Som späť! / I'm back!

Zdravím všetky dobré duše, ktoré sledujú tento blog. Diplomkový prieskum mám za sebou aj s celkom pozitívnym hodnotením. Aspoň do 27.12. mám...

Zdravím všetky dobré duše, ktoré sledujú tento blog. Diplomkový prieskum mám za sebou aj s celkom pozitívnym hodnotením. Aspoň do 27.12. mám voľno - sama sebe som si naordinovala. Posledné mesiace a týždne boli celkom chaotické a občas aj na psychiatriu. Idem vám teda napísať nejaký lakovací príspevok :)

Hello to all good people who follow this blog. My thesis probe is over and my work was quite appreciated. I have time off at least until 27.12. - I prescribed to myself. Last months and weeks were really chaotic and sometimes I felt like for asylum. I'm going to write some nail post :) 




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...