ILNP - Harbour Island

Ligotavá tyrkysová modrá ako voda v Karibskom mori? To je Harbour Island.

ILNP - Harbour Island

Ligotavá tyrkysová modrá ako voda v Karibskom mori? To je Harbour Island.
Predstavujem vám druhý lak z úžasnej letnej kolekcie ILNP. O oboch nových kolekciách si môžete prečítať v mojom predchádzajúcom článku, v ktorom som vám ukázala ružový Summer Crush od ILNP.

Glittering turquoise blue just like a water in Caribbean Sea? That's Harbour Island.

Let me introduce you second nail polish that I bought from ILNP Summer Collection. I wrote a little about both of them in my previous post, were you could see pink Summer Crush by ILNP.


ILNP - Harbour Island

Harbour Island je žiarivá tyrkyska. Viac jelly ako som zvyknutá, no neuveriteľne krásna. Práve to, že nekryje ani v tretej vrstve a stále je vidno voľný okraj nechtu bolo medzi mnohými bloggerkami vnímané ako nedostatok. No vraj to bol úmysel tvorcov a práve preto ma zaujal natoľko, aby som si ho objednala.

Harbour Island is vibrant turquoise. More jelly than I'm used to but very, very pretty. Because it's not fully opaque and after third coat you still can see VNL many bloggers were bit disappointed. But I read that it was an intention and therefore it interested me enough to order it.

ILNP - Harbour Island

Harbour Island navyše obsahuje snáď tonu holografických čiastočiek. Kombináciou želé základu a trblietok tak dosiahli, že lak má úžasnú hĺbku.

Harbour Island contains like ton of holographic particles. Combo of jelly base and holos creates amazing depth in this polish.

ILNP - Harbour Island

Aplikácia bola skvelá. Mne dokonca stačili len dve vrstvy na efekt, ktorý vidíte na fotkách.

Application was awesome. I even needed only two coats for the effect you can see on my photos.

ILNP - Harbour Island

Medzi nail artovými vecičkami som našla tieto tropické nálepky, ktoré som hneď aj otestovala. Nemali však dlhú životnosť, lebo hneď na druhý deň sa mi začali odlepovať...

I found these "tropical" nail stickers in my nail art stash so I wanted to try them out. But they started to lift off next day...

ILNP - Harbour Island

ILNP - Harbour Island

Ak by som mala vlastniť iba jeden tyrkysový lak, tak by to bol určite Harbour Island. Najbližšie si ho nalakujem na nohy, aby som sa z neho mohla tešiť dlhšie.

Laky ILNP zoženiete na Naillande alebo na Hypnotic Polish :)

If I could to have only one turquoise nail polish it would be the Harbour Island. I will wear it on my feet next time so I can enjoy it more.

You can buy ILNP polishes at Nailland or Hypnotic Polish if you are from Europe :)




6 komentárov :

  1. Krásny lak a aj fotky sa ti veľmi vydarili :) Tie nálepky sú rozhošné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že sa fotky páčia :) Nálepky boli super, keby sa hneď neodliepali :/

      Odstrániť
  2. The golden stickers are a very nice combination to the polish. I also loooove how your eyeliner is just the exact same color :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Claudia, I'm glad you like it! :) The stickers are actually silver but I think gold ones would look great too :)

      Odstrániť
  3. Páni, vyzerá ako nejaké brutálne luxusné more :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, prepáč za takú neskorú odpoveď. Máš úplnú pravdu! Proste krásna priezračná tyrkysová voda v oceáne :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...