China Glaze - But of Corpse

But of Corpse je ďalším krásavcom z kolekcie Apocalypse of Color od China Glaze, ktorý som si objednávala z Naillandu.

China Glaze - But of Corpse

But of Corpse je ďalším krásavcom z kolekcie Apocalypse of Color od China Glaze, ktorý som si objednávala z Naillandu.
Lak má pripomínať mŕtvolku, no keďže ja už mám v hlave len jar, vidím len krásnu zelenú trávičku :) Možno ešte mach...

But of Corpse is another beauty from Apocalypse of Color collection, that I ordered from Nailland. It supposed to look like a dead body, but what I see is lovely green grass :) Or maybe some moss...

China Glaze - But of Corpse

Vždy keď si poviem, že ďalší pieskový lak si už nekúpim, objaví sa taký, ktorý proste musím mať. A tak to bolo aj s But of Corpse. Veľmi ma na ňom zaujal jemný strieborný shimmer a čierne zrniečka matných glitríkov v teplom jabĺčkovo zelenom základe.

When I say that I don't need another sand polish, I discover some I really want. And this is the case of But of Corpse. I love the silver shimmer and the fine matte black glitter in warm apple green base.

China Glaze - But of Corpse

Lakoval sa obstojne. Pieskové laky sú vždy trochu hustejšie a tak už v prvej vrstve kryl dobre. A všetko bolo skvelé dokým sa lak nedostal ku kožičke a nezatopil ju. Horšie "upratovanie" som ešte asi nezažila. Vďaka trblietkam lak odmietal ísť dolu. Celá čistiaca procedúra trvala dlhšie ako samotné lakovanie...

Preto ma celkom prekvapilo, keď už na druhý deň mi lak začal zliezať po kusoch dolu. Ťažko povedať, či je to naozaj lakom, pretože sa mi olúpal len na končekoch, kde ich mám najtenšie a najmäkšie. Nerada by som takému peknému laku krivdila.

The application was okay. Polishes like these are quite thick and the coverage was good even after one coat. And everything was great until the polish run flooded my cuticles. I've never experienced worse clean up. Because of the glitter the polish refused to go off. Whole procedure took longer than application itself...

That's why I was surprised when the polish started to chip off in pieces. Hard to say if it's the polish because it chipped only on tips where my nails are really thin and soft.


China Glaze - But of Corpse

China Glaze - But of Corpse

Prvý deň som si ho užívala v jeho matnej podobe, na druhý som ho prelakovala dvoma vrstvami nadlaku. Neviem sa rozhodnúť, či sa mi páčil viac matný alebo lesklý... :)

The first day I was enjoying it's matte form and then I added two layers of top coat. I don't know which I like the best, matt or shiny... :)

China Glaze - But of Corpse

Pri objednávaní som zvažovala aj I Love Your Guts, ktorý je úplne rovnaký ako But of Corpse, len v malinovej farbe. Ako sa vám páči? Je krajší ako Don't Let The Dead Bite?

I was thinking of buying I Love Your Guts too which is totally same as But of Corpse only in raspberry color. Do you like it? Do you think it's prettier than Don't Let The Dead Bite?




1 komentár :

  1. To je krasna barvicka:) V leskle i matne verzi, jen kdyby vydrzel zdobit nehtiky dele...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...