ILNP - Diablo + Maiden Lane

Dnes vám predstavím prvé dva zo šestice lakov, ktoré som si vybrala z jesennej kolekcie od ILNP .

ILNP - Diablo + Maiden Lane

Dnes vám predstavím prvé dva zo šestice lakov, ktoré som si vybrala z jesennej kolekcie od ILNP.

Celá kolekcia pozostáva zo 17 úžasných lakov rôznych finišov - od holografické jelly, cez ultra holo a multichromatické šupináče až po holografy so šupinkami. Jednoducho nálož!

Vybrať si len zopár bolo dosť náročné a srdcervúce, pretože sú všetky nádherné. Nakoniec som svoj výber na šesť kúskov - Diablo, Maiden Lane, Mountain View, Spiced Eggnog, Pretty Little Liar a First Class. Postupne vám ukážem každý jeden z nich. Dnes začneme prvými dvoma menovanými.


Today I have for you first two of my six polishes I picked from fall collection from ILNP.

The whole collection consist of 17 gorgeous nail polishes with various finishes - from holo jelly, through ultra holos and multichromatic flakies to holos with flakies. Simply load of amazing stuff!

To pick only few was really hard and heartbreaking because they are all so pretty. In the end I made my mind and chose six of them - Diablo, Maiden Lane, Mountain View, Spiced Eggnog, Pretty Little Liar and First Class. I will show all of them to you. Today I start with first two mentioned.


ILNP - Diablo + Maiden Lane

Diablo mi pripomína zrelé višne. Temná vampy vínová. Krása! Jelly finiš mu naozaj svedčí a spolu holografickými čiastočkami dodáva laku neuveriteľnú hĺbku. Toto presne tá je farba, ktorá ma neskutočne baví už druhú jeseň :)

Lakoval sa príjemne. Ku dokonalosti mi stačili mi dve vrstvy a nadlak.


Diablo is reminding me of a ripe sour cherries. Deep vampy wine. Gorgeous! This one is jelly packed with tons of holo particles. This combo gives amazing depth to the polish. This is THE color that I love to wear for the fall.

The application was nice. All I needed were two coats of this perfection and top coat.


ILNP - Diablo + Maiden Lane

ILNP - Diablo + Maiden Lane
A takto vyzerý Diablo na priamom svetle. / And this is how Diablo looks like in direct light. 
ILNP - Diablo + Maiden Lane

ILNP - Diablo + Maiden Lane

Druhým fešákom je Maiden Lane z kategórie ultra holo. Základ tvorí tmavšia sivá tekutina. Podľa svetla vyzerá byť raz viac do modra, inokedy do fialova. Veľmi, veľmi zaujímavý lak! Navyše obsahuje obrovské množstvo drobných holo úlomkov.

Lakovanie v tomto prípade bolo trošku náročnejšie. Lak je viac tekutý, ako som zvyknutá. Potrebovala som až tri vrstvy a lak dosť zatekal do okolia nechtov.


Maiden Lane is another good-looker from ultra holo category. The base is darker steel grey. It leans to blue or purple depending on the light. Very, very interesting piece! Moreover it contains that huge amount of holo particles.

The application was bit challenging in this case. The polish is more liquidy than I'm used to and I needed three coats for full coverage. It also liked to flood my cuticles.


ILNP - Diablo + Maiden Lane

ILNP - Diablo + Maiden Lane
Maiden Lane na priamom svetle. Len sa pozrite na to holo! / Maiden Lane on direct light. Just look at all that holo! 
ILNP - Diablo + Maiden Lane

No nie sú nádherné? Už sa teším, až vám ukážem aj ďalšie jesenné kúsky od ILNP.

P.S.: Dnes som fotila obidve ruky, lebo aj na pravej ruke mám pekné nechty a ušetrím tak čas na swatchovanie ;) Čo poviete, môže byť? Môžem vám takto nafotiť obe ruky aj nabudúce? ;)


Aren't they beautiful? I can't wait to show you the other fall polishes from ILNP.

P.S.: Today I painted and shoot both of my hands, because I have nice nails on the right hand too and I save some time ;) What do you think about it? Should I do it this way next time too? ;)




10 komentárov :

  1. No teda, to jsou nádherný odstíny ! ♥ Strašně se těším na další. :)
    Vůbec jsem nepostřehla, že jsi fotila obě. :D Určitě může. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto jesenná kolekcia je veľmi vydarená a páči sa mi všetkých 17 z nej :) S tým fotením oboch rúk to bola nakoniec celkom výzva, i keď som to už pár krát tak urobila. No mám od septembra nové miestočko na fotenie a tak som sa s tým musela trochu popasovať :D Ale som rada, že to vnímaš takto pozitívne :)

      Odstrániť
  2. nádhera, krásne fotky :) ja čakám na Mountain View a Spiced Eggnog, dúfam že budúci týždeň sa dočkám :D
    a jasne, že môžeš fotiť obe ruky, ja som si to tiež nevšimla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Tia :) Určite sa dočkáš a som rada, že si navrhla práve túto kombináciu. Asi sme nejak telepaticky naladené :D

      Odstrániť
  3. Krásne detailné zábery, radosť pozerať!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ou, ty jsou nadherne...obzvlast Diablo mi neda spat... A klidne fot obe rucky, mas dokonale nalakovane obe, ani jsem si toho nevsimla:))

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...