Na svadbu! / To the wedding!

Svadobná sezóna je v plnom prúde, preto som sa spojila s parfumériou El Nino a vytvorila pre vás štyri manikúry špeciálne pre túto prílež...

Na svadbu! / To the wedding!

Svadobná sezóna je v plnom prúde, preto som sa spojila s parfumériou El Nino a vytvorila pre vás štyri manikúry špeciálne pre túto príležitosť.
Dnes vám ukážem prvé dve. Nebude to však obligátna francúzska manikúra ;). Nazvala som ich Niečo modré a Roztomilé margarétky :) Myslím, že obidve sú vhodné ako pre nevestu, tak aj pre družičky a ostatné "účastníčky".

The wedding season is already here so I teamed with El Nino perfumery and created four manicures just for this special occasion.

Today I will show you first two. I decided not to go for usual french manicure ;) I called these two Something Blue and Dainty Daisies :) I think they are both suitable for bride but also for bridesmaid and other participating ladies.


Na svadbu! / To the wedding!

Nevesta má mať na sebe niečo nové, niečo staré, niečo požičané a niečo modré. Tak prečo si časť "niečo modré" nesplniť manikúrou? :)

The bride should be wearing something new, something old, something borrowed and something blue. So why not to wear a blue manicure? :)

Na svadbu! / To the wedding!

Začala som dvoma vrstvami Breakfast in Bed od Rimmel. Jemná svetlá modrá s kvapkou zelenej a striebristým shimmerom. Lakuje sa dobre a napriek tomu, že ide o svetkú farbu nerobí lysinky.

I started with two coats of Breakfast in Bed by Rimmel. Soft light blue with a drop of green with silvery shimmer. It applies smoothly even it's light color.

Na svadbu! / To the wedding!

Ako ďalšiu vrstvu som na všetky nechty pridala jemné zlaté glitre s názvom Starcrossed od Sally Hansen. Zaujalo ma, že okrem zlatej sa v laku sem tam mihnú modro-zelené glitríky, ktoré je dokonca vidno aj na bledo modrom základe.

Next I added a layer of fine gold glitters Starcrossed by Sally Hansen on all my nails. As you can see there are also tiny blue/ green glitters and they are still nicely visible on the light blue base.

Na svadbu! / To the wedding!

Na záver som použila zlatú glitrovú bombu Bling Thing od Rimmelu. Tú som však naniesla vždy len do polovičky nechtu pre ten správny "ombré" efekt :) Vo fľaštičke okrem zlata plávajú aj holografické hvezdičky. Jedna z nich sa mi zachytila na prostredníku :)

Finally I used gold glitters Bling Thing by Rimmel. I applied it only on the bottom half of my nail to create gradient effect :) In the bottle there are floating small holographic stars. One of them ended up on my middle finger :)

Na svadbu! / To the wedding!

Druhá manikúra je inšpirovaná rozkošnými margarétkami z kultového parfému Marca Jacobsa Daisy.

The second manicure is inspired by cute dainty daisies from cult perfume Daisy by Marc Jacobs.

Na svadbu! / To the wedding!

Tento raz som použila jemný ružovo-béžový lak Bamboo Shoot od Sally Hansen. Je to tak trochu potvorka na lakovanie a lepšie je ho nanášať v troch tenších vrstvách, aby dlho neschol. No tento odtieň sa mi veľmi páči, preto mu odpúšťam jeho malý nedostatok :)

For this manicure I used delicate pink/ nude polish Bamboo Shoot by Sally Hansen. It's a bit tricky to apply. I used three thin layers so it can dry properly. But I love this shade so I will forgive it this little flaw.

Na svadbu! / To the wedding!

Prstenník som nalakovala zlatým lakom s príznačným názvom Wedding Glitters opäť od Sally Hansen.

On my ring finger I used gold nail polish with very suitable name Wedding Glitters by Sally Hansen.

Na svadbu! / To the wedding!

Bielym lakom White Hot Love od Rimmel a bodkovačom som si potom na nechty nalakované Bamboo Shoot nakreslila drobné kvetinky.

Then I grabbed White Hot Love by Rimmel and using my dotter I created some tiny flowers on nails painted with Bamboo Shoot.

Na svadbu! / To the wedding!

Na stredy kvetiniek som použila Wedding Glitters. Pridala som aj zopár zlatých bodiek medzi kvietky na prostredníku.

I added a dot of Wedding Glitters to the centers of white flowers and some gold dots between flowers on my middle finger.

Na svadbu! / To the wedding!

Čo na ne poviete? Páči sa? Nalakovali by ste si niektorú na svoj veľký deň? :)

So, what do you think? Do you like them? Would you wear some of these two for your wedding day? :)


~

Všetky produkty mi boli zaslané za účelom vytvorenia recenzie. Pre viac informácií, viď záložku disclosure. Touto cestou tiež ďakujem internetovej parfumérii El Nino za poskytnutie všetkých produktov.

All the products were send to me for review. For more information, please see my disclosure. I would like to thank El Nino perfumery for sending me these products.




6 komentárov :

  1. Krásne nechtíky - aj nápady, aj prevedenie na 1* :-)
    Bledomodrý Rimmel mám tiež a nikdy sa mi ho nepodarilo tak pekne nalakovať ako Tebe. Veľmi málo ho kvôli tomu používam a pritom je to taký pekný odtieň :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Takéto bledé odtiene sa lakujú horšie. Treba mať dostatočné množstvo laku na štetčeku a ten potom jemne pokladať na necht čo najviac naplocho, takmer rovnobežne s nechtom, aby čo najmenej tlačil. Občas sa netreba báť pridať aj tretiu vrstvu... Skús a daj vedieť, ako to dopadlo :)

      Odstrániť
  2. Krasne, moc krasne... Uz se tesim na dalsi dve svatebni, z teto dvojice je muj favorit prvni manikura:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera, všechno. :) Ten efektový SH je vážně moc povedenej. :) Nejvíc se mi asi líbí ombré :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :) Bola som z neho celkom prekvapená, aký je naživo pekný.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...