Škola volá / Back To School

Škola volá / Back To School

Tak tu teda máme prvý nail art jesennej výzvy spomínanej v predchádzajúcom príspevku. Načasovanie je priam skvelé. Dnes bol prvý školský deň. Ulice dnes opäť zaplnili žiaci a študenti nahodení vo svojich najlepších ouftitoch (najmä chlapci s igelitkami ma vždy ničili :D). Mňa už sa ale táto "milá" povinnosť netýka... Tak či onak, keď som po ceste domov tak rozmýšľala, čo by som dnes vytvorila (keďže tabuľový nail art som robila minulý rok), napadlo mi, čo som mala najradšej na škole. Nákup a radosť z nových školských potrieb. Pekných zošitov, farbičiek, fixiek a tak. A tiež som veľmi rada len tak čmárala do zošita. Pamätám si, že môj zošit z literatúry mi bolo aj ľúto vyhodiť :)

Preto tu dnes pre vás mám túto zošitovú manikúru. Ako základ som použila klasiku biely lak od Gabrielly Salvete 148. Na zvyšok som sa rozhodla využiť akrylky. Najskôr som svetlo modrou nalinajkovala každý nehet a červenou kolmo na ne urobila okraj zošitu. Čiernou farbou som potom maľovala, čo ma napadlo. Hviezdičky, kvetinky, smajlíky, prasiatko, domček jedným ťahom, srdiečka... Myslím, že sa mi to vydarilo tak, ako som zamýšľala. Bála som sa, či sa mi podarí smajlík, nerada kreslím krúžky :D

Škola volá / Back To School

Škola volá / Back To School

Škola volá / Back To School

Škola volá / Back To School

So here we have the first nail art of autumn challenge mentioned in last post. Timing is just great. Today was tehe first day of school here in Slovakia. Streets were chrowded again with pupils and students, dressed in their best outfits (I "love" boys with plastic bags, that's a little phenomenon in our country :D). I don't have to go to school anymore... Otherwise, when I was walking back home I was thinking, what I want to create today (last year I did chalkboard nail art) and I figured out what I liked the most about school. To go to shop and buy all the supply I needed. Lovely notebooks, coloring pencils, markers... And I like to draw doodles in my notebooks. I remember that it was hard to me to throw away my notes from literature :)

And that's why I have for you this notebook manicure today. As a base I used as usual white polish from Gabriella Salvete number 148. For the rest I decided to use acrylic paints. Firstly I did the blue lines and with red one line perpendicularly as a margin. With black paint I did what came into my mind. Stars, flowers, smileys, a little pig, one stroke house, hearts... I think it came out as I wanted. I was only affraid if the smiley would look nice, I really don't like to draw circles :D




8 komentárov :

  1. To je super :D Moc se ti to povedlo !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektné to je! Takto nejako vyzerali kedysi všetky moje zošity :-) Na každej stránke nejaký xichtík :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je super nápad :)
    PS:nominovala som ťa na Liebster Award Tag a budem veľmi rada ak sa doň zapojíš :)
    http://nalensworld.blogspot.sk/2014/09/2x-liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...