Claire's Jazz

Po tom, čo raz Arvonka prezentovala na svojom  blogu  sadu lakov kúpených v Claire's som vedela, že moju návštevu Prahy isto spojím a...

Claire's Jazz

Po tom, čo raz Arvonka prezentovala na svojom blogu sadu lakov kúpených v Claire's som vedela, že moju návštevu Prahy isto spojím aj s nákupom v tomto obchodíku.
Do Prahy som cestovala kvôli koncertu Kabátu a robila som spoločnosť drahému :) A niekde medzi som stihla aj niečo pokúpiť. Konkrétne šesť lakov, dva som kúpila v Claire's z ktorých prvý vám predstavím dnes.

Tento krásavec s menom Jazz je z kolekcie Splatter Effect. To znamená, že lak obsahuje glitre rôznych farieb, tvarov a veľkostí. V bledunko modrom či fialkovom (po anglicky periwinkle) priehľadnom základe plávajú tony ružových, modrých, bielych a neónovo žltých šesťuholníčkov. Čo ma ale prekvapilo boli veľké modré krúžky.  Kombinácia laku a glitrov vytvára tzv. sendvičový efekt.

Lakovali sa mi dobre. Glitre sa nanášali viac-menej rovnomerne a už po dvoch vrstvách som dosiahla úplné krytie. Tretiu som dala len tak, aby som pridala ďalšiu dimenziu :D Povrch po nalakovaní bol trošku hrboľatý, to však vyriešil nadlak. Lak sa nosil dobre, prežil so mnou tri dni. Vďaka toľkým glitrom sa z neho stane celkom pevný štít a pretože moje nechty tak tvrdé nie sú, začal sa oddeľovať. Nakoniec mi z nechtov zliezol akoby som použila zlupovaciu bázu :D

Najlepšie na ňom je, že som ho kúpila v zľave za 30 Kč :)

After I saw Arvonka's blog post about polishes from Claire's I knew that on my trip to Prague I will visit this little store. I went to Prague because of the concert with my boyfriend. And I also managed to buy some polishes. Six to be exact. Two of them in Claire's and I will show you one of those. 

This gorgeous one named Jazz is from Splatter Effect collection. That means the polish contains glitter of many colors, shapes and sizes. In periwinkle sheer base float tons of pink, blue, white and neon yellow hexagons. What surprised me were large circle glitter. Combo of base and glitter creates sandwich effect.


The application was allright. The glitter spreads more or less evenly and after two coats I achieved full coverage. The third one I added just because, to get another dimension :D The surface after drying is bit uneven but that solved a top coat. The polish stayed with me for three days. Because all that glitter the polish becomes so hard that it chipped from my soft nails in large chunks. It went off like I used the peel off base :D


The best thing is that I got it for 1€.


Claire's Jazz

Claire's Jazz

Claire's Jazz




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...