Novinky v mojej ligotavej skrýši / New stuff in my glimmering stash




Všetko iné ako laky na nechty uchovávam je jednej škatuľke. Sem-tam do nej niečo pribudne. Niektoré veci som vám už predstavila - rôzne kamienky a trblietky. Teraz mám opäť pár noviniek, ktoré teraz ukážem:)

Stuff other than polishes I keep in one box. From time to time I add here something. I presented some of them to you already - various rhinestones and glitters. Now I have some new stuff, which I will show you now :)


Fólie. Jedna ružovo holografická, druhá strieborno holografická. Obe majú taký "lámaný" ktyštalický efekt. Kúpila som ich v čínskom obchode za 0,50 € každú. Škoda, že už tam nemali iné zaujímavé, za tú cenu by som ich aj viac kúpila. Ešte som ich neskúšala, ale isto príde ten čas. Chem si k nim kúpiť aj origoš lepidlo na transferky, lebo som zvedavá, či je to iné ako to lepidlo na umelé mihalnice.

Foils. One is pink-holographic, other one silver-holographic. Both are kid of faceted, crystallized. I bought them in Chinese store, 0,50 € for each. It's pity that they didn't have more, that price was a great deal. I haven't tried them yet but I definitely will. I want to buy the original glue for transfer foils, I am curious if it works as same as the lash glue.


Iridescentné kamienky v rôznych veľkostiach. Kúpené v obchode s kreatívnymi potrebami za asi 1,10 €. Je ich tam celkom dosť a za tú cenu sa teda oplatili. V nechtových obchodoch by ma vyšli aj okolo 3 €. A takéto efektné nemám.

Iridescent rhinestones in different sizes. I bought them in shop with "creative" stuff for about 1,10 €. There is plenty of them and it was good deal. In nail shops they sell them for 3 €. And I don't have effect ones. 



Nálepky. Asi som sa tento rok zbláznila a mám vianočných nálepiek, že neviem kedy ich využijem :D Snehové vločky v bielej a striebornej farbe som pôvodne kúpila kvôli inému projektu, ktorý s nechtami nemá nič spoločné. Ale už keď som ich kupovala som vedela, že niektoré skončia aj na nechtoch. Druhé so stromčekami, čižmami, sniehuliakmi atď. som kúpila v Kik. Občas tam človek nájde celkom klenoty :) Tieto ma vyšli na 0,50 € každé. Asi ich použijem na štedrovečernú manikúru.

Stickers. Perhaps I lost my mind this year and I have so many of Christmas stickers, that I really don't know when I will use them :D Snowflakes in white and silver I bought for some other project. But I knew that I will use them for some manicure. Other ones with red bots, trees, snowmen etc I bought in Kik. You can find there such a treasures :) They were about 0,50 € each. I think I will add them to my Christmas Eve manicure. 



Zase nálepky. Tento raz ale ne-vianočné. Retiazky a štvorčeky sú jemne vystúpené a pretože si stále nemôžem dovoliť kúpiť "vybíjance", tieto ma aspoň na chvíľku uspokoja. Štvorčeky sú dvojradové menšie, stredné v jednej rade a väčšie.

Stickers again. This time non-christmas. Chains and squares are bit embossed and because I still can't afford to buy studs and spikes, these will satisfy me now. Squares are smaller in two rows, medium in one row and larger ones. 




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...