Smileys :)

Varovanie: dnešný príspevok vám môže vyčariť úsmev na tvári :)

Smileys :)

Varovanie: dnešný príspevok vám môže vyčariť úsmev na tvári :)
Nedávno som pri návšteve papiernictva narazila na stojan s "kreatívnym propisotom". Dovtedy som ho poznala iba vo forme písmenok, ktoré som ako malé decko ceruzkou pretláčala na papier a skladala slovíčka :) Keď som si prečítala, aké materiály sa ním dajú potlačiť, skrsla mi v hlave myšlienka použiť ho na nechty. Veď ako inak ;) A tak som si domov odniesla týchto smajlíkov.

Warning: today's post can make you smile :) Not so long ago I was in stationery shop and I found there a stand with various rub-on images. Until then I was familiar only with rub-on letters. As a kid I loved to use these to compose words :) When I read about all the surfaces you can "print"on I thought why not to use it on my nails. Obviously :) So I left the shop with these smileys.

Smileys :)

Predpokladám, že aspoň niekto z vás propisot pozná :) Ak nie, ide o fóliu z jednej strany matnú a potlačenú, ktorou sa priloží na zvolený povrch. Z druhej strany potom stačí po obrázku pošúcha napríklad ceruzkou a ten sa obtlačí na povrch.

I suppose some of you will know rub-on images:) If not, it is a foil which is matte from one side with printed images and it goes on selected surface. Then from the other side you will rub over the image to transfer it. You can use wooden stick, pencil...

Smileys :)

Nebola som si istá, či to bude fungovať tak, ako som si predstavovala. Nechty som si nalakovala deň vopred. Aplikácia predsa len vyžaduje trochu sily a nechcela som si do čerstvej manikúry povytláčať jamy. Pre lepšiu manipuláciu som si z hárku vystrihla ksichtíky, ktoré som chcela použiť.

Zadná strana je jemne lepkavá, no aj tak mi zo začiatku smajlíky cestovali po nechtoch tam a späť... Na pretláčanie som použila plastovú kartu, ktorú používam pri pečiakovaní. Keď som si bola istá, že obrázok je prichytený na nechte, pomaličky som odlepila fóliu. Občas sa mi stalo, že jedno očko sa poriadne neprichytilo. No stačilo fóliu opäť priložiť a lepšie pošúchať :)

I wasn't sure if it will work as I wanted. I painted my nails day before. It's better when the nail polish is rock hard because you need to press quite firmly on the surface of the nail and you could ruin your fresh manicure. I cut out the images which I wanted to use.

The side with image is little bit sticky but it was still hard to keep the image in place. I used an old plastic card to rub over the image. When I was sure that the image is completely transfered I removed the foil. Sometimes I missed the eye or so, but you can put the foil back and rub it again :)


Smileys :)

Na záver som smajlíkov pretrela vrstvou nadlaku, inak by sa mi z nechtov ošúchali. Aplikácia nadlaku musí byť v tomto prípade veľmi rýchla, jemná (len zľahka sa štetcom dotýkame nechtov) a najviac troma ťahmi. Obrázky sa totiž veľmi ľahko rozmažú.

Finally I added a layer of top coat so the smileys won't rub off. You have to be quick and gentle with the top coat otherwise you will smear the images. Also minimize the number of brush strokes.

Smileys :)

Ľavá ruka bola veselá. Pravá tak trochu menej... To asi preto, že tradične vyšla horšie :D

My left hand was happy and cheery. The right one not that much... Probably because it didn't turn out that well :D

Smileys :)

Na palce sa mi podarilo natlačiť až dva ksichtíky.

I managed to put two faces on my thumbs.

Smileys :)

Pravá strana opäť mrzutá. Zlomil sa mi necht, jedného smajla sa mi podarilo nejak čudne natiahnuť a ten druhý nie je zjavne nadšený, že sa naňho tlačí...

The right side was grumpy one. My nail broke, I deformed that poor little guy on the left and the other one wasn't obviously happy with his company...

Smileys :)

V rovnaký deň som vbehla aj do drogérie, kde som si uchmatla tento pastelový, takmer neónový žlto limetkový lak (odtieň číslo 145) z vynovenej kolekcie Clubbing Color od Miss Sporty. Najskôr som si ním nebola celkom istá, no hneď po nalakovaní som zmenila názor. Krásna letná farba. Trochu mi pripomína swatche Key Lime Twist od Orly... Určite sa po ňom poobzerajte! :)

The same day I went to drugstore and bought this pastel almost neon chartreuse nail polish number 145 from the new Clubbing Color collection by Miss Sporty. At first I wasn't sure if I liked it or not but this color grown on me quite a lot. Very pretty summery shade. I think it looks a bit like Key Lime Twist by Orly...

Smileys :)

Lakoval sa celkom fajn aj keď po druhej vrstve som stále tu i tam videla nejaké lysinky. Nakoniec som teda pridala aj tretiu. Tvrdenie, že lak uschne za menej ako minútu potvrdiť nemôžem. No netrápila by som sa tým, lebo to vyrieši vrstva rýchloschnúceho nadlaku :)

I needed three coats for full opacity, which was quite disappointing to me. Miss Sporty claims that it dries under one minute but since I had to apply three coats I don't believe it's true. But a layer of quick dry top coat will solve the problem :)

Smileys :)

Ako sa vám páči výsledok môjho malého experimentu? Čo najnetradičnejšie ste si na nechty dali vy? :)

What do you think about this little experiment? What was the most outrageous thing you've ever put on your nails?




4 komentáre :

  1. celá manikúra je topková! krása! Super nápad!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je bezva nápad. Dokonale letní s tím krásným žlutým lakem ( asi jeden z nejhezčích, jaké jsem viděla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež mám pocit, že krajší žltý v zbierke nemám :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...