China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth

Obidve vecičky z dnešného príspevku som si kúpila ešte v septembri na Interbeauty a už vtedy som vedela, že spolu budú tvoriť dokonalý pár...

China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth

Obidve vecičky z dnešného príspevku som si kúpila ešte v septembri na Interbeauty a už vtedy som vedela, že spolu budú tvoriť dokonalý pár :)

Both items in this post were bought in one day in September when I was in Bratislava visiting Interbeauty fair. And since then I knew they will be perfect together! :)

China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth

Prvou z nich je hnedý metalický lak Wood You Wanna? z jesennej kolekcie Great Outdoors od China Glaze. Bol to vlastne jediný odtieň, ktorý ma z tejto kolekcie zaujal...

Lakuje sa veľmi príjemne a už v prvej vrstve kryje takmer na 100%. No pridala som ešte jednu ;) Medzi hnedými a striebornými mikro trblietkami sa sem tam mihne väčšia červená. Veľmi zaujímavý kúsok :)


First is brown metallic nail polish Wood You Wanna? from autumn collection Great Outdoors by China Glaze. This one was actually the only one that caught my eye...

The application is very pleasant and it covers almost perfectly in single coat. But I added another one ;) Here and there you can see red sparkles between brown and silver micro glitters. Really interesting nail polish :)


China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth

Druhou vecičkou bola pečiatkovacia doštička "Labyrinth" od značky Moyra. Obsahuje dvadsať krásne detailných vzorov. Práve tie tenučké línie ma na týchto platničkách zaujali.

Dajú sa kúpiť na slovenskom e-shope Moyrashop.sk a už majú aj kolekciu pečiatkovacích lakov. Už sa neviem dočkať, kedy si nejaké zadovážim! Určite mi pribudnú aj ďalšie platničky. A pravdepodobne aj ďalšie veci :)


The second item I got is this stamping plate 'Labyrinth' from Moyra with 20 gorgeously detailed images. I was really impressed by all those fine lines.


You can buy it from Moyra e-shops and they have also stamping polishes collection. I can't wait to buy some! And I will buy another plates for sure. Maybe some other things too :)


China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth

Ku Wood You Wanna? som si samozrejme vybrala vzor kôry stromu. Veľmi zaujímavý a jedinečný. Pečiatkovanie išlo viac-menej dobre. To "menej" je tam preto, lebo som skúšala nový tampónik a ešte sme neboli zohratá dvojka. No platnička za to nemôže, tá je fantastická ;) Na pečiatkovanie som použila čierny pečiatkovací lak od Mundo de Uñas.


Of course I paired Wood You Wanna? with woodgrain pattern. Interesting and very unique. The stamping itself was more or less okay. The 'less' because I was testing my new stamper and we are not the best friends yet. But it's not the fault of the plate. It's great ;) For stamping I used black stamping polish from Mundo de Uñas.

China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth

Táto manikúra sa mi veľmi páči napriek tomu, aká je jednoduchá. Občas stačí málo :)


I really love this mani even it's pretty simple. Sometimes less is more :)

China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth
Vidíte tie dokonalé línie? Fantázia! :) / Can you see those perfect lines? I love it! :)
China Glaze - Wood You Wanna? + Moyra - Labyrinth
Na priamom svetle sa Wood You Wanna krásne trbliece :) / Wood You Wanna on direct light - so sparkly! :) 

Čo poviete? Nevyzerajú spolu skvelo? :)


What do you think? They look perfect together, don't they? :)




8 komentárov :

  1. Krásne, také precízne :) Skvelo to k sebe pasuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc, moc jim to spolu slusi!! Prekrasna kombinace barvy a vzoru, mas na to zkratka nos, taky proto se mi tu u Tebe tak libi!!:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trochu som sa bála aby ten vzor bolo na tej metalickej hnedej dobre vidno. Tak sa teším, že sa páčia! :) Ďakujem za milý komentár!

      Odstrániť
  3. perfect combination indeed! ChG has amazing color as well as the name :D awesome wooden design!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you dear! :) I love when companies come up with fitting names for their polishes! :)

      Odstrániť
  4. Ten lak je dokonalý! Páči sa mi aj pečiatkový dizajn, tej farbe pristane. Keď vidím platničky s celoplošným vzorom, chcem ich všetky, jaaj, ale už vôbec nepečiatkujeeem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až ma mrzelo, že len tento sa mi z celej kolekcie páčil. ChG má super laky a chcela by som ich mať viac... Teším sa, že sa páči :) Lenka, treba začať znova pečiatkovať :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...