ILNP - Summer Crush

Oh! Summer Crush I have crush on you! *_*

ILNP - Summer Crush

Oh! Summer Crush I have crush on you! *_*
Túto vetu som mala v hlave odkedy som si Summer Crush nalakovala. A myslím, že to nebude len letná láska. Naopak, hneď sa zaradil medzi obľúbencov (medzi tých tristo ďalších najoblúbenejších :D)

Kto ma sleduje na Instagrame vie, okrem Summer Crush som si od ILNP zadovážila ďalších päť lakov. Nedalo sa odolať. Nová letná kolekcia 2015 a aj kolekcia ultra holografov sa totiž nesmierne vydarila.

Oh! Summer Crush I have crush on you *_*. I had this sentence in my mind since I painted Summer Crush on my nails. And I think it will be more than just summer crush. It immediately made its way to the "favorite" group (where I have like 300 polishes now :D)

Those who follow me on Instagram knows that beside Summer Crush I ordered another five ILNP polishes. I simply couldn't resist. Both new collection - Summer collection 2015 and Ultra Holos are just amazing!


ILNP - Summer Crush

Späť ku Summer Crush. Mňamózna žuvačkovo ružová neónka s holo čiastočkami. Čo viac dodať? Nemám slov... Dokonalosť!

Back to the Summer Crush. Yummy bubble gum neon pink with holo particles. What else to say? I'm speachless... Perfection!

ILNP - Summer Crush

Presne takejto farby boli topánočky jednej mojej Barbie. Určite by som ich ešte niekde na povale našla :)

I can remember that one of my Barbies had shoes that were the same color like Summer Crush :)

ILNP - Summer Crush

Aplikácia aj konzistencia, oboje úplne bezproblémové. Stačili dve pohodlné vrstvy. Dokonca aj fotenie a úprava fotiek prebehla v pohode :)

Application and consistency are just great. I needed only two easy coats. Even taking photos and editing was in this case okay :)

ILNP - Summer Crush

Moje tušenie, že bude svietiť pod UVčkom sa naplnilo. Niekedy si prajem, aby boli UV lampy všade, nech každý vidí, ako krásne niektoré laky svietia.

I had a feeling that this one will glow under the UV lamp. And I was right. Sometimes I just wish to have UV lamps all over so everyone can see how beautifully some polishes glow.

ILNP - Summer Crush

Dokonca som našla aj dokonale ladiaci letný motív a opečiatkovala som ním všetky nechty. Doštičku mám z Born Pretty Store a jej recenzia tu bude onedlho.

I even found matching summer themed stamping plate and I used it on all my nails. I got the plate from Born Pretty Store and I will post the review soon here.

ILNP - Summer Crush

Summer Crush by určite nemal chýbať v zbierke každej milovníčke ružových lakov :) Laky ILNP nájdete najbližšie na Naillande alebo na Hypnotic Polish.

If you love pink polishes Summer Crush is a must have :) You can find ILNP polishes on various international stockist all over the world but if you are from Europe check out Nailland and Hypnotic Polish.




8 komentárov :

  1. presne ako píšeš, dokonalosť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, to je skvost. Nádhernej kousek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemyslím, že od ILNP sa dá kúpiť lak, ktorý by nebol pekný :) Najradšej by som ich mala doma všetky... :D

      Odstrániť
  3. Óóóch, ááách, júúúj, mmmm... Asi tak by som to v skratke povedala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten lak je skvelý! Úžastná farba a ešte tie trblietky! Naozaj je nádherný.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...