Glam Polish - Libra

Kúpiť si lak na nechty len preto, že je venovaný môjmu astrologickému znameniu? Áno, urobila som to! :)

Glam Polish - Libra

Kúpiť si lak na nechty len preto, že je venovaný môjmu astrologickému znameniu? Áno, urobila som to! :)

Od júna Glam Polish spolu s holandským internetovým lakovým obchodom Hypnotic Polish každý mesiac predstavia exkluzívny lak venovaný jednému znameniu horoskopu, inšpirovaný polodrahokamom, ktorý danému znameniu prislúcha. V prípade váh je to opál.


To buy a nail polish just because it is dedicated to my astrological sign? Yes, I did it! :)

Since this June nail polish brand Glam Polish with Dutch internet shop Hypnotic Polish united and each month they present one nail polish devoted to one Zodiac sign and inspired by birth stone of the sign. In case of Libra it's opal.


Glam Polish - Libra

Myslím, že tento lak nemohol dopadnúť lepšie. Na dosiahnutie opálového efektu bolo do číreho základu nasypané veľké množstvo iridiscentných glitrov rôznych veľkostí i tvarov.


I think that this polish couldn't look better. To achieve the 'opal effect' they poured decent amount of iridescent glitter of various sizes and shapes into the bottle.

Glam Polish - Libra
Ak ma oči neklamú, vidím aj jemný ružový shimmer :) / I even can see some pink shimmer in the bottle :)

Glam Polish - Libra

Nosiť sa dá aj samostatne v dvoch-troch vrstvách no jeho obrovskou výhodou je možnosť použiť ho ako efektový nadlak. Myslím, že bude skvelo vyzerať na akomkoľvek základe. Naozaj univerzálny kúsok.


It can be worn itself in two or three coats but the best thing about it is you can use as an effect topper. I think it will look great over any colored base. Really versatile nail polish.

Glam Polish - Libra

Pri lakovaní samostatne bez základu trochu presvitá voľný okraj nechtu. Na fotke mám nalakované dve vrstvy a myslím, že keby som pridala ešte jednu, bude kryť na 100%.


When painted on bare nails you can see visible nail line. On this photo I'm wearing two layers and I believe if I added one more coat the coverage would be perfect.

Glam Polish - Libra

Na čiernom základe dokonale vyniknú aj tie najmenšie glitríky nachádzajúce sa v laku. Na fotke vidíte nalakovanú jednu vrstvu na čiernom laku.


On the black base you can see even the smallest particles in the polish. On this photo you can see one layer over the black polish.

Glam Polish - Libra

Na priamom svetle je voľný okraj nechtu vidno trochu viac, ale nepôsobí to rušivo. Navyše, na priamom svetle sa ukáže fantastický holografický prášok :)


On the direct light the VNL is more visible but still it's not disturbing. Moreover on the direct light you can see all those holographic particles :)

Glam Polish - Libra

Ako sa vám páči Libra? Kúpili by ste si lak vytvorený podľa vášho znamenia? A napíšte mi, aké ste znamenie ;)


What do you think about Libra? Would you buy a nail polish dedicated to your Zodiac sign? And you can tell me in the comment what sign you are ;)




12 komentárov :

  1. Jak se to blýská a třpytí - to je až takový dokonalý šperk. :) Moc se mi líbí i bez podkladu, ale na té černé tak nádherně vynikne. Jsem narozená ve znamení panny, ale moc mi to ke mně nesedí. :)) Alespoň co se té pořádkumilovnosti týče. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt krásny a teším sa, že ho využijem na mnohé manikúry, keďže sa dá navrstviť na farebný základ :) Som rada, že sa páči aj tebe :) Ja na znamenia až tak neverím, ale niektoré črty dosť sedia :D Inak panna mala nádherný kráľovsky modrý holograf ;)

      Odstrániť
  2. nádhera, krásne sa ligoce :D ako tak pozerám tak ja si ešte na lak v mojom znamení počkám :D som blíženec, čiže až ako posledný vyjde...:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fešák to je :) No, dosť blbé, že začali od raka... kto to kedy videl, však? :D

      Odstrániť
  3. Taaak pekné! Neskutočné! Tuším, že tieto trblietky by som zniesla aj na svojich nechtoch... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tohle je nadhera, jak samotny, tak na tmavem podkladu... Mela bych chut jej zkouset na kazdy lak, co mam!:)) Tady vahy prosim:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sme na tom úplne rovnako. Určite ho budem lakovať často :) Fíha! Ďalšie váhy! :)

      Odstrániť
  5. Teraz sa neviem rozhodnúť, či sa mi viac páči samotný, alebo na čiernom podklade :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...