Inšpirácia z postele / Inspiration from bed

Inšpirácia z postele / Inspiration from bed

Minulý víkend sme s priateľom strávili výletmi a túrami v okolí Ružomberka a vo Vysokých Tatrách. V Ružomberku nás prichýlila jeho a už aj moja kamarátka :) Keď sme prišli, prvú vec, čo som si všimla, bol vzor na obliečkach. Svetlo šedý podklad, biele "krajkované" obláčiky a tmavo šedé, okrové a hnedé vtáčiky. Hneď mi bolo jasné, že to nenechám len tak. A tak som si ich namaľovala na nechty :)

Asi pred dvoma týždňami ma to opäť vtiahlo do malého obchodíku s nechtovými vecičkami tu u nás v Trenčíne. V jednom košíku mali zlacnené laky Ados za 1€. Tak som zobrala hneď tri. Svetlo šedý 567, lebo môj starý z Essence už doslúžil, hnedý so zlatým shimmerom 614 a okrový 627, lebo také nemám. A čuduj sa svete, všetky tri som pri tejto manikúre použila. Obláčiky som pomocou bodkovača vytvorila lakom Rimmel White Hot Love a na ich spodnú časť som urobila drobné bodky svetlo šedým Adosom. Na tmavo šedé vtáčiky som použila Essence Movie Star. Celé dielko som pretrela s Maybelline #46.

A čo vy? Čo najkurióznejšie ste zatiaľ použili ako inšpiráciu?

Me and my boyfriend we spent last weekend going on trips and hiking around the city of Ružomberok and in High Tatras. In Ružomberok we stayed at his and now also friend of mine :) The first thing that catched my eye when we arrived was the pattern on duvet cover. Light grey base, white "lace-y" clouds and dark grey, ochre and brown birds. I knew immediately that they wont stay only on duvet. And I painted them on my nails :)

About two weeks ago I was sucked in our local nail art store. In one basket they had these Ados polishes for 1€. So I bought three. Light grey 567, because the one I got from Essence is almost empty, brown with golden shimmer 614 and ochre 627 because I don't have any similar. And guess what, I used them all in this manicure. The clouds I did using Rimmel White Hot Love and on the bottom of them I did little dots with light grey polish from Ados. For dark grey bridies I used Essence Movie Star. Whole nail art I covered with Maybelline #46.

And what about you? What was the most curious thing that inspired you?

Inšpirácia z postele / Inspiration from bed

Inšpirácia z postele / Inspiration from bed

Inšpirácia z postele / Inspiration from bed




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...