Interbeauty 2015

Tak som konečne bola na Interbeauty v Bratislave :)

Interbeauty 2015

Tak som konečne bola na Interbeauty v Bratislave :)
Napriek rokom štúdia v našom hlavnom meste som sa na túto výstavu dostala až v čase, keď už tam nebývam. Od Nikol z Modeláže nehtů som dostala lístky a tak sa nedalo odolať. Navyše som vedela, že sa opäť stretnem s mojimi blogerskými kamoškami ;)


Finally I went to Interbeauty in Bratislava :) Despite I was studying in our capital city for six years I never went there. Then I got ticket from Nikol and Modeláž nehtů so I decided to go. And I knew I will meet my blogger girl friends ;)

Interbeauty 2015
Dokonca som si vyrobila vizitky ku blogu! / I even finished my blog cards!
Interbeauty 2015

Zo samotnej výstavy som toho veľa nenafotila, skôr som obzerala (a zabudla, že mám na krku foťák) a drkotala so Suzi, Mademoiselle M a Arvonkou. Navyše som mala pocit, že mnoho z vystavujúcich značiek bolo aj na Beauty v Trenčíne.

Našťastie, našli sa výnimky ;) Tou bola napríklad Modeláž nehtů, ktorá do Bratislavy priviezla laky China Glaze, EBD, CND, či Cuccio.


I'm sorry but I don't have many photos from actual fair. I was walking around (and forgot I have camera hanging around my neck) and chatting with Suzi, Mademioselle M and Arvonka. I also had that feeling that I saw many brands already in Trenčín at Beauty.

But luckily there were exceptions ;) Like Modeláž nehtů which brought us brands like China Glaze, EBD, CND or Cuccio.


Interbeauty 2015

Interbeauty 2015

Interbeauty 2015
A toto sme my - ja, Veronika (Arvonka), Nikol (Mademoiselle M) a Zuzka (Suzi) :) / And here we are - me, Veronika (Arvonka), Nikol (Mademoiselle M) and Zuzka (Suzi) :)
Interbeauty 2015

Keďže viac fotiek nemám, ukážem vám aspoň môj nákup :)


And because I don't have more photos, I will show you what I bought :)

Interbeauty 2015

Nové kolekcie od China Glaze od Desert Escape, cez Great Outdoors až po Ghouls' Night Out vo mne nevyvolali potrebu kúpiť si ich všetky a tak som nakoniec odišla len s Wood You Wanna?

Druhý - slávny Flip Flop Fantasy, som dostala od Modeláže. Inak by som ho tam kvôli svojej nerozhodnosti nechala a budúce leto by som si učrite búchala hlavu o stenu. Ďakujem teda veľmi pekne! :)


I didn't have that urge to buy all the polishes from new China Glaze collections - from Desert Escape, through Great Outdoors and even Ghouls' Night Out. So I got only one - Wood You Wanna?

The other one - famous bleached neon Flip Flop Fantasy I got as a gift from Modeláž nehtů. Otherwise I would left the fair without it and next summer I will be banging my head into a wall. So thank you a lot! :)


Interbeauty 2015

V stánku s lakmi Orly ma zaujal jediný - dúhová nálož glitrov s názvom Turn It Up z novej kolekcie In The Mix. Veď sa len naň pozrite, kto by mu odolal?!


In the Orly stand only one polish caught my eye - this rainbow-y glitter bomb called Turn It Up from their new collection In The Mix. Just look at will. How could I resist?!

Interbeauty 2015

Veľmi som sa potešila stánku značky Moyra. Už zopár ich lakov mám a som s nimi veľmi spokojná. Nanešťastie laky boli už dosť prebraté a tak som si odniesla len jeden - tmavý, takmer čierny textúrovaný lak číslo 856.


I was very happy that I saw Moyra stand at the fair. I already have some polishes from this brand and I love them. Unfortunately the polishes were almost sold out and I bought only one - very dark, almost black sand polish number 856.

Interbeauty 2015

Vďaka nedávnemu nákupu lakov Golden Rose na Naillande som ich stánok najskôr len preletela. Potom som si spomenula, že už dávno som chcela cukríkový Jolly Jewels číslo 115 a k nemu som prihodila aj dva mini-pidi laky z rady WOW! - tmavo vínový 65 a zvláštny mentolovo-khaki číslo 69, ktorý bol na Naillande vypredaný.


Because of my Golden Rose haul from Nailland that I bought lately I almost just passed by. But then I remembered that I always wanted to buy candy-like Jolly Jewels 115 and I also grabbed two tiny bottles of WOW! nail polises - dark wine 65 and mint-khaki number 65 which was sold out at Nailland.

