Subtle glitters

Dnes mám pre vás jemnú trblietavú manikúru vhodnú na rôzne príležitosti. Napríkad aj do školy ;)

Subtle glitters

Dnes mám pre vás jemnú trblietavú manikúru vhodnú na rôzne príležitosti. Napríkad aj do školy ;)
Pomaly sa blíži čas stužkových a myslím, že takáto jemná glitrová manikúra je viac než vhodná :) Navyše kombináciám farebných lakov a rôznych glitrových topperov sa medze nekladú.


Today I have for you a subtle glitter manicure suitable for many occasions. Even to school. Here in Slovakia many girls in their last year of high school will go to prom and I thin this delicate yet sparkly mani is appropriate. More over you can choose from many color and glitter combinations.

Subtle glitters

Ja som si vybrala slonovinový lak Naked Canvas od Orly s krásnym fialkovým shimmerom. Nanešťastie sa dosť ťažko fotil, no snáď ho tam vo fľaštičke vidno :)


I chose ivory colored Naked Canvas from Orly with gorgeous lilac shimmer. Unfortunately it's hard to capture but I hope you can see it somewhere in the bottle :)

Subtle glitters

Skombinovala som ho s novým trbličom od Rimmelu - Sparkle Every Day. Okrem väčších fialových glitrov vo fľaštičke nájdete aj drobný zlatý prášok. Preto lak dostal označenie "stredne krycí".


I paired it with new glitter topper from Rimmel - Sparkle Every Day. It contains various purple hexes and fine gold dust. I think that's why they called it 'medium coverage'.

Subtle glitters

Najskôr som si nechty nalakovala dvoma vrstvami Naked Canvas. Napriek tomu, že ide o svetlý odtieň, lakoval sa dobre a stačili mi dve vrstvy.

Potom som si glitrovým lakom a tenkým nail artovým štetcom na nechty namaľovala rôzne veľké trojuholníky. Na prstenník a ukazovák dlhšie, na palec a malíček kratšie. A na prostredník som ho jednoducho nalakovala ako efektový nadlak :)


I started with two coats of Naked Canvas. Even it's really light color the application was nice and I needed only two coats.

Then I grabbed the glitter topper and striping nail art brush and I painted triangles on my nails. On ring and index finger longer ones, on thumb and pinkie shorter ones. And on the middle finger I simply added a layer of topper :)


Subtle glitters

Subtle glitters

Čo poviete na dnešnú mani? Nalakovali by ste si ju na svoju stužkovú? ;)

Všetky produkty mi boli zaslané za účelom vytvorenia recenzie. Pre viac informácií, viď záložku disclosure. Touto cestou tiež ďakujem internetovej parfumérii El Nino za poskytnutie všetkých produktov.


What do you think? Would you wear this manicure to a prom? ;)

All the products were send to me for review. For more information, please see my disclosure. I would like to thank El Nino perfumery for sending me these products.




12 komentárov :

  1. Říkala jsem si, že Oooo, jak je ten efektový krásný ! Takže bylo velice milé zjištění, že tenhle Rimmel mám taky, jenom jsem ho zatím nelakovala. :D Nádherná manikúra. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha Romanka, klasický prípad lakového maniaka! :D Musíš ho skúsiť, je fakt pekný :) A ďakujem ;)

      Odstrániť
  2. Urcite ano, je to takova jemna a nezna manikura..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ťa asi prestanem sledovať :D máš na mňa zlý vplyv, ako náhle som uvidela ten orly lak, musela som si ho objednať :D vyzerá tak krásne...a s tým rimmelom, och nádhera....:) krásne fotky, nechty, kombinácia....no radosť pozerať sa na takéto články..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale to hádam nie! :D Naked Canvas je fakt kus. Ani som nečakala, že bude až taký pekný. Videla som ho len na fotkách, no naživo je to o inom :) Výber Orly + Rimmel bol taký dosť naslepo, tak som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  4. Asi ťa neprekvapí, že sa mi ten trblič neskutočne páči a obchádzam ho stále v drogérii a presviedčam sa, že ho nepotrebujem :D Manikúra je naozaj krásna, veľmi sa mi páči a až mi je ľúto, že v čase mojej stužkovej som ešte nebola až taký veľký blázon do nechtov ako teraz, lebo takúto krásnu manikúru by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika, veď si ho kúp! takéto týranie seba-sa ;) Ďakujem za pochvalu. Ja ľutujem, že v čase svojej stužkovej som si stále obhrýzala nechty :D

      Odstrániť
  5. Juj, pri najbližšej návšteve našej DM-ky budem úpenlivo hľadať tento lak Orly, pretože som z neho celkom unesená. Taká farba-nefarba a ja poruším svoju tohtoročnú striktne dodržiavanú lakovú stopku. (Okej, včera som ju porušila, pretože som natrafila na ťažko zohnateľný Max Factor Fantasy Fire...)
    A mani je, samozrejme, kráásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, neviem, či ho v DMke budú mať, no držím palce, aby si ho našla :) Ak nie, na El Nino ho isto kúpiš ;) Je naozaj úchvatný. Obdivujem ťa, že to takto dodržuješ. A vôbec sa nečudujem, že si si Fantasy Fire kúpila. A ja samozrejme ďakujem :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...