Žatva / Harvest

Dnes mám pre vás tretí nail art z Jesennej výzvy od Veve. Mám pocit, že si nejak čítame myšlienky a lakujeme v približne rovnakom čase :D

Žatva / Harvest

Dnes mám pre vás tretí nail art z Jesennej výzvy od Veve. Mám pocit, že si nejak čítame myšlienky a lakujeme v približne rovnakom čase :D
To, čo môžete vidieť na obrázku vyššie majú byť obilné klásky. Milá wikipedia povedala, že žatva trvá až do septembra, tak snáď som to neprešvihla. Asi je to dosť prvoplánové, ale som rada, že som vymyslela aspoň to :D Po dlhšom čase opäť maľovaná manikúra... Rozhodla som sa vyobraziť zlaté klásky na poli na blankytnom nebíčku s jemnými obláčikmi. Idylka. Najmä, keď si spomeniem, aké počasie bolo posledné dni.

Na nalakovaný svetlo modrý základ Rain Drop od NYC som chlpatým štetcom naďubkala obláčiky. Použila som biely lak od Pupy. Potom som namaľovala trávičku zeleným trblietavým lakom od Avonu Divine Lime. Na rad prišli klásky. Sú akési veľké, kostrbaté. Nebola som s nimi úplne spokojná. Maľovala som ich rovnako lakom od Avonu s názvom Sahara Sunrise. Na detaily na kláskoch som použila dva hnedé laky. Číslo 614 od Adosu a 280 od Paris Memories. Na záver som opäť domaľovala trávu pomocou Lime Divine a okrovým lakom číslo 627 od Adosu. 

Toto dielko mi nevydržalo príliš dlho. Nechty som si lakovala dosť neskoro večer a potom som šla do sprchy. Po tom, čo mi nechty zmäkli sa lak začal odlupovať. A odlakované nechty sú príležitosť na ďalšie lakovanie :D

Today I have third nail art of Veve's Autumn challenge. I have feeling that we somehow read our minds and do nails side by side :D What you can see on the picture above should be grain ears. Dear wikipedia said that harvest take place from July to September so I hope I didn't miss it. I know it might be quite superficial but I am glad that I came up at least with it :D After a while finally freehand nail art... I decided to picture golden grain ears against azure sky with soft fluffy clouds. Totally idyllic. Particularly when the weather was not the best lately. 

On light blue base fron NYC named Rain Drop I painted little white clouds with fluffy brush. I used white polish from Pupa. Then I painted grass using sparkly green polish from Avon Lime Divine. Then I did grain ears. They are big and crabbed. I'm not completely happy with them. I painted them with anther polish from Avon with name Sahara Sunrise. For details I used two brown polishes. Number 614 from Ados and 280 from Paris Memories. In the end I painted some green grass again using Lime Divine and ochre 627 from Ados. 

This nail art chipped off very next day. I did my nails almost in the night and then I took shower. And my nails got soft and polish started to chip. But bare nails are opportunity to do something new :D

Žatva / Harvest

Žatva / Harvest

Žatva / Harvest




2 komentáre :

  1. Je to moc podarené! Aj ja som sa chvíľu pohrávala s myšlienkou, že dám pole so žitkom, ale nakoniec som si to rozmyslela. A to je dobre, isto by sa mi to nevydarilo tak krásne ako tebe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Isto by sa ti vydarilo :) Ja som bola v ten deň akosi bez nápadu a bolo už dosť neskoro, inak by som sa hecla aj na niečo zložitejšie :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...