Nie, nie som mŕtva... / No, I am not dead...

...zatiaľ. Byť študentom dizajnu niekedy nie je med lízať, najmä v období diplomového ročníka. Nebudem vás tu zaťažovať svojimi výlevmi, kto...

...zatiaľ. Byť študentom dizajnu niekedy nie je med lízať, najmä v období diplomového ročníka. Nebudem vás tu zaťažovať svojimi výlevmi, ktoré som stadiaľto práve vymazala :D Napíšem vám len toľko, že za tri dni som zosmolila 25 strán textu na čo som patrične hrdá a čaká ma už "len" nejakých 15. Vysvetlenie, prečo to nepíšem ako ostatní normálni ľudia v diplomovom ročíku je, že nám chcú naši pedagógovia uľahčiť život a boli by radi, keby sme 16.12. mali napísaných 80% čisto textu, čo je tých cca 40-45 strán. A je dosť možné, že sa im ešte poďakujeme, že nás dokopali. A nechty? Ďakujem za opýtanie. V rámci mojej konštantnej paniky a stresu sa majú naprd a hromadne sa polámali. Ešteže mám umeláče! Zajtra ich aj čímsi nalakujem. A mám pre vás ešte fotky z minulého týždňa. Keď raz bude čas... :D Ak sem chodíte, napíšte mi, nech nemám pocit, že toto si tu píšem len tak sama pre seba ;)

Majte sa zatiaľ krásne a držte palce.

...yet. To be a student of design is not funny all the time, particularly in the last year of my master. I don't want you to bother you with my effusions, which I already deleted :D I will just write that, during last three days I cobble together 25 pages of my thesis. And I am appropriately proud of it. Now I still have "only" 15 pages. Explanation, why I am not writing as other normal people in diplomate year is that, our pedagogues wanted to make our lives easier and they would like to see that we have done 80% of just text, which is 40-45 pages. But maybe we will be grateful that they kicked our asses into doing that. And nails? Oh, thanks for asking. Because I am under constant panic and stress my nails sucks and they are all broken. The-bearded-guy-I-don't-believe-in bless fake nails! Hopefully tomorrow I will put something on them. And I have photos of my nails from last week. When I will have time... :D If you are visiting this blog, just write me something, so I don't feel like schizophrenic ;)

Have a lovely time and keep your fingers crossed for me.




2 komentáre :

  1. Nenávidím psaní školních prací.. :D Ani nevím, jak jsem dala dokupy bakalářku (no, první kapitolu, cca 20 stran, jsem napsala za den a půl, jelikož jsem to pořád oddalovala a pak mi hořel termín :D Psala jsem celý den až do půlnoci nonstop a myslela jsem, že umřu :D No ale taky to pak podle toho vypadalo, protože jsem to pak měsíc opravovala, takže se to fakt nevyplatí :D ) a při představě, že za chvíli musím začít znova, ještě dvakrát obsáhlejší diplomku, tak je mi z toho špatně už teď. Myslím, že to máte na jednu stranu dobře vymyšlené, čím víc toho máte teď, tím míň práce další semestr, ale zas před Vánocema, plno zápočtů, předtermíny zkoušek... to je na mašli. Jestli to teda máte stejně jako my :D S nehty je mi to líto, škola je na stres velká svině :D a pak to podle toho vypadá. Snad budeš mít všechno brzo hotové, o Vánocích už jen pohoda a nehty se dají do kupy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to dosť komplikované, ako vyzerá diplomka u nás :D ale tak písanie ide, škoda, že sa mi nedalo skôr... ušetrila by som si pár besenných nocí. Zápočty teraz momentálne nejak nie sú, skúšky budú dve, ale to je tým posledným ročníkom:) verím tomu, že už na večer 16.12. stres opadne :) a ďakujem za komentár ;) nech sa ti tiež darí

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...