, lip balm and another package of cuticle balm. It cost 11,96 €.

The package came without any problems and everything was okay after unpacking. The Essential Collection was packed in lovely yellow box.

Balíček od Burt's Bees / A kit from Burt's Bees

Balzam na kožtičku od Burtových včeličiek, ako ich volám, je naozaj zázrak. Nádherne vonia po citrónoch. Niekomu sa tá vôňa môže zdať až príliš intenzívna, no mne úplne vyhovuje. Vo vnútri plechovej krabičky nájdete tuhý balzam, ktorý sa pri dotyku s pokožkou začne hneď rozpúšťať. Do pokožky sa vstrebáva takmer okamžite. Stačí ho veľmi málo, raz zľahka prejsť po balzame prstom a naniesť, takže jedno balenie vydrží naozaj dlho. Obsah krabičky je 15g, vďaka čomu sa pri cene 6,58 € oplatí ešte viac ako ten, ktorý som vám ukázala minule od Sally Hansen. Po týždni používania úplne rozumiem všetkým blogerkám, ktoré na neho píšu chvály. Ešte že som si objednala hneď dva :)

The cuticle balm, or cream, is really a miracle. It smells like heaven, well like a lemons to be accurate. It can be bit over powering for someone but I love it. Inside of little tin you can find the solid balm, that melts right away as you touch it. And it absorbs very well into skin. You will need only a little bit, it's enough to swipe over the surface with your finger and apply. This one little tin will last you very long. Tin contains 15 grams of the product and therefore it's cheaper than the one I showed you last time from Sally Hansen. After week of using it I totally understand why all those bloggers love it. Glad that I bought two :)

Balíček od Burt's Bees / A kit from Burt's Bees

Ďalšou vecičkou v balíčku bol tento krém na ruky s bambuckým maslom, kakaovým maslom a sezamovým olejom. Ide o veľmi zaujímavý krém, čo sa konzistencie týka. Je hutný, vôbec nie tekutý a rovnako ako balzam po kontakte s pokožkou sa rozpúšťa. Vôňu som spočiatku nevedela identifikovať. Po porade s priateľom sme dospeli k záveru, že najskôr pôjde o levanduľu. Vôňa je výrazná, ale stále príjemná. Balenie má obsah 50 g, čo z neho robí môj nový krém do kabelky.

Another thing in the package was this hand cream with shea butter, cocoa butter and sesame oil. The consistency of this one is very interesting. It's quite solid, not liquidy at all and after it touches the skin it melts just like the cuticle balm. The smell was hard to guess for me, but my boyfriend said it smells like lavender. Tube contains 50 grams of product, so it's small enough to carry it in my purse.

Balíček od Burt's Bees / A kit from Burt's Bees

Posleným v balíčku bol balzam na pery. Čítala som na neho toľko negatívnych názorov, že som sa aj celkom obávala. Nerada kupujem veci, ktoré nevyužijem. No ukázalo sa, že balzam je vynikajúci. Obsahuje mätu, vďaka ktorej jemne na perách štipká, chladí a krásne vonia ako mentolový cukrík. Má veľmi príjemnú konzistenciu a na perách ostáva akurátne množstvo balzamu.

Last thing I got was the lip balm. I read so many negative opinions on this one so I was quite afraid of it. But it turned out that balm is excellent. It contains peppermint so it tingles on the lips and it smells like a mint candy. It has a lovely consistency and it leaves just right amount of product on lips.

Som rada, že som sa nenechala presvedčiť negatívnymi názormi a objednala som si balíček kozmetiky Burt's Bees. Určite budem aj v budúcnosti po tejto značke pokukovať a minimálne balzam na kožtičku si ešte niekedy objednám.

I'm really glad that I bought all these products from Burt's Bees. I will definitely buy something again, at least the cuticle cream if nothing else.




5 komentárov :

  1. Hmmm, to zni zaujimavo:) Jsem blazen do kremu na ruky, tak jsem zvedava, jak budes spokojena prave s tim kremem v kabelce:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala, krém má zaujímavú konzistenciu. Z tuby ho vytlačíš ako tuhý a na ruke sa ti začne roztápať a zrazu je úplne vodový. Rýchlo sa vstrebe a nie je mastný. Navyše úžasne vonia. Ja som zatiaľ nadmieru spokojná :)

      Odstrániť
  2. Od BB mám dva tónovacie balzamy na pery, ale ešte som ich neotvorila. Jeden asi darujem, ale na ten druhý sa už teším. Musím ti ešte povedať, že ma potešilo, že ti objednávka z feelunique dorazila v poriadku, pretože ja som cez víkend prvýkrát objednávala (za dosť vysokú sumu), tak moje obavy z dodania trocha opadli. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom daj vedieť, ako sa ti pozdáva, keď ho oskúšaš :) Z feelunique som objednávala začiatkom januára a zjavne ešte mali veľa roboty s po vianočnými výpredajmi, lebo chvíľu sa s objednávkou nič nedialo. Potom som im písala na FB, kde sme to pekne odkomunikovali. Balíček prišiel pekne zabalený v krabičke s ich logom a snehovými vločkami :) Nebolo v ňom síce nič, čo by sa mohlo rozbiť, no vecičky boli uložené bezpečne v polystyrénových "pandravách" (také tie šulčeky :D). Myslím, že sa ozaj nie je čoho báť a ja plánujem od nich znova niečo objednať, lebo ceny majú fajn a aj to poštovné je skvelé, lepšie ako v prípade slovenských a českých e-shopov...

      Odstrániť
    2. Raz mi neprisiel balicek z FU, staci napisat a poslu ho znova :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...