piCture pOlish - Escapades

Odváž sa urobiť krok do neznáma.

piCture pOlish - Escapades

Odváž sa urobiť krok do neznáma.
To radí malá hranatá fľaštička s úžasným obsahom. Escapades som mala v zozname prianí už poriadne dlho. Podľa môjho názoru, je to jeden z najkrajších lakov ktoré piCture pOlish vytvoril. Vznikol ako spolupráca s Malene, autorkou blogu Nail Escapades. Vždy som obdivovala jej perfektne nalakované nechty a krásne fotky.


Dare to venture into the unknown. That's advice from a little angular bottle with amazing content. Escapades was on my wish list for a long time. I think it's one of the most beautiful polishes from piCture pOlish. It is a collaboration shade with Malene - author of Nail Escapades blog. I always admired her perfectly polished nails and beautiful photos.

piCture pOlish - Escapades

Milovníčkam tmavých lakov by Escapades rozhodne nemal chýbať v zbierke. Mňa tento lak úplne dostal. Zbožňujem tmavé, modro-zelené laky. Escapades navyše obsahuje drobné šupinky a holografický prášok.

If you love dark polishes Escapades is a must have. I'm simply captivated by its beauty. I love dark, blue and green polishes. It also contain small flakies and holographic dust.

piCture pOlish - Escapades

Escapades premení vaše nechty na jeden úžasný vesmír. Základ laku tvorí tmavo zeleno modré želé, ktoré spolu s šupinkami a holo čiastočkami vytvárajú vrstvený sendvičový efekt. Toto všetko dodáva laku fantastickú hĺbku.

Escapades will turn your nails into one amazing universe. The base is dark teal jelly. With flakies and holo particles it creates layered sandwich effect and fantastic depth.

piCture pOlish - Escapades

Aplikácia bola bezproblémová, stačili mi dve pohodlné vrstvy, pretože lak je dobre pigmentovaný.

I had no issues with application. I needed only two coats because the polish is nicely pigmented.

piCture pOlish - Escapades

Na pomery nail blogerky som ho nosila naozaj dlho. Odlakovávala som ho po štyroch dňoch. Až mi to bolo ľúto...

I was wearing it for quite long time for a nail blogger. I removed it after four days. And I was so sad that I had to do it...

piCture pOlish - Escapades

piCture pOlish - Escapades

Na tretí deň som pridala malé zdobenie. Pôvodne to malo byť pečiatkovanie, no akosi raz opäť nevyšlo a tak som niektoré miesta musela domaľovať. Na nail art som si vybrala strieborný metalický lak číslo 304 značky MoyraDostičku, ktorú som použila (i keď trochu neúspešne) som kúpila na Born Pretty Store.

Escapades som kúpila na Nailland.hu, no momentálne je vypredaný. Zoženiete ho však napríklad na nemeckom Makeupland.de

On the third day I added some nail art. Originally it was supposed to be a stamping but once again it was a nail fail so I had to use a brush and paint some spots. For nail art I picked silver metallic polish 304 by Moyra. The stamping plate I used (not very well) I bought at Born Pretty Store

I bought Escapades at Nailland.hu but right now it is out of stock. But you can find it elsewhere. For example at Makeupland.de.

piCture pOlish - Escapades

Aj vy milujete podobné tmavé odtiene?

Do you love similar dark polishes as much as me?

~

P.S.: Moje pečiatkovacie schopnosti sa stonásobne zlepšili vďaka jednej vecičke :) Všetko sa dozviete v ďalšom článku ;)

P.S.: My stamping abilities improved hundred times because of one item :) All will be revealed in the next post ;)




8 komentárov :

  1. Nó, na tmavé zelené práve nie som. Ale tento holograf sa mi teda páči! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. To teda je... Fakt mi ho bolo ľúto dať preč. Najbližšie asi pôjde na nôžky, nech sa z neho môžem tešiť dlhšie :)

      Odstrániť
  3. Escapades really is very beautiful *_* And I like the design you added. Very nice :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...