Babie leto / Indian summer

Babie leto / Indian summer

Včera večer som nazrela k Veve na blog, či náhodou nepokračuje v jesennej výzve. A čuduj sa svete, bol tam nový príspevok. Vravím si, sranda... Akurát sa chystám lakovať "babie leto" :)

Nad touto témou som trochu rozmýšľala. Ako vyzerá babie leto? Ešte stále zelená tráva, listy na stromoch žltnú, slniečko svieti... A pavučinky. Veď aj tie sa tak volajú. Pavúčiky vypúšťajú tenulinké vlákno, ktoré ich potom unáša vetrom. Kým sa nám nezachytí na tvári. To mi prišlo na um ako prvé na túto tému.

Rozhodla som sa, že v najbližších dňoch budem lakovať to, čo som ešte nikdy nemala na nechtoch. Preto som sa aj rozhodla využiť krásny duochromák od Miss Sporty z kolekcie Metal Flip. Raz v DMke som si všetky tri hodila do košíka. Odtieň, ktorý som si vybrala na tento nail art je 050. Ja som ho nazvala jeseň vo fľaštičke. Pod rôznym pozorovacím uhlom sa mení z hrdzavej na jabĺčkovo zelenú. Lakoval sa skvelo, stačili dve tenšie vrstvy.

Samotné pavučinky som pôvodne chcela vytvoriť technikou waterspotted, čo by nemusel byť až taký zlý nápad ale akosi sa mi netvorili tie správne diery po nastriekaní acetónu, skôr také závoje. Po tom, čo som si takto spotvorila celú ruku, som to odlakovala a zobrala do rúk tenký štetec, nový biely lak od Pupy a vlákienka namaľovala ručne. Snáď to pôsobí tak, akoby mi na nechtoch pristáli pavúčiky. Na záver som ešte pridala strieborné glitre pre efekt kvapiek rosy. Neviem, či vlákienka lietajú aj s kvapôčkami vody, ale mne sa tam ešte niečo žiadalo.

Mám pre vás aj jednu podvodnú fotku. Duochromky sa totiž najviac prejavia práve pod vodou :)

Yesterday I peeked into Veve's blog, if she's not, by chance continuing with her Autumn challenge. And strangely enough, there was a new post. I was like, that's funny... I'm going to do my own "indian summer" :)

I had to think about this theme. How does the indian summer look like? The grass is still green, leaves on trees are turning yellow, sun is shining... And spiderwebs. Here in Slovakia we call them "babie leto" which basically means indian summer. Little spiders are making these fine fibers to float in the breeze. Until they catch on your face. And this is what came into my mind when I was thinking what to do.

I decided, that in near future I will those polishes I never used. That's why I grabbed this lovely duochrome Miss Sporty from Metal Flip collection. When I saw them in drustore I just had to buy them all. The shade I picked today is 050. But I would call it autumn in a bottle. Under different angles it changes from rusty red to apple green. Application was smooth, I needed two thinner layers.

I wanted to create the spider fibres using waterspotted technique. At first I thought it would be great idea but the spots after spraying the acetone turned out somehow weird, more like little veils. After I ruined one hand, I removed it all and grabbed thin brush, new white polish from Pupa and I did the fibres freehand. Hopefuly it looks like little spiders landed on my nails. In the end I added silver glitters to resemble dew. I don't know if they fly in the air with water drops on them, but I like it that way.

And I have for you one under water photo. Because duochromes like to show their power there.

Babie leto / Indian summer

Babie leto / Indian summer

Babie leto / Indian summer

Babie leto / Indian summer

Babie leto / Indian summer

Babie leto / Indian summer




6 komentárov :

  1. Je to moooc krásne, ja síce tie pavučinky moc nemusím, hlavne keď sa mi zachytia na tvári... :-) Ale úplne mi to pripomenulo detstvo, bývali sme na ulici, kde bolo veľa topoľov a tie púšťali podobné biele chumáčiky a hrali sme sa s nimi na sneh :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to zákeráčky, tie pavučinky :) My sme mali topole pri základke, poznám :)

      Odstrániť
  2. Oooooh, ten meňavkový lak je pecka! A celkovo si tú atmosféru pavučinkovú úplne vystihla! Krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky tri z tejto kolekcie sú pekné. A ešte stále ich majú v drogérkach. Ďakujem, teším sa, že sa páči :)

      Odstrániť
  3. Páni, tak to je naprosto skvělej nápad! :) Moc se ti to povedlo :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, nebola som veľmi istá výsledkom tak som rada, že sa páči :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...