Pravá vianočná manikúra / The true Christmas manicure



Tento rok ma chytila vianočno-nail artová mánia, tak vám prinášam tretiu verziu mojich sviatočných nechtov. Včera pri zdobení nášho stromčeka mi v hlave skrsla myšlienka, použiť vzory na ozdobách. A tak sa nakoniec aj stalo. Toto je on. Moja predloha a inšpiračný zdroj. Tento rok v červeno-zlatej. Na konárikoch sa okrem červených lesklých, matných, zlatých trblietavých a priesvitných gulí hompáľajú aj červené slzičky, zlaté reťaze a rozkošné červené vtáčatá s perím.


This year I catch some Christmas-nail art fever, so I bring you third version of my holiday nails. Yesterday as I was decorating our tree I got this idea - to use patterns on ornaments. So I did. This is it. My inspiration. This year in red and gold. You can see red shiny and matte, gold sparkly and see through glass ball ornaments and also dangling red drops, gold chains and adorable red birdies with feathers.





Zoznámte sa, ľavá ruka. Tu mám na malíčku lesklú červenú slzičku so zlato-bielym dekorom. Na prstenníku je červený špic. Prostredník - stromček s guľami. Na ukazováku je zlatá guľôčková reťaz a na palci kŕdeľ cervených pipiniek :)

Say hello to my left hand. Here I have on my pinkie - shiny red drop with gold and white decor. On ring finger is red, how to call this, topper perhaps. Middle finger - tree with ornaments. On index finger there is gold chain and on my thumb a flock of red birdies :)



Na pravú ruku sa mi podarilo namaľovať takmer to isté. Jediný rozdiel je v malíčku, ktorého červený základ je matný, ukazováku, kde mi nie úplne vyšli retiazky a v palci, lebo som nemala nervy maľovať vtáčence tak mám radšej stromček.

On my right hand I managed to paint almost the same. Only exceptions are my pinkie with matte red base, index finger with messed up chain and thumb, because I hadn't the patience to paint birds, so I did just a tree. 


Veľmi sa teším, ako my štyria a pes zasadneme ku sviatočnému stolu, spapáme mega dobrú večeru, zavreme sa v izbe, aby Ježiško dovliekol darčeky, počkáme na zvonček a budeme sa tešiť z radosti druhého.

I am looking forward tomorrow, when four of us and our dog will sit around our festive table, we'll eat amazing dinner, wait for Father Christmas (or Ježiško here in Slovakia :)) to put all presents under the tree, we will wait for the bell and we will enjoy the happiness of each other...




4 komentáre :

  1. Paráda ! Nevím, co chválit dřív, protože je to celý moc pěkný a dost se mi líbí to provedení, jak ta červená špička vypadá, jak kdyby se fakt leskla a jakoby vystupovala z nehtu, skvěle zvládnutý. No a z toho palce s ptáčky jsem úplně nadšená. :) Krása.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! Vtáčiky dostali zatiaľ každého... a to som si ani veľmi neverila, že ich tam toľko namaľujem:)

      Odstrániť
  2. Tak toto sa ti neskutočne podarilo, hlavne stromček na palci ma dostal :) Ja sa idem asi hanbiť do kúta, zatiaľ na nechtoch nemám ani lak, nie ešte nejaký nail art :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj dík! :) Ale nie si sama... na mamu sa chystám, že jej urobím nechty ale nevidím to ružovo, keďže je hlavný štedrovečerný chystač :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...