Glisten & Glow HK Girl Top Coat + nail art

HK Girl spôsobil v lakovom svete bloggeriek malú revolúciu a mnohé čo boli dlhé roky verné Seche Vite, si ho zrazu nevedeli vynachváliť. J...

Glisten & Glow HK Girl Top Coat + nail art

HK Girl spôsobil v lakovom svete bloggeriek malú revolúciu a mnohé čo boli dlhé roky verné Seche Vite, si ho zrazu nevedeli vynachváliť. Je ozaj taký úžasný ako tvrdia?
Už ani neviem, u koho som HK Girl od Glisten & Glow videla prvý raz. No od začiatku som vedela, že tento rýchloschnúci nadlak ma bude pokúšať a že si ho nakoniec kúpim. Na druhej strane, veľmi som sa nebránila :)

Keď som zistila, že ho Hypnotic Polish znovu naskladnil, neodolala som. Napriek jeho celkom vysokej cene 8,75€ za 15 ml. Pre porovnanie - Insta Dri od Sally Hansen stojí cca 3-4€ za 13,3 ml. Seche som si objednávala z Nailland.hu za 5,95€ za 14 ml.  Stojí teda za to?


HK Girl is the famous top coat that many nail bloggers rave about. And many of them who loved Seche for ages quickly switched to this one. Is it really that awesome as they say?

I can't remember where I saw the HK Girl by Glisten & Glow for the first time. But since then I knew this quick drying top coat will be tempting me and I will buy it in the end. Well on the other side I why I shouldn't? :)

When I found out they restocked it at Hypnotic Polish I ordered it. Even though it's bit pricey -  8,75€ for 15 ml. Just for the comparison - Insta Dri from Sally Hansen costs around 3-4€ for 13,3 ml and Seche which I bought from Nailland.hu costs 5,59€ for 14 ml. So is it worth it?


Glisten & Glow HK Girl Top Coat + nail art

Verte mi, stojí! Určite si ho kúpim znova. Bola to totiž láska na prvé nalakovanie a neviem, či sa to ešte niekedy zmení :) Kúpila som si ho na konci septembra a odvtedy som iný nadlak nepoužila. A nie že by som iný nemala... ;)

Tento nadlak je jednoducho topka. Schne naozaj super rýchlo. Kým si ním prelakujem všetky nechty, ten prvý, ktorým som začala je už na dotyk suchý.

Nesťahuje farebný lak zo špičiek nechtov a ani nerozmazáva nail art. Čo je viac frustrujúce, ako to keď si hodinu robíte nechty a potom si to celé rozmažete a ešte vám aj zlezú špičky? Áno, o tebe hovorím, Seche!

Je tak akurát tekutý, aby sa s ním dobre pracovalo a vraj nehustne tak, ako Seche či iné rýchloschnúce nadlaky (ku koncu som musela môj Seche poriadne riediť).

Jedna vrstva vytvorí hladký a úžasne lesklý povrch. Ak pracujem s väčšími glitrami, zvyknem pridať ešte jednu, aby som ich poriadne "zaliala" a nevytŕčali.

Navyše má skvelý mäkký okrúhly štetček, ktorý nie je ani široký, ani príliš tenký.

Čo sa mi na tomto nadlaku naozaj páči je, že manikúra vďaka nemu ostane pružná. Pri Seche som mala pocit, že po vyschnutí akoby skrehne, po čase popraská a vďaka tomu sa začne lak rýchlejšie oťukávať z nechtov. Ale to môže byť vec mojich nechtov...


Believe me, it does! And definitely I'll buy it again. It was love at first application and I don't think it will change :) I ordered it in the end of the September and since then I haven't used any other topper. And I have others I can use... ;)

This top coat is simply awesome. It dries really really fast. When I apply it on my nails until I finish all of them the first one is already dry to touch.

It doesn't shrink the polish on your nails and it doesn't smear the nail art. What is more frustrating than doing your nails for hour or so and then you smear all of that and it pull the polish from the tips? I'm looking at you, Seche!

It's liquid enough so it's easy to work with. They say it won't get thick like Seche or other quick drying polishes (I couldn't use 1/3 of my Seche because it was too thick and I had to add lot of thinner).

One layer of HK Girl makes your nails shiny and smooth. If I use larger glitter I usually add one more coat so they don't stick out.

