On my nails now...






Pretože moje vlastné nechty ma asi nenávidia a stále sa lámu a nechcú narásť, siaham po rôznych alternatívach. Teda po umelých nechtoch a teší ma, že nikto mi nechce veriť, že nie sú moje vlastné :) Na tieto bodkované som narazila už dávnejšie, ale vtedy som ich až tak nepotrebovala. Neviem, či viete, ale obchod s oblečením s názvom Gate, už dlhšie predáva aj rôzne nechtové záležitosti. A práve tam som bodkáče kúpila. Za 1,89€. 24 kusov nechtov s peknou potlačou - drobulinkými ružovými bodkami na tmavo modrom (možno čiernom, fakt to neviem rozoznať) podklade. Nechty sú tenšie oproti iným umeláčom, čo som pred tým skúšala, dá sa s nimi aj dobre poškriabať - ako zraniť sa :D Bolo k nim aj lepidielko, ale keďže si nechcem ešte viac dokaličiť moje krpce, použila som opäť raz moje obojstranné pásky. Challenge ide teraz trochu bokom, svoj čas teraz venujem dôležitejším veciam v mojom živote - diplomke. Mám ale nový láčik, tak je možné, že opustím sféru bodiek a nalakujem si ten. Priestor na dvojhodinové nechtové seansy bude asi až v decembri, po prieskume. Už sa veľmi teším, lebo mi to chýba.

Well, because my own nails probably hate me and they are still breaking and not willing to grow, I take advantage of other alternatives - fake nails. I'm happy that no one believes me that they aren't mine :) I saw these dotted before, but I told myself, that I don't need them. I bought them in one clothing shop for about 1,89€. 24 pieces with nice print - tiny pink dots on very dark blue base (or maybe black, I am really not sure). Nails are thinner than most fake nails I ever tried and you can scratch yourself pretty badly - like an injury :D There was also glue packed with them but because I don't want to kill my nails, I used the double sided tapes. I don't have time for my challenge right now, there are more important things in my life right now - my thesis for example. But I have new polish so it is possible that I will leave the world of dots and use the new one. The soonest two hour long sessions with my nails will be in December after my "check" in school. I am looking forward because I miss them. 




6 komentárov :

  1. Asi se mi nezveřejnil komentář. :/ Je to hezký, prve jsem myslela, že to jsou nálepky. Ani náhodou bych neřekla, že máš nalepený nehty. :) Krásný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to také záchranné riešenie, lebo tie moje som musela úplne skrátiť a ja bez nechtov, to proste nejde...

      Odstrániť
  2. Vypadají moc pěkně a přirozeně, jak tvarem, tak délkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) práve tá dĺžka ma potešila... aspoň som nemusela stráviť hodinu skracovaním a pilniíkovaním

      Odstrániť
  3. kde kupuješ tú obojstrannú pásku? :) inak nechty krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kúpila som to cez ebay, sú to presne tieto http://www.bornprettystore.com/clear-extra-strong-nail-adhesive-glue-sticky-tips-p-956.html a ako vidíš dajú sa kúpiť kde kade :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...