Savvy Naturalista - The Blue Duo

Dnes mám pre vás druhú dvojicu lakov od Savvy Naturalista.

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Dnes mám pre vás druhú dvojicu lakov od Savvy Naturalista.
Minule som červeno-zelené kombo od Savvy Naturalista nazvala "záhradným duom". Prečo teda zo zvyšných dvoch modrých neurobiť "modré duo". Ach, toľká kreativita :D

Today I want to show you second part of polishes I got from Savvy Naturalista. Last time I called the red and green combo 'The Garden Duo' so why not to call these two 'The Blue Duo'. Too much of creativity here :D

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Prvým je Blue This Way. Spočiatku som v ňom videla len pekný elektricky modrý lak. No potom som vo fľaštičke zbadala krásny fialkový shimmer a jemný holografický ligot. Už som len dúfala, aby sa celá táto nádhera bola dobre ukázala aj na nechtoch. A tak sa aj stalo :)

First one is Blue This Way. At first I saw in it just pretty electric blue nail polish. But then I looked closely and saw that amazing purple shimmer and tiny holo particles. I just hoped it will transfer to the nails. And it did :)

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Veľmi milo ma prekvapil aj svojou krycou schopnosťou. Stačilo naniesť dve vrstvy.

I was really surprised how well pigmented is this one. I needed two easy coats.

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Fialovo-fuchsiový shimmer skvelo dopĺňa modrý základ a drobné holo čiastočky veselo tancujú vo svetle. Naozaj krásny kúsok.

The purple-fuchsia shimmer complement the blue base and holo particles glisten in the light. Such a pretty polish!

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Druhý sa volá Moon Cosmic Blast 2.0. Modrá glitrová bomba! :)

The other one is called Moon Cosmic Blast 2.0. And it's real glitter blast! :)

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Tento lak tvorí kráľovsky modré želé, ktoré obsahuje glitre rôznych  možných tvarov aj veľkostí a tak isto aj holografické mikro glitre.

This polish is made of royal blue jelly and tons of various glitters. And there is holo too!

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Dá sa použiť aj samostatne, ako ho mám nalakovaný ja na fotkách. V tom prípade však treba aplikovať aspoň tri vrstvy pre ten správny efekt. Alebo sa dá použiť aj ako nadlak. Na to som však úplne zabudla. Ako topper ho teda uvidíte niekedy inokedy...

You can wear it individually as you can see here on my photos. I used three coats for this effect. It can be also layered over another polish as a glitter top coat. But I forgot to do that. So I will show it to you as a topper next time...

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Len sa pozrite na to vrstvenie! Želé základ je tak akurát priesvitný, že je vidno všetky trblietky :)

Just look at that layering! The jelly base is awesome and you can see all the glitters there :)

Savvy Naturalista - The Blue Duo

Blue This Way a Moon Cosmic Blast 2.0 mi Shundara poslala na testovanie, za čo sa jej chcem veľmi pekne poďakovať :) Všetky laky od Savvy Naturalita nájete na jej e-shope a tiež na Etsy.

Both polishes Blue This Way and Moon Cosmic Blast 2.0 were given to me by Shundara and I want to thank her for doing that :) All the polishes by Savvy Naturalita can be found at her e-shop and Etsy.




2 komentáre :

  1. Ani se neumím rozhodnout, který se mi líbí víc, oba jsou nádherný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Aj mňa tieto dva modré úplne dostali. Asi preto, že mám rada modré laky ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...