Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Občas sa na nejakú udalosť teším len preto, že si môžem nalakovať takéto krásne laky :)

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Občas sa na nejakú udalosť teším len preto, že si môžem nalakovať takéto krásne laky :)
A tak to bolo aj s tohtoročnou Pohodou. Nikdy som sa netajila, že mi tento festival až tak nereže. No zadarilo sa mať lístky za celkom fajn cenu a hviezdou festivalu mala byť Björk, ktorú mám ozaj rada. Tak sme sa tam teda s priateľom vybrali...

Najviac som sa však tešila na lakovanie mojich nových krásavcov od Ms. Sparkle. Dávnejšie som vám ukázala dva laky od Simone, šikovnej tvorkyne unikátnych lakov z Holandska :) Z jej letnej kolekcie 2015 som si kúpila tri mini verzie a na mojom Instagrame ste už mohli vidieť všetky. Poďme si ich teda predstaviť.

Sometimes I'm looking forward to some event only because of that I can paint lovely polishes like these two :) Just like this year's Pohoda festival. I never said that I love this music festival. But I managed to have tickets for, let's say reasonable price and I could see Björk who I really like. So I went there with my boyfriend...

But of course I was the most excited about nail polishes I bought from Ms. Sparkle. I showed you two polishes from Simone, talented author of unique polishes from Netherlands :) From her Summer 2015 I ordered three mini polishes and you could see them on my Instagram already. Let's have a look on what I got!

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Prvým je Festival. Modré sheer želé s neuveriteľnou náložou glitrov. Nájdete tu zelené hexagóny, ružové a fialové kolieska, oranžové úlomky, korálové hviezdičky, fialové diamanty a veľké modré kolieska.

First one is Festival. Blue sheer jelly with loads of glitter. You can find here green hexes, pink and purple circles, orange shatters, coral stars, purple diamonds and large blue circles.

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Základ je na mňa trochu priesvitný aby som lak aplikovala samotný. Preto som si Festival nalakovala na modrý Hudson Breeze od NYC. Glitre som vylovila z fľaštičky bodkovačom a postupne ich pokladala na nechty. Na záver som pridala vrstvu nadlaku. Veľmi ma potešilo, že za celú dobu nosenia žiadny z glitrov nevyčnieval a nezačal sa zachtávať :)

The base is bit too sheer for me to be applied alone. That's why I decided to paint Festival over blue Hudson Breeze by NYC. I fished glitters from the bottle with dotting tool and placed where I wanted on my nail. I topped all with layer of top coat. I was really happy that glitter didn't stick out and drag into things :)


Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Tento lak však disponuje ďalšou super schopnosťou. Svieti pod UVčkom. Nemala som možnosť to otestovať na festivale, no aj doma pod mojou lampičkou mi robil radosť :)

But this polish has another super power. It glows under the UV light. I hadn't opportunity to try it right at the festival but under my lamp it was a real fun :)

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Druhým z fešákov je Short Skirts & Bikinis. Vo svetlo šedom základe pláva množstvo drobných ultrachromatických (UCC) šupiniek všetkých možných farieb. Naozaj tu nájtete celú dúhu :)

The second beauty is Short Skirts & Bikinis. In the light grey base there are floating tons of small ultrachromatic (UCC) flakies in every color of rainbow :)

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Opäť som ho lakovala na základ. Tento raz na môj obľúbený biely Essence Wild White Ways, lebo šedý základ je v skutočnosti úplne priehľadý. Už takto by bol dokonalý. Neviem sa dočkať, ako ho nalakujem na nejaký tmavý lak! :)

Once again I painted it over a base. This time I used my favourite white Essence Wild White Ways because the grey base is completely translucent. It is perfect like this. I can't wait to use it over some dark nail polish! :)

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

No to by nebola Ms. Sparkle, keby to bol len tak nejaký šupinkový lak. A tak do všetkých "flakie" lakov z novej letnej kolekcie pridala fotochromické pigmenty. To znamená, že na dennom svetle mení farbu, a tak sa zo svetlo šedého laku stane takýto fialovo-ružový :) Okrem tohto má Ms. Sparkle v ponuke aj modrý, fialový, zelený, žltý a oranžový fotochromický lak.

But because we have here a nail polish from Ms. Sparkle it's not just another flakie polish. So she added to all her flakie polishes from Summer 2015 collection photochromic pigments. Therefore these nail polishes change the color on daylight and from light gray it shifts to lovely purple-pink color :) Ms. Sparkle also created blue, purple, green, yellow and orange photochromic nail polishes.

Ms. Sparkle - Festival + Short Skirts & Bikinis

Čo na ne poviete? Nie sú úžasné? :) Ms. Sparkle a jej fantastické kreácie nájete na jej Etsy shope. Poštovné na Slovensko a aj do Česka je rovnaké - lákavé 4,86 € :)

What do you think? Aren't they amazing? You can find Ms. Sparkle and her fantastic creations at her Etsy shop:)




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...