Cibuliačikovia / Little Onion Heads



Som zaťažená na pekné obaly a občas som schopná si kúpiť niečo len kvôli tomu, ako je to zabalené. Deformácia štúdiom asi. Ale laky na nechty do tejto kategórie nezapadajú. Dokonca ani tieto som si nekúpila kvôli ich rozkošným tváričkám. Tu ide o obsah. Ako som písala v mojom vianočnom príspevku, kúpila som ich u "číňana". Dúfam, že toto pomenovanie sa nikdy nikoho nedotkne, nemyslím to zle... Mali ich tam asi dvadsať rôznych. Keďže vlastním dosť veľa nadlakov, musela som vyberať také, aké nemám. Vyhrali tieto štyri. Červeno-biele, zeleno-biele, fialovo-biele holografické a ružovo biele matné. Prvé dva som oskúšala, zvyšné som len naswatchovala (och, to čo za slovo :D). Sú to maličké fľaštičky, ale glitrov je tam dosť a netreba ich veľa. Dokopy som za ne dala 2 €. Ťažká matika, 0,50 € za kus. Aj preto skončili u mňa :) A stále neviem, čo sa tá ružová tak mračí...

I am sucker for nice packages, sometimes I buy stuff just because the package. Study deformation I suppose. But nail polishes are not in that category. Even these I haven't buy for their cute faces. It's all about content. As I wrote in my Christmas post, I bought them in Chinese store. They have many of these. Since I own many different glitter top coats, I chose something I don't have in my stash. These four - red-white, green-white, purple-white holographic and pink-white matte. First two I tried, other two I just swatched. Bottles are really small but there is plenty of glitter and you don't need much. I paid 2 € for all four. Tough math, 0,50 € for each. That's also reason why I bought them :) And I still don't understand, why the pink one is frowning...












Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...