Princezná a Polnočný Rocker / Princess and Midnight Rocker




Ďalšia vianočno-zimná manikúra. Nevydržala som to a červeno zelená glitrová išla dole. Myslím, že veľa z vás spozná ružový texturovaný lak a ak aj nie v názve príspevku je pomôcka :) Je to samozrejme Gabriella Salvete Stars - 07 Princess. Tento lak som mala na muške odkedy som zistila, že už sú aj u nás v drogérkach, ale vždy bol vypredaný. Včera som ho uchmatla v 101ke a tak z môjho wishlistu škrtám ďalší lak. Akonáhle som ho mala v rukách presne som vedela, čo budem mať na nechtoch. Princess je krásna farba. Mám veľmi rada tieto studené bledo ružové laky. Tento má navyše v sebe duochromatické bledunko modré trblietky, ktoré sa pri inom uhle svetla menia na ružové. Vyzerá ako napadaný (ružový) sneh, ten sa tiež tak ligoce. Lakoval sa bez problémov, schol tiež celkom rýchlo. Kolekciu Stars považujem za veľmi vydarenú a viem, že do nej stále pribúdajú nové a nové odtiene. Pridala som k nemu Essence Multi Dimension 65 Midnight Rocker. Škoda, že ich Essence pred pár rokmi vyhodila z produktovej rady. Čo už... Na túto tmavo modrú som potom ponalepovala snehové vločky a zaliala dvoma vrstvami nadlaku, lebo tie mršky sa vždy vyrovnajú, konce začnú trčať z laku a potom sa zachytávajú kade-tade. 

Another christmasy-wintery manicure. I gave it up for my red-green glitter nails. I'm sure that many of you will recognize this pink textured polish and if not there is a hint in title :) It is, of course, Gabriella Salvete Stars - 07 Princess. I wanted this polish for long time but it was usually sold out. Yesterday I saw it in one of our drugstores, so I can cross it out from my wishlist. As I had it in my hands, immediately I knew what I will do with it. Princess is beautiful color. I love these cool pale pinks. It looks like snow (pink), it is also so sparkly. Painting was just fine and drying too. Stars collection is great and I know that they still add more and more colors. On mi ring finger I used Essence Multi Dimension 65 Midnight Rocker. It's such a pity that they discontinued these polishes. Meh... On this dark blue I added white snowflakes and topped with two thick coats of top coat, because these stickers are pretty sturdy and they use to stick out from polish.






Konečne vykuklo slnko a dali sa spraviť pekné fotky.

Finally sun is peeking through clouds and I was able to take nice photos.




2 komentáre :

  1. Krásná kombinace. Vždycky jsem Princess chtěla nalakovat spolu s nějakým tmavým až černým lakem, jen jsem se k tomu nějak nedokopala. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som nejaký dobrý podklad na tie vločky, ale nechcela som čiernu... Nejak sa mi to spolu hodilo :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...