Strmhlav do ďalšej výzvy / Headfirst into another challenge


Na každom lakovacom logu sa od včera začalo tohtoročné kolo 31 dňovej výzvy. A ja nemám dokončenú ani tú predchádzajúcu :D Aj keď, ostali mi už len dva výtvory, na ktoré sa celkom teším. Napriek tomu všetkému som sa rozhodla zúčastniť sa jesennej výzvy od Veve. Tá sa mi zdá v pohodke zvládnuteľná. Teším sa na túto výzvu, jeseň mám rada, najmä preto, že v septembri mám oba sviatky :D, ale aj kvôli padajúcemu lístiu, svetrom a aj kvôli tomu, že zas vytiahnem môj kabát s Džedájskou kapucňou a Martensy :)


From yesterday, on every nail blog started 31 days nail art challenge. And I even haven't finish that from last year :D But I have to finish only two creations, that I am looking forward to do. Regardless all that I decided to participate in Autymn challenge by Veve. I think it is totally doable. I'm looking forward to do this challenge, I like autum, mainly because I have my name day and birthday in September :D, but als because of fallen leaves, sweaters and also beacuse of I can wear my coat with Jedi-like hood and my Martens :)




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...