Interbeauty 2015

Neodolala som kúpe odstraňovača kožičky Cuticle Away od CND. Nikol o ňom totiž napísala veľmi pozitívnu recenziu :) A ja si už bez týchto gélov neviem manikúru ani predstaviť. Určite vám v blízkej dobe o ňom niečo napíšem ;)


I couldn't resist to buy a bottle of cuticle remover Cuticle Away by CND. I read great review that Nikol wrote about this product and I simply can't imagine doing my manicure without gels like this one. I will definitely show you this one soon ;)

Interbeauty 2015

Opäť sa vrátime ku značke Moyra. Nedávno som si všimla, že okrem lakov, gélov a zdobiacich pomôcok im pribudli pečiatkovacie doštičky. Pečiatkovaniu som v poslednej dobe podľahla a keď som videla tieto od Moyra, musela som mať aspoň jednu.


And back to Moyra. Not that long ago I found out they started to sell stamping plates. I love stamping lately and when I saw these from Moyra I had to buy at least one.
Interbeauty 2015

Vybrala som si číslo 07 - Labyrint s množstvom zaujímavých vzorov. Zaujali ma najmä pavučiny, štruktúra dreva, otlačok prsta, puzzle a prskance :) Už sa teším na testovanie!


I picked number 07 - Labyrint with many interesting images. I love those spiderwebs, wood structure, finger print, puzzle and splatters :) I can't wait to play with it!

Interbeauty 2015

Posledným kúskom, ktorý som si kúpila je levanduľové telové masielko s citrónovou trávou od značky Cuccio. Jedno som už vďaka Nikol mala možnosť vyskúšať a sú fantastické :) Tie menšie sa vám pohodlne zmestia do kabelky. A tá vôňa!

Last thing I got is this lemongreass & lavender body butter by Cuccio. I got one as a gift from Nikol and they are amazing :) These smaller ones are great to carry around in handbag. And that smell!

~

Boli ste minulý víkend na Interbeauty? Ak áno, páčilo sa? Určite mi napíšte, čo ste si kúpili! ;)


What do you think? Do you like to go to beauty fairs? :)




11 komentárov :

  1. Ďakujem, baby, za skvelú spoločnosť, aj keď to bolo tento rok trošku nezvládnuté z mojej strany :-/ Inak, na tej našej spoločnej fotke je tuším aj ten týpek, čo si chcel dať spraviť nail art, nie? :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som stihla aj teba, Veronika :) Niektoré veci sa nedajú ovplyvniť. Ale veď sme si to užili aj tak. Inak hentoho chlapíka som nevidela. Toho, čo som myslela ja bol v stánku CND, keď som si kupovala Cuticle Away :D

      Odstrániť
  2. tiež som sa tento rok vďaka Modeláži prvýkrát zúčastnila, no akosi som sa nevedela rozhodnúť pre žiaden lak, navyše som si dala nákupnú stopku:), takže som ulovila len 2 krémy od Orly. Zato mama našla okrem ďalších krémov (EBD, Cuccio), aj lícenku od Milani, vybláznila sa v Orly, kde ulovila napr. BB krém na nechty, nejaké drobnosti a japonskú manikúru v stánku Modeláži (som zvedavá, kedy na ňu dojde, kedže cez víkend si aplikovala spomínaný BB:) )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sme si s babami vraveli, že akosi nám nič nechýba (a hľa, mám tu osem nových lakov:D ). Krémy od Orly som nikdy neskúsila. Sú dobré? :) Tiež som volala moju mamuchu, ale nejak sa jej so mnou nechcelo ísť...

      Odstrániť
  3. No měla bych si začít dělat seznam. :D
    Moyra vypadá skvěle, tak jsem zvědavá, jestli na něco narazím i tady. Ten odstraňovač od CND chci od přečtení recenze u Nikol taky. :D Bez toho neodejdu ! :D Ach a ten Orly ♥ Ten je dokonalej. Super věci sis přivezla a už se opravdu těším na fotky všeho :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :) Držím palec s Moyrou! Je to veľmi sympatická značka :) Presne tak, bez Cuticle Away sa ani nevracaj :D A Turn It Up je must have! ;)

      Odstrániť
  4. Musím uznať, že túto spoločnú fotku cvakla segra super, táto sa mi moc páči :-D Je veľmi fajn ísť na Interbeauty s rovnako postihnutými jedincami, ľahšie sa nakupuje :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odkáž ešte raz sestre, že ďakujem. Tá z nás musela mať radosť :D A s tými jedincami máš úplnú pravdu :D

      Odstrániť
  5. Kočky, ste super a verím, že ste si to fajn užili :)
    Alicka, nakúpila si krásne. Napriek tomu, že trblietkáče veľmi nenostím, Orly vyzerá úžasne. Vlastne, celkovo sa mi tvoj výber páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že som sa nemohla stretnúť aj s tebou! Snáď niekedy v budúcnosti :) Orly je proste úžasný, nedalo sa ho tam nechať len tak. Ako tak sledujem na FB, máme podobný vkus ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...