Monochromatické / Monochromatic

Niekedy začiatkom septembra začal v Pupe výpredaj. Zbavovali sa starších kolekcií, najmä lakov, čo ma samozrejme potešilo a rozhodne ma t...

Monochromatické / Monochromatic

Niekedy začiatkom septembra začal v Pupe výpredaj. Zbavovali sa starších kolekcií, najmä lakov, čo ma samozrejme potešilo a rozhodne ma to nenechalo chladnou. Nakoniec som si odniesla pár kúskov, z ktorých dva vám dnes ukážem.

Laky som si kúpila dva, tento biely s čiernymi trblietkami z kolekcie Black & White s názvom Sugar Candy White a ešte jeden, ten zas niekedy nabudúce :). Trochu ľutujem, že som si nevybrala ešte nejaký, za 1,50€ sa oplatili.

Okrem lakov, mali za 3€ sety na nail art. Ide vždy o lak s nejakým "doplnkom". V ponuke boli nálepky, trblietky, zamatový prášok, kamienky, fimo a cvočky v rôznych farebných kombináciách. Ja som si vybrala práve posledné menované cvočky v čierno bielej farebnosti. Set sa volá Rock Studs a obsahuje biely lak, cvočky troch veľkostí - čierne, strieborné a perlové a nástroj na ich ukladanie na nechty (v agličtine "picker").

Ako môžete vidieť na fotkách, rozhodla som sa použiť lak Sugar Candy na všetky nechty okrem prstenníka. Lakoval sa bez problémov, čierne trblietky sú pekne nahusto v priehľadnej bielej báze. Stačili dve vrstvy. Páči sa mi, ako presvitajú cez jednotlivé vrstvy. Na prstenník som potom využila sadu Rock Studs. Najskôr som nalakovala dve vrstvy bielej. Táto biela kryje krásne a bezproblémovo. Rozhodne odporúčam. Keď biely základ uschol, naniesla som vrstvu nadlaku a začala som umiestňovať jednotlivé cvočky. Už v obchode mi slečna prízvukovala ich poriadne zafixovať nadlakom, čo som minule podcenila a tie mršky odpadli. Tento krát som ich zaliala poriadnou vrstvou Insta Dri.

Stále rozmýšľam, či si nemám ešte nejaký ten set kúpiť :)

In early September they had a sale in Pupa. They were getting rid of older collections, mainly polishes, that pleased me of course. So I was leaving with some pieces and I will show you two of them today.

I picked two polishes, this white one with black glitter from Black & White collection named Sugar Candy White and another one that I will show you next time :) I think I should get more they were only for 1,50€ each.

They had also on sale nail art sets for 3€. This set consist of one polish and some accessories. Available were sets with stickers, glitter, velvet powder, rhinestones, fimo and studs. I grabbed the last one - studs in black and white. It's called Rock Studs and it contains white polish, studs in three sizes and colors - black, silver and pearl and picker tool.

As you can see on the pictures, I painted all my nails except from ring fingers with Sugar Candy. Application was alright, the black glitter are nicely dense in sheer white base. I needed only two coats. I love how is black glitter showing through the white layers. On my ring finger I used the Rock Studs set. Firstly I applied two coats of white polish. This one has great coverage, I can only recommend it. When the white base was dry, I added one coat of clear polish and started placing studs. Lady in shop told me to fix them with top coat, which I forgot last time and they fell off. This time I added a nice coat of Insta Dri over them.

Monochromatické / Monochromatic

Monochromatické / Monochromatic

Monochromatické / Monochromatic

Monochromatické / Monochromatic




10 komentárov :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...