Zachráňte moje nechty / Someone, save my nails



Posledný mesiac bol pre moje nechty katastrofa. Polámané, väčšinou schované pod umelými. Vôbec sa im nečudujem, ak ma nenávideli. Po viacerých testoch spevňovača od Essence - toho s formaldehydom, som stále hľadala nejaké záchranné koleso. V drogérke som si všimla vynovené laky od Rimmelu a zaujala ma séria s nápisom Nail Nurse - Stronger Nail. Netajím sa tým, že neverím v silu spevňovačov. Ale do tohoto tak nejak vkladám nádeje. Možno sa nič nestane... Neviem. Tiež sa nebudem tajiť tým, že sa mi zapáčil ten jemnučký zlatý shimmer plávajúci v ružovej tekutine. No čo, straka :D Ak neuspeje ako spevňujúci lak, bude využitý ako efektový.


Last month was a disaster for my nails. Broken, chipped, often hide under fake ones. I wouldn't be surprised, if they'll actually hate me. After couple tests of Essence hardener - the one with formaldehyde, I was still searching for some "life belt". In drugstore I noticed new versions of Rimmel nail polishes and it catch my eye - the series with title Nail Nurse. Particularly their hardener - Stronger Nail. I'm not hiding the fact that I don't believe in power of nail hardeners. But I pin my hopes on this one. Maybe, nothing will happen.... I don't know. And I have to say that other reason I bought it was for its golden shimmer floating in pink liquid. Well, magpie :D If it won't succeed as a hardener, I will use it as an effect top coat.







2 komentáre :

  1. Jé, tenhle rimmelácký jsem ještě ani neviděla. Vypadá pěkně ;) Jinač s těmi nehty... já nevím no, mě v nejhorším Essence zabral... možná je to tím, že už je zima, ruce i nehty jsou dehydrované, víc se lámou, jsou slabší... Tak krom posilovače pořád mazat, zkusit i olejíčky na nehty a kůžičku, několikrát za den, možná i nějaké doplňky stravy na nehty... Sice jsem je nikdy nezkoušela, ale četla jsem, že můžou dost pomoct. Tak snad se ti ty nehty dají co nejdřív do kupy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt, že na krém dosť zabúdam... Teraz už mám nechty konečne trochu lepšie. A dokonca teraz užívam aj zinok v tabletkách, lebo mám problémy s ekzémami a to by malo zabrať aj na pleť, nechty, vlasy... Aspoň mi tak bolo povedané. Dúfam, že už sa to zlepší.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...