Glow in the dark sneakers nail art

Jedna tenisková inšpirácia tu už bola a ďalšia na seba nenechala dlho čakať :)

Glow in the dark sneakers nail art

Jedna tenisková inšpirácia tu už bola a ďalšia na seba nenechala dlho čakať :)
Tieto čierno-zelenkavé platformové tenisky som si priniesla asi pred troma rokmi z Dánska. Až teraz ma napadlo sa nimi inšpirovať a vytvoriť si na nechtoch podobný vzor.

Not that long ago I showed you a nail art inspired by my stripped sneakers and I decided to do another one :) I brought these black and green sneakers from Denmark about three years ago. But only now I realized that I could create similar pattern on my nails.

Glow in the dark sneakers nail art

A tak som si na ľavú ruku namaľovala trojuholníky, čiarky a véčka. Ako vidíte, nedominantnou rukou som tento raz maľovala jednoduchšie vzory. Po pravde, bola som trochu lenivá, no myslím si, že aj takto to vyzerá dobre :)

So on my left hand I painted triangles, lines and chevrons. As you can see with my non dominant hand I rather went for something more simple. I was bit lazy but I think it still looks good :)

Glow in the dark sneakers nail art

Ako základ pre nail art som použila úžasný čierny ligotavý lak od Pupa Milano číslo 750, ktorý mi pomáhal vyberať môj priateľ :) Na ten som potom mentolovou zmrzlinou značky Boulevard de Beauté, ktoré mám zo swapu s Claudiou, namaľovala vzory. Všetko je maľované voľnou rukou, bez šablón či pásky.

As a base for my nail art I used beautiful sparkly black polish 750 by Pupa Milano. My boyfriend helped me to purchase this one :) Then I used my mint ice cream from Boulevard de Beauté to draw all the patterns. This polish is from swap with Claudia :) All is drawn freehand without any tape or stencil.

Glow in the dark sneakers nail art

Dokonca sa mi znova podarilo zladiť si ku manikúre aj ďalšie doplnky :)

Once again I managed to match accessories with my manicure :)

Glow in the dark sneakers nail art

Najzaujímavejšie na týchto teniskách je, že svietia v tme. A ako totálny blázon do svietiacich vecí, som ich jednoducho musela mať :)

The best thing about these sneakers is that they glow in the dark. And since I love all glowing things I had to have them :)

Glow in the dark sneakers nail art

Samozrejme, keď svietia tenisky, musia svietiť aj nechty. To som dosiahla pomocou fluoreskujúceho laku od Essence Glow In The Night, ktorý som naniesla na časti namaľované mentolovým lakom.

Of course if my shoes are glowing my nails will be glowing too. To achieve this effect I used fluorescent nail polish from Essence Glow In The Night that I applied over the mint parts of my design.

Glow in the dark sneakers nail art




4 komentáre :

  1. Volnou rukou ?? Hodně dobrá práce ! A fotky v trávě jsou tak krásně svěží a milý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som lemra používať pásku a polepiť si ňou celé prsty a stále mám pocit, že namaľovať je to jednoduchšie :D A teda ďakujem. Som zabudla napísať, že fotky robil priateľ :)

      Odstrániť
  2. Very nice design! I love it! Especially since it was drawn freehand <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I'm so happy you like it! Since I have thos polish from you! :) Yes, I'm lazy to use any tape or so :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...