It has lovely soft round brush that is not too thin and not too wide.

What I really love about the top coat is it makes your manicure flexible. When I was using Seche I noticed many times that the polish on my nails was more brittle and it chipped off quicker. But this might be problem of my nails only...


Glisten & Glow HK Girl Top Coat + nail art

Veľmi ma potešilo, že pre Európsky trh Glisten & Glow dodáva 3-Free verziu - neobsahuje formaldehyd či formaldehydovú živicu, toluén a ani dibutyl ftalát (DBP). Ten je v EU v kozmetike zakázaný (je považovaný za látku toxickú pre reprodukčný systém).

Pre ostatné krajiny sveta je tu 2-Free verzia obsahujúca DBP. Preto odporúčam kupovať ho len z európskych e-shopov a vždy si overiť, či ide o 3-Free.


I was really pleased when I found out that Glisten & Glow supply European countries with 3-Free version - this one doesn't contain formaldehyde or formaldehyde resin, toluene and dibutyl phthalate (DBP) which is banned in EU in cosmetic products and it's considered as toxic for reproductive system.

For the rest of the world they produce 2-Free version that does contain DBP. That's why I recommend buying it from EU stockists and verify it's 3-Free version.


Glisten & Glow HK Girl Top Coat + nail art

Kvôli tejto recenzii som si ku nemu vytvorila aj manikúru, ktorá ladí s nálepkou na fľaštičke :) Ružová je Neon Fest od Rimmelu a čierna so striebornými glitrami Luxe Tux od Sally Hansen. Na vytvorenie nenalakovaného véčka som použila šablónky z Born Pretty Store, ktoré som nedávno recenzovala.


For this review I also created a manicure that matches the label on the bottle :) Pink polish is Neon Fest from Rimmel and black one with silver glitter is Luxe Tux from Sally Hansen. To create the negative space chevron shape I used nail guides from Born Pretty Store I reviewed while ago.

~

Aký rýchlosušič používate vy? Nechali by ste sa zlákať na takto drahý nadlak? :)


Which quick drying top coat you use? Would you buy a top coat that is more expensive? :)




4 komentáre :

  1. I use SV most of the time... but lately also INM Out The Door (it doesn't shrink nailpolish like SV does, but also it's not drying as fast :( ). And for maximum shine I use Orly Glosser ;) I must admit that you've intrigued me with this HK Girl :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I know people are satisfied with SV. But until I 'learned' how to use it so it didn't shrink the nail polish it was a horror. And I knew I need a change. Best decision ever :D I'm really happy with HK Girl :) If you'll try it I hope you will like it ;)

      Odstrániť
  2. ja tento nadlak tiež mám, už dlhšie, ale som ho objednavala z usa, čiže nie je 3-free :D ale nejak mi to neprekáža, je pravda že som v polke a ešte mi nezačal hustnúť ako sv. ale keď som ho lakovala tak že som nezalakovala špičky tiež mi sťahoval, chcela som to vyskušáť, lebo písali že nesťahuje, no mne áno..tak či tak, musím aj s ním zalakovávať špičky...
    ale neviem čo mám robiť s tým, že sa mi lak po dvoch dňoch odlúpne vcelku dole...proste len tak si spadne, či už použijem sv alebo hk, alebo hocičo iné....som z toho zúfalá :D lebo nie vždy mám čas lakovať tak často...a nie je to ani base coatom, lebo tých mám tiež kopec, a so všetkými mi to robí....mám divné nechty asi :D nevieš náhodou čo by to mohlo spôsobovať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavé s tým sťahovaním, mne sa to ešte nestalo a to som občas zabudla aj zalakovať špičky (tá moja zábudlivosť :))

      S tým zlupovaním je to tiež zvláštne... Ja ho používam nielen na svoje nechty, ale aj keď robím manikúru mame a tej bez problémov vydrží aj päť dní. A ona dá nechtom vždy zabrať (aj v práci aj doma pri upratovaní). Práve som chcela napísať, že či to nie je baseom, ale keď píšeš, že ich máš kopec... Ja používam Strong Adhesion Base od China Glaze a ten nerobí žiadnu zlobu s HK. Ale je fakt, že niektoré iné topcoaty mi robili presne toto isté a tiež som nevedela prečo to je.